וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרננדו טורס הפך למחמיצן הפנדלים הגדול בספרד, הרצף של אתלטיקו נמשך

חלוץ אתלטיקו מדריד כבש מספרת נהדרת ב-2:3 הדרמטי על סלטה, אך גם החמיץ פנדל תשיעי בספרד והשתווה לרונאלדו (עם חצי מהניסיונות). טורס מרוצה מהניצחון: "חזרנו להיות קבוצה אמיצה שלא נכנעת"

one

אתלטיקו מדריד התאוששה אמש (ראשון) מההדחה מגביע המלך עם ניצחון ליגה שני ברציפות, ועשתה זאת בצורה הכי דרמטית שאפשר עם מהפך בדקות הסיום בדרך ל-2:3 על סלטה ויגו. הקבוצה של דייגו סימאונה קיבלה שני שערים מאוד יפים מפרננדו טורס (במספרת) ויאניק קראסקו (בוולה), ומי שהכריע את ההתמודדות היה אנטואן גריזמן - בבעיטה הראשונה שלו במשחק ובנגיעה הראשונה שלו בכדור בתוך רחבת סלטה.

השער של קראסקו היה התשיעי העונה של אתלטי מחוץ לרחבה, הכי הרבה בליגה, והיא גם קיבלה שער שלישי של טורס בשני המחזורים האחרונים (אחרי שכבש פעמיים ב-15 המשחקים שלפני כן).

למרות זאת, החמצת הפנדל של הספרדי הוותיק הייתה השישית (!) של הקבוצה מתוך שבע הבעיטות האחרונות מהנקודה הלבנה בכל המסגרות, והעיבה קצת על החגיגות. אתלטיקו החמיצה את ארבעת הפנדלים האחרונים שלה, כשרק בשבוע האחרון החמיצה שלושה: גריזמן, גמיירו, ועכשיו טורס.

לפרננדו טורס מאזן רע מאוד מהנקודה הלבנה בספרד, וכרגע הוא השחקן הפעיל עם הכי הרבה החטאות מהנקודה הלבנה ועם אחוזים רעים מאוד. לטורס יש 9 החטאות מ-28 ניסיונות (31.1 אחוז החמצות), לכריסטיאנו רונאלדו יש 9 החטאות מ-65 פנדלים (13.8 אחוז החמצות), ולליאו מסי יש 8 החטאות מ-50 פנדלים (16 אחוז).

גדול המחמיצנים בתולדות לה ליגה הוא הוגו סאנצ'ס - 15 החטאות מ-71 ניסיונות (21.1 אחוז החמצות). לסמואל אטו יש 9 החמצות מ-27 בעיטות (33.3 אחוז).

דייגו סימאונה אמר בסיום: "קראסקו עובד קשה ונלחם כדי להשתפר. הוא התחיל את העונה טוב מאוד ועקף את המספרים מהעונה שעברה. מתוך שלושת השערים שכבשנו, שלו היה כנראה היפה מכולם. זה תמיד חשוב שהחלוצים יכבשו. לגבי גמיירו, הורדת הכדור לגריזמן הייתה קריטית. הוא חייב להיות רגוע, אנחנו אוהדים אותו והוא מעניק לנו הרבה רגעי שמחה. היה משחק קשה. מאוד קר, ראשון בלילה כשאנשים צריכים להיות בבוקר בלימודים ובעבודה. אבל האוהדים היו משמעותיים מאוד בדקות הסיום. הם היו יכולים להיות עצבניים על הפיגור, אך התנהגו להיפך. מעניין מה היה מצבנו אם היינו מבקיעים את הפנדלים שהחמצנו, אבל זה חלק מהמשחק".

יאניק קראסקו: "אף פעם לא אמרתי שאני לא רוצה לשחק בכנף ימין. כשאני כועס על החלפת עמדות, זה לא על המאמן אלא על עצמי. הייתי בטוח לקראת הפנדל, אבל כיבדתי את פרננדו. אם אתה לא בועט, אתה לא נכשל. בשער, הכדור הגיע אלי בצורה מושלמת, והפעם הצלחתי לפגוע בו כמו שצריך".

פרננדו טורס: "ההדחה מהגביע הייתה מאוד כואבת אבל הצורה ששיחקנו נתנה לנו ביטחון. חזרנו להיות אותה קבוצה אמיצה שהיינו, שלא נכנעת ותמיד רוצה לנצח. היה משחק פתוח והדקות האחרונות היו מטורפות. עכשיו ליגת האלופות חוזרת, וזה מרגש".

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully