וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיב קר: "זה מטורף", סטף קרי: "אפשר לומר שגרין ניצח את ממפיס"

בגולדן סטייט התקשו לעכל את הטריפל דאבל המשוגע וההיסטורי של גרין, קרי: "המספרים שלו מטורפים". אנתוני סרב להתייחס לעתידו בניקס אחרי עוד הפסד, הפעם לדנבר: "זה היה רע, רע מאוד"

מאמן גולדן סטייט סטיב קר. AP
התקשה למצוא את המילים. סטיב קר/AP

היסטורית, כך ניתן וצריך לתאר את ההופעה של דריימונד גרין הלילה (בין שישי לשבת) בניצחון גולדן סטייט, 107:122 מול ממפיס. הכוכב של הווריירס סיים את המפגש מול הגריזליס עם 4 נקודות, אך רשם טריפל דאבל מפלצתי של 12 כדורים חוזרים, 10 אסיסטים ו-10 חטיפות. מדובר בפעם הראשונה בתולדות ה-NBA ששחקן מסיים עם טריפל דאבל של פחות מ-10 נקודות.

עוד בנושא:

ערב היסטורי לדריימונד גרין, סן אנטוניו חגגה עם 92:103 בדטרויט
סוף מהאגדות: הניקס שוברים עוד ועוד שיאי שפל

"דריימונד שלט במשחק הזה בצורה אבסולוטית", החמיא סטיב קר בסיום: "מעולם לא ראיתי שחקן כל כך דומיננטי, שמסיים משחק עם ארבע נקודות. הוא הציג לכולם את החבילה השלמה שלו, מדהים". סטפן קרי חלק שבחים והתקשה למצוא את המילים הנכונות: "המספרים שלו מטורפים, ואוו. טריפל דאבל כזה, אפשר להגיד שדריימונד ניצח עבורנו את המשחק הלילה". ברנדון ג'נינגס, בחר להתייחס להופעה של הכוכב אחרי עוד הפסד של הניקס וסיפק את הזווית שלו: "דריימונד שייך להיכל התהילה, הוא צריך להיות שם, נקודה!".

מי שהעמיק את המשבר של הניו יורק ניקס, היה ניקולה יוקיץ', עם שיא קריירה של 40 נקודות במדיסון סקוור גארדן. מאמן דנבר, שחגגה מול הקבוצה המרוסקת של פיל ג'קסון, מייק מאלון אמר בסיום: "זה היכל מיוחד ואני שמח בשביל יוקיץ'. לקלוע 40 נקודות ולתת הופעה שכזו בגארדן הופכת אותך לאחד האנשים המשמעותיים ביותר בליגה".

כרמלו אנתוני, שעתידו עדיין לא ברור, ניסה להסביר: "זה היה משחק רע, רע מאוד. אנחנו חייבים לקחת את עצמנו בידיים ולהבין שרק אנחנו אחראים למצב הזה. זה קריטי שנרים את הרמה שלנו ונציג הגנה אחרת, טובה יותר". חרף ההפסד, מלו סרב להתייחס לעתידו בניו יורק.

שחקן ניו יורק ניקס כרמלו אנתוני. GettyImages
שום מילה על העתיד. כרמלו/GettyImages

בדטרויט, סטן ואן גנדי ניסה להסביר את ההפסד לסן אנטוניו: "אני חושב שהפסדנו את המשחק כבר ברבע השני. הספרס לחצו עלינו, נכנענו לתסכול שלנו ומשם זה כבר ברח. שש דקות הן זמן ארוך בכדורסל ודווקא בשש הדקות שלפני המחצית, קרסנו. לא מצאנו מענה".

אצל הספרס, גרג פופוביץ' שמר שבחים מיוחד לדווין דדמון, שסיים עם שיא קריירה של 17 נקודות והוסיף 17 כדורים חוזרים: "האנרגיות, האגרסיביות והיכולת שלו לתת את הכול למען הניצחון היו מדהימות. אני מאושר מההופעה של דדמון הערב, מאושר מאוד". האיש ושיא הקריירה הוסיף: "מה שהיה חשוב בשבילי זה לתת את התרומה שלי בהגנה, השאר זה רק בונוס עבורי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully