וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפני הפיטורים: בוטל אימון הבוקר של מכבי חיפה

13.2.2017 / 8:18

לפני הפגישה של יעקב שחר עם מולנסטיין והסיכום על עזיבתו, בוטל אימון הקבוצה. גיא לוזון הוא המועמד המוביל להחליפו, גם בנאדו עשוי להגיע. איתי מרדכי עשוי לעמוד על הקווים מול כפר סבא

צילום: אדריאן הרבשטיין, עריכה: שמרית גולדשטיין

במכבי חיפה החליטו אמש (ראשון) לבטל את אימון הקבוצה שתוכנן להבוקר, מה שמלמד על הפרידה המסתמנת במהלך היום מהמאמן רנה מולנסטיין. הבעלים יעקב שחר צפוי להיפגש היום עם ההולנדי ולסכם איתו על עזיבת המועדון. אתמול עוד העביר מולנסטיין את האימון והתנהג כרגיל, למרות ענן הפיטורים שמרחף מעליו, וזאת כיוון ששחר היה עסוק בעניינים אחרים ורצה פסק זמן של 24 שעות כדי לקבל החלטה סופית. אמש, כאמור, התבשרו השחקנים שהאימון שתוכנן להיום בוטל, וככל הנראה הם ישמעו במהלך היום על ההחלטה להיפרד ממאמנם.

גיא לוזון הוא המועמד המוביל לאימון הקבוצה, ואם יגיע קרוב לוודאי שיוצע לו חוזה לשנה ושלושה חודשים. גם אריק בנאדו ברשימה של מכבי חיפה, ויעקב שחר מאוד מעריך אותו, כך שגם לו יש עדיין סיכוי טוב להתמנות למאמן הירוקים, בעיקר אם שחר יחליט שהוא רוצה בשלב הזה מאמן עד תום העונה עם אופציה להמשיך. אפשרות נוספת היא מינוי מאמן זר, אך נראה שבסופו של דבר יוחלט בין לוזון לבנאדו.

עד שיוחלט על זהות המחליף, ולפחות במשחק הקרוב מול הפועל כפר סבא, מי שעשוי לעמוד על הקווים הוא מאמן הנוער איתי מרדכי. גם בתחילת העונה, בין פיטוריו של רוני לוי להגעת מולנסטיין, עמד מרדכי על הקווים יחד עם המנהל המקצועי של מחלקות הנוער, שמוליק חנין.

עוד בנושא

מולנסטיין ביקר את השחקנים: "קחו יותר אחריות". המאמן ממתין לשיחה עם שחר
"משומר הוא כמו דני אלבס באימונים. מגיע לו אחרי בית הקברות בחיפה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully