וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: יובנטוס המשיכה לדהור, ניצחונות גם לרומא ואינטר

האלופה חגגה עם 0:2 בקאלירי, צמד להיגואין (37, 47) שהשתווה בפסגת המבקיעים לדז'קו (18 שערי ליגה). הבוסני הרשית ב-0:2 מול קרוטונה. שער ובישול לאדר ב-0:2 של אינטר מול אמפולי

ראג'ה נאינגולן רומא. GettyImages
שער ליגה שישי. נאינגולן חוגג/GettyImages

המחזור ה-24 בליגה האיטלקית נמשך היום (ראשון), כאשר במוקד יובנטוס המשיכה את הדהירה עם ניצחון שישי ברציפות, הפעם מול קאלירי. מי שהוציאה את המשחקים לדרך היא רומא שניצחה 0:2 בחוץ את קרוטונה וחזרה למקום השני על חשבונה של נאפולי. אינטר הצליחה להסתדר ללא איבן פרישיץ' ומאורו איקרדי, טורינו חזרה לנצח בענק ואטאלנטה חגגה מול פאלרמו.

מוחמד סלאח רומא. GettyImages
חזר לעניינים אחרי האכזבה באליפות אפריקה. מוחמד סלאח/GettyImages

קרוטונה - רומא 2:0

העונה המצוינת של רומא נמשכה הצהריים במגרש הקטן של קרוטונה עם ניצחון לא מרשים במיוחד, אבל עם שלוש נקודות שהחזירו אותה למקום השני על חשבונה של נאפולי. רומא קיבלה הזדמנות לעלות ליתרון מהיר כבר בדקה ה-14, אבל אדין דז'קו החמיץ פנדל. הקבוצה של ספאלטי המשיכה לתקוף עד שראג'ה נאינגולן הקשר הבלגי השתלט על כדור בתוך הרחבה ובעט כדור שטוח ולא חזק שהכניע את קורדאז. בדקה ה-77 מלך שערי הליגה אדין דז'קו קיבל כדור רוחב ממוחמד סלאח וגלגל ממטר פנימה כדי לקבוע את תוצאת הסיום ולכבוש את שער הליגה ה-18 שלו העונה, שניים יותר מהיגואין של יובנטוס ומרטנס מנאפולי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן אינטר אדר חוגג. AP
מי צריך את איקרדי? אדר ופלאסיו/AP

אינטר - אמפולי 0:2

אחרי ההפסד ליובנטוס, הנראזורי המשיכו את התקופה הטובה תחת סטפנו פיולי. המארחת נאלצה להסתדר ללא מאורו איקרדי ואיבן פרישיץ', אך אדר ניצל בישול של רודריגו פלאסיו בדקה ה-14 והגנה מזעזעת מצד שחקני אמפולי כדי לדחוק מול שער חשוף. חלוץ נבחרת איטליה המשיך להיות יעיל ועם בישול מופלא עם החלק החיצוני מצא את אנטוניו קנדרבה (54) שירה בנגיעה את השני עם הרבה סטייל. אינטר תקווה למעידה של לאציו, שתשחק ביום שני מול מילאן, כדי לשמור על המקום הרביעי. אמפולי עדיין מסובכת בתחתית.

גונסאלו היגואין שחקן יובנטוס כובש מול רפאל שוער קליארי. רויטרס
לוהט. גונסאלו היגואין/רויטרס

קאלירי - יובנטוס 2:0

הדהירה של האלופה לא עצרה גם מול הרוסובלו, עם ניצחון שישי ברציפות בכול המסגרות. היגואין חזה בדז'קו ובלוטי מגדילים את הפער בקרב על מלכות השערים וענה עם צמד. פיפיטה ירה את הראשון (37) מזווית קשה בזכות בישול של קלאודיו מרקיזיו והשלים רצף של שבעה כיבושים בשבעה משחקים רצופים. שתי דקות בתוך המחצית השנייה, פאולו דיבאלה מצא את היגואין את ה-17 שלו העונה. הארגנטינאי צמוד לדזקו בפסגה, יובנטוס החזירה את הפער מרומא לשבע נקודות. קאלירי, שנותרה בעשרה שחקנים בדקה ה-67 בשל הרחקה של ניקולו בארלה, עם הפסד 13 העונה. מסימילאנו אלגרי, שחגג את משחקו ה-100 כמאמן בליגה, רשם ניצחון 100 עם הגברת הזקנה בכל המסגרות והוא המהיר ביותר שהגיע ל-100 ניצחונות כשהוא מותיר את אנטוניו קונטה מאחור.

אנדראה בלוטי שחקן טורינו חוגג. GettyImages
קרב לוהט מול דז'קו. בלוטי/GettyImages

טורינו - פסקארה 3:5

אחרי רצף מאכזב של שישה משחקים ללא ניצחון בכל המסגרות, הסגולים רמסו את נועלת הטבלה. יאגו פאלקה (2) ניצל טעות קשה של צמד הבלמים וירה את הראשון, שבע דקות הספיקו וטורינו כבר הכפילה משער של ארלינד אייטי. הטירוף נמשך ואנדרה בלוטי יצא למבצע סולו על פני חצי מגרש, ללא שום הפרעה משחקני פסקארה, כדי להבקיע את השלישי תוך 15 דקות. הקצב נרגע, עד שאדם ליאיץ' (53) ניצל טעות של אלבנו ביסארי הוותיק וכבש את הרביעי. חשבתם שזה נגמר? בלוטי המשיך את הדו קרב מול דז'קו, כבש את ה-17 שלו העונה וקבע שיא קריירה. האיטלקי רחוק רק שער מהבוסני והיגואין בקרב על מלכות השערים. דווקא אז, פסקארה התעוררה. אייטי (74) דחק לשערו שלו, ההגנה של טורינו המשיכה לחלום ותוך דקה ספגה את השני כשאחמד בנאלי (75) ירה לחיבורים משלושה מטרים, והכפיל את מאזנו בדקה ה-83 בעיקר בשל טעות של ג'ו הארט, אך זה לא הספיק. פסקארה עם הפסד 17 העונה, טורינו רק מקווה להמשכיות.

משחקים נוספים:

פאלרמו - אטאלנטה 3:1
לפאלרמו: איבאילו צ'וצ'ב (41). לאטאלנטה: אנדרה קונטי (19), אלחנדרו גומס (26), בריאן כריסטנטה (78).

ססואולו - קייבו 3:1
לססואולו: אלסנדרו מאטרי (24). לקייבו: רוברטו אינגלזה (39, 56 ו-67).

סמפדוריה - בולוניה 1:3
לסמפדוריה: לואיס מוריאל (81 בפנדל), פטריק שיק (83), איברהים אמבאיי (88, עצמי). בולוניה: בלרים דז'מאילי (18)

שחקן העבר ג'יג'י ריבה מקבל את פרס קולר הזהב על תרומתו לספורט. GettyImages
ג'יג'י ריבה עם הפרס על תרומתו לספורט/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully