וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפועל רמת גן במקום השני, קטמון ניצחה בדרבי הירושלמי

דייגו סליס (84) קבע 0:1 מול 10 שחקנים של הפועל פתח תקוה והאורדונים עקפו את עכו בזכות הפרש שערים. קטמון ספגה אחרי 18 שניות, אבל נמלטה מהקו האדום עם 1:2 על הפועל ירושלים

שחקן הפועל קטמון, אבירם ברוכיאן. מגד גוזני
ניצחון יקר לקטמון. אבירם ברוכיאן/מגד גוזני

מהפך בקרב על הכרטיס השני לליגת העל. הפועל רמת גן ניצחה הערב (שני) 0:1 את הפועל פתח תקוה וחזרה למקום השני, בזכות הפרש שערים טוב יותר מזה של הפועל עכו. בית"ר תל אביב רמלה בפיגור שלוש נקודות משתיהן, אחרי 1:1 ביתי מול הפועל עפולה. הפועל קטמון השיגה 1:2 יוקרתי בדרבי התחתית מול הפועל ירושלים ונמלטה מהקו האדום.

הפועל רמת גן - הפועל פתח תקוה 0:1

האורדונים השיגו ניצחון שלישי ברציפות ועלו למקום השני על חשבון הפועל עכו. הפועל פתח תקוה נותרה ב-10 שחקנים כבר בדקה השישית, אחרי הרחקתו של בן אלגרבלי, אבל החזיקה מעמד כמעט עד לסיום. אבי איבגי הצטיין בין הקורות וגם עצר פנדל בדקה ה-30, אחרי שהשופט הורה על בעיטה חוזרת. דייגו סליס עשה סוף לתיקו המאופס עם שער ניצחון בדקה ה-83 ולהפועל רמת גן 38 נקודות - כמו עכו, רק עם שער אחד יותר.

בית"ר תל אביב רמלה - הפועל עפולה 1:1

אחרי שני הפסדי ליגה רצופים, החבורה הצעירה של עמיר תורג'מן הסתפקה רק בנקודה מול הפועל עפולה מהתחתית. דור ג'אן כבש בפנדל בדקה ה-45 את שערו השביעי העונה בליגה, אבל נתנאל גולדמן איזן רבע שעה לסיום והעניק לראובן עטר נקודה שלישית מ-12 אפשריות מאז מונה למאמן הצפוניים. עטר ינסה להשיג את ניצחון הבכורה במחזור הבא.

הפועל ירושלים - הפועל קטמון 2:1

ניצחון קריטי לקטמונים בדרבי האחיות והם קפצו מהמקום הלפני אחרון עד למקום ה-11. הפתיחה המהממת הייתה של הפועל ירושלים, שעלתה ליתרון אחרי 18 שניות משער יפה של שגיא יוסף. הפועל קטמון יצאה מההלם ובדקה ה-31 היה זה השוער אריאל הדר שהשווה עם בעיטה שטוחה. אמל חאיק הגיב רע, ניסה לעצור עם הרגל ונאלץ להוציא כדור מהרשת. בדקה ה-45 רשם אור הרשקוביץ החמצה הזויה, כשמול שער ריק בעט דווקא על חברו לקבוצה הייתם חלבי. שניהם תפסו את הראש, והתסכול גבר בדקה ה-63, כאשר אבירם ברוכיאן הפך בפנדל גבולי לאחר נגיעת יד של יוסי ביטון. הפועל ירושלים ירדה למקום הלפני אחרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully