וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: טורס כבש במספרת, קראסקו בוולה ואתלטיקו סיפקה מהפך ענק

הקולצ'ונרוס פיגרו 2:1 בבית מול סלטה ויגו למרות הגולאסו של טורס, אבל קראסקו (87) וגריזמן (88) סידרו 2:3 דרמטי והחזירו את סימאונה למקום הרביעי. 0:1 לסביליה בלאס פלמאס

one

בווידאו: תקציר הניצחון הדרמטי של אתלטיקו מדריד

המחזור ה-22 בליגה הספרדית סיפק הערב (ראשון) דרמה אדירה ושערים מרהיבים ב-2:3 הביתי של אתלטיקו מדריד על סלטה ויגו, שעוד הוליכה עד לדקה ה-87. סביליה השלישית השיגה 0:1 דחוק בלאס פלמאס, ויאריאל ומלאגה סיימו ב-1:1 ובקרב תחתית חם ניצחה ספורטינג חיחון 0:2 בחוץ את לגאנס.

שחקני אתלטיקו מדריד חוגגים עם פרננדו טורס (שני מימין). GettyImages
איזו דרמה בקלדרון. שחקני אתלטיקו מדריד חוגגים/GettyImages

אתלטיקו מדריד - סלטה ויגו 2:3

משחק פנטסטי בוויסנטה קלדרון, שם הקולצ'ונרוס הצליחו להימנע מהפסד ביתי ראשון בליגה מאז דצמבר 2014 לקבוצה שהיא לא ברצלונה או ריאל, והפכו פיגור לניצחון בשלוש הדקות האחרונות. הפתיחה הייתה של האורחת, כאשר הבלם הארגנטינאי גוסטבו קבראל ניצל הדיפה איומה של השוער מיגל אנחל מויה ונגח פנימה בדקה החמישית. שש דקות לאחר מכן, פרננדו טורס הזכיר נשכחות עם אחד השערים היפים של העונה, כשהקפיץ לעצמו אחרי מסירה של יאניק פריירה קראסקו ואז סיפק מספרת קשתית מעל סרחיו אלברס. אל ניניו יכול היה להשלים צמד שני ברציפות, אבל בעט פנדל למשקוף בדקה ה-30 ורשם את ההחמצה התשיעית שלו מהנקודה הלבנה, מתוך 28 בעיטות.

סלטה שיחקה טוב יותר בפתיחת המחצית השנייה וגם ידעה להעניש בדקה ה-78 בניחוח סקנדינבי: המחליף הדני דניאל ואס מסר נהדר לשבדי ג'ון גידטי, שמ-16 מטרים בעט לרשת. נגמר? לא אם שואלים את קראסקו. שחקן הכנף הבלגי חיכה לכדור שהרחיקה הגנת סלטה וירה וולה לחיבורים בדקה ה-87. השער התשיעי של המארחת העונה מחוץ לרחבה - יותר מכל קבוצה אחרת בספרד. אוהדי אתלטיקו דחפו את קבוצתם קדימה ואחרי דקה קיבלו את המהפך: ניקו גאיטן הגביה מימין, המחליף קווין גמיירו הוריד בראש ואנטואן גריזמן המשיך בנגיעה אלגנטית פנימה ופרק תסכול רב. אתלטיקו שוב במקום הרביעי, איזה ניצחון דרמטי.

פרננדו טורס שחקן אתלטיקו מדריד כובש במספרת. GettyImages
הזכיר נשכחות. פרננדו טורס עם המספרת/GettyImages

לאס פלמאס - סביליה 1:0

אחרי כמעט שנה ללא הפסד ביתי (מאז ה-2:1 לריאל מדריד ב-13 במרץ 2016) לאס פלמאס נוצחה במגרשה. סביליה, שאיבדה גובה עם נקודה בלבד בשני המחזורים האחרונים, התקשתה במשך 80 דקות, אבל בסופו של דבר היה זה המחליף הארגנטינאי חואקין קוראה שהכריע אחרי שלוש דקות בלבד על המגרש, הודות לבישול של מחליף נוסף, ויסנטה איבורה. לאס פלמאס כמעט השוותה בדקה ה-82, אבל סרחיו ריקו, שסיפק כמה הצלות יפות לאורך המשחק, עצר את דויד סימון וקירב את סביליה עד כדי שלוש נקודות מהפסגה.

צפו בתקציר

ברונו סוריאנו שחקן ויאריאל. GettyImages
השווה מהנקודה הלבנה. ברונו/GettyImages

ויאריאל - מלאגה 1:1

אחרי שמונה מחזורי ליגה ללא ניצחון, מלאגה הגיעה למדריגל כאנדרדוג ברורה אך פתחה מצוין את המשחק ועלתה ליתרון כבר אחרי 14 דקות. רוברטו רוסאלס המגן הוונצואלי הרים כדור מצד ימין וצ'ארלס התרומם ונגח בעוצמה פנימה. בדקה ה-61 קיבלה מלאגה פנדל מפוקפק אחרי ספק הכשלה של מרטין דמיצ'ליס הבלם הארגנטינאי הוותיק וברונו דייק מהנקודה הלבנה. השופט גארידו החזיר למלאגה בדקה ה-71 אחרי שהרחיק את רוברטו סוריאנו שביצע עבירה מטופשת במרכז השדה.

צפו בתקציר

לגאנס - ספורטינג חיחון 2:0

ניצחון חשוב לקבוצה של רובי בקרב התחתית, וכעת רק שתי נקודות מפרידות בין ספורטינג חיחון שמתחת לקו האדום, ללגאנס שנמצאת עדיין מעליו למרות 12 משחקים רצופים ללא ניצחון. המגן השמאלי רוברטו קאנייה בעט מרחוק ונהנה מהשמטה של השוער יאגו הררין כדי לחגוג בדקה ה-66 את שערו הראשון זה שלוש שנים. בורגי המחליף כבש שער בכורה במדי חיחון בדקה ה-83 והעמיק את המשבר של המארחת. דייגו מאריניו, שוערה המחליף של חיחון, הורחק על הספסל בדקה ה-70.

צפו בתקציר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully