וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: שער נדיר באיטליה, הפנדל המושלם בכל ענפי הספורט

בעקב, תוך כדי סיבוב, מהאוויר: אל תפספסו את השער המופלא מהליגה השנייה באיטליה, ואת הפנדל הבאמת בלתי ניתן לעצירה בכדוריד. וגם: משפחתו של מאנה הותקפה בסנגל, כך יובה פספסה את רונאלדו, צ'יצ'אריטו מככב במשולש רומנטי והקבוצה החדשה של יעקובו

צילום מסך

משפחתו של מאנה הותקפה אחרי הפנדל שהחמיץ מול קמרון

נבחרת סנגל הודחה ברבע גמר אליפות אפריקה אחרי שהפסידה בפנדלים לקמרון שזכתה בגביע. מי שהחטיא את הפנדל האחרון היה שחקנה של ליברפול, סאדיו מאנה, ונראה שאנשים במדינתו לקחו את העניין בצורה קשה מאוד. מספר ביריונים בסנגל הגיעו לבית של דודו של מאנה, איימו על הנוכחים והשחיתו את הרכב שהשחקן קנה לבני משפחתו. לאחר המקרה המצער בני המשפחה פנו למשטרה ודיווחו על העניין.

סאדיו מאנה ליברפול מאוכזב. רויטרס
לא נעים. מאנה/רויטרס

קונור מקגרגור שבר את לבם של מעריציו

לבם של מעריציו של אלוף ה-UFC, קונור מקגרגור, נשבר. אלילם אמור היה להגיע לאירוע בדבלין, במהלכו אמור היה לשוחח איתם ולענות על שאלות, אך ארבעה ימים לפני המאורע הודיע מקגרגור כי לא יגיע, זאת בשל "התחייבויות קודמות בלאס וגאס", כך על פי טענתו. על פי הדיווחים, קיים סיכוי כי האירי יגיע לווגאס כדי לקדם את הקרב שאולי ייערך מול המתאגרף פלויד מייוות'ר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
קונור מקגרגור. AP
התחייבויות בווגאס. מקגרגור/AP

כך יובנטוס פספסה את כריסטיאנו רונאלדו

סיפור משעשע נחשף היום באיטליה על ידי ג'אני די מרציו, אשר שימש כמנהל המקצועי של יובנטוס בעבר. "ב-2002, התקשרתי להנהלת יובנטוס וסיפרתי להם על ילד בן 17 מספורטינג ליסבון בשם כריסטיאנו רונאלדו. אמרתי להם שהוא יהיה השחקן הטוב בעולם ושאני רוצה שהוא יצטרף אלינו. הגעתי עם רונאלדו ביחד לטורינו כדי להשלים את ההעברה, שהייתה תלויה במרסלו סאלאס שאמור היה לעשות את הדרך ההפוכה. סאלאס היה אמור להרוויח יותר מכך, אך הוא פשוט סירב, וכך יובנטוס פספסה את רונאלדו".

שחקן ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו. רויטרס
כבר הגיע לטורינו. רונאלדו/רויטרס

מיגל אנחל טיברוס, מהליגות הנמוכות בספרד, עם אחד השערים הכי יפים שנכבשו השנה

משולש רומנטי עסיסי במקסיקו

הצהובונים במקסיקו מריירים: חאבייר הרננדס, צ'יצ'אריטו בשבילכם, ביטל את אירוסיו אחרי רומן סודי סוער עם זמרת מקומית. חלוצה המקסיקני של באייר לברקוזן ביטל את אירוסיו ללוסיה וילאלון, אחרי שנראה מתנשק בפומבי עם קמילה סודי, שהיא גם שחקנית וגם דוגמנית, ואשתו לשעבר של השחקן המקסיקני המפורסם דייגו לונה.

קבוצה 14 בקריירה לאיגביני יעקובו

קבוצה מספר 14 בקריירה לחלוץ הניגרי, איגביני יעקובו, ששיחק בצעירותו במכבי חיפה ובהפועל כפר סבא. יעקובו, אשר קבוצתו האחרונה הייתה קייסריספור הטורקית, חתם בקובנטרי סיטי מהליג 1 (הליגה השלישית בטיבה באנגליה).

איגביני יעקובו שחקן בלקבורן. AP
חוזר לאנגליה. יעקובו/AP

שופט הטניס שנפצע נותח בעינו

שופט הטניס ארנו גבאס, שנפצע בעקבות ההשתוללות של הטניסאי הקנדי דניס שאפובלוב, נאלץ לעבור ניתוח בארובת העין. כזכור, גבאס נפצע אחרי ששאפובלוב הכה בתסכול כדור שטס לתוך פרצופו של השופט, שסובל מסדק בארובת העין.

הטניסאי הקנדי דניס שפואלוב. רויטרס
חמור משחשב. שאפובלוב/רויטרס

ואן פרסי הושעה על החגיגה המוגזמת

רובין ואן פרסי הושעה משני משחקים אחרי שחגג שער בצורה מופגנת מול פרצופו של אואוז'ן אוזיאקופ במשחק של קבוצתו פנרבחצ'ה מול בשיקטאש. ואן פרסי, ששיתף פעולה עם אוזיאקופ בארסנל, ספג ביקורת בטורקיה, אבל הפך לגיבור בקרב אוהדי קבוצתו. אוזיאקופ הודיע שהוא מנתק קשר עם ההולנדי.

החולצה של ואן פרסי למכירה

לואיס פיגו יגיע לישראל

כוכב העבר של ברצלונה וריאל מדריד יגיע לארץ לביקור בן 48 במהלך חודש אפריל, במסגרת קמפיין של מותג הבירה 'היינקן', שמשמש כנותן החסות הראשי של ליגת האלופות. פיגו יגיע לביתו של אחד הצופים על מנת לעזור לו ולחבריו להכין את הבית ולייצר חווית צפייה אולטימטיבית של ערב ליגת האלופות.

לואיס פיגו שחקן עבר של אינטר. GettyImages
יגיע ארצה. פיגו/GettyImages

דנילו ריאל מדריד מציג את הפציעה שלו בסנאפצ'אט

דנילו ריאל מדריד מציג את הפציעה שלו. סנאפצ'ט, צילום מסך
דנילו ריאל מדריד מציג את הפציעה שלו/צילום מסך, סנאפצ'ט

שער אדיר בליגה השנייה באיטליה

לא רע חביבי: פרנצ'סקו ניקסטרו נכנס בדקה ה-65, כבש את השער הזה בדקה ה-75, והעניק לפרוג'ה ניצחון 0:1 על טרננה בחוץ.

הליגה המזרח אירופית בכדוריד סיפקה לנו הצצה לפנדל המושלם, בכל ענף ספורט

גיבור היום של ברנלי

ברנלי סחטה אתמול 1:1 מצ'לסי המוליכה במסגרת הפרמיירליג, אבל גיבור הערב כלל לא היה על כר הדשא. בדקה ה-19 בעט אשלי בארנס כדור חזק מחוץ לרחבה ששעט מחוץ למסגרת ואל היציע. ברגע האחרון, כשנדמה היה שיפגע באוהד צעיר, אחד מאוהדי ברנלי הציל את הילד מפגיעה לא נעימה והפך לגיבור ברשתות החברתיות. "לא כל הגיבורים לובשים גלימות", כתב גולש אחד, בעוד אחר הציע לפפ גווארדיולה להחתימו באופן מיידי במנצ'סטר סיטי.

דרמה במשחק הדרבי בין מכללת וירג'יניה נגד וירג'יניה טק (כולל מהלך משוגע - 1:06 דקות בתוך הסרטון)

שער יפהפה בכדורגל אולמות

הכדורגלן שחגג ושתה בירה

קורבי טאון, מהליגה השביעית באנגליה, השיגה 0:1 חשוב על מיקלובר שחילץ אותה מהקו האדום. שער הניצחון היה כל כך מרגש, עד שאחד משחקניה לגם מכוס הבירה שנחה על אחד משלטי הפרסום. לחיים.

עבירה כזו לא רואים בכל יום

צ'ימזי מטו ממכללת USC כנראה שמר הרבה אגרסיות בפנים לפני שחבט בצורה לא ברורה בפייטון פריצ'ארד, שחקנה של אורגון, במהלך המשחק בין הקבוצות.

ככה נראה הגב של פריצ'ארד אחרי המכה

ואם זה לא מספיק

באותו משחק, מטו אף ניסה להכשיל שחקן אחר של אורגון בזמן שישב על הספסל. האם יש לגרייסון אלן תחרות על תואר השחקן הכי מלוכלך במכללות?

המחשה לא רעה של העונה של לסטר עד כה

ג'סטי טימברלייק פספס במילימטרים חבטת גולף מושלמת

  • עוד באותו נושא:
  • טראש טוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully