וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה א': נס ציונה ומרמורק ממשיכות לנצח, איכסל שרדה בבית שאן

מוליכת מחוז דרום הביסה 0:3 את קביליו יפו ושמרה על פער של שלוש נקודות בפסגה מהרחובותים שניצחו 1:3 ביבנה. בצפון: איכסל המוליכה השיגה 1:2 דרמטי בבית שאן, הפועל חדרה גברה 1:2 על באקה אל גרבייה

המחזור ה-19 בליגה א' נפתח היום (שישי) כאשר במשחק המרכזי במחוז הדרומי ניצחה נס ציונה המוליכה 0:2 את קביליו יפו ושמרה על הפער ממרמורק בפסגה. במחוז צפון הפועל איכסל שמרה על המקום הראשון בזכות 1:2 דרמטי בבית שאן.

מאמן הפועל מרמורק, אלכס ברמכר. ניב אהרונסון
ניצחון יפה ביבנה. אלכס ברמכר מאמן הפועל מרמורק/ניב אהרונסון

מחוז דרום:

נס ציונה המוליכה הגיעה למשחק קשה על הנייר מול קבוצת האוהדים מיפו, אך חזרה משם עם 0:3 קליל ששמר על מעמדה כמוליכת המחוז. מתן לוטטי פתח את מסכת השערים בדקה ה-24, עוז צבאג הכפיל בדקה ה-35 ודניאל בלומנפלד נעץ את המסמר האחרון בדקה ה-90.

הפועל מרמורק ממשיכה לדלוק אחרי נס ציונה ואת ניצחונה השלישי ברציפות השיגה בחוץ, עם 1:3 על מכבי יבנה לעיני כ-1,500 צופים. עמית פרחי העלה את המארחת ליתרון מפתיע כבר בדקה השנייה, אבל יוסי אסייג נגח את השוויון בדקה ה-24, איציק אבושדיד הפך בפנדל בחלוף חמש דקות ועידן שריקי בישל לעידן חג'ג' שחתם בדקה ה-70.

תוצאות נוספות:

הפועל בקעת הירדן - מ.ס בני יפו 2:5

מ.ס דימונה - עירוני קרית גת 0:0

מ.ס כפר קאסם - הפועל מחנה יהודה 3:1

בית"ר כפר סבא - הפועל הוד השרון 0:2

הפועל אזור - הכח עמידר רמת גן 2:3

המשחק המרכזי במחוז הצפוני נערך בבית שאן, שם המארחים היו קרובים להפתעה אבל איכסל השיגה 1:2 דרמטי ונשארה בפסגה. שלום עקיבא כבש למארחים כבר בדקה ה-11, אבל באסם טאה הורחק בדקה ה-70 ואדיר דיין כבש שער עצמי בדקה ה-73. עבודי דראוושה השלים את המהפך. קבוצת האוהדים של הפועל רובי שפירא סיימה ב-1:1 מול מקרית קרית אתא. יוחאי כהן הפתיע עם שער חוץ בדקה ה-27, גדי מלסה קבע חלוקת נקודות בדקה ה-52.

הפועל חדרה עלתה למקום השני עם ניצחון מתוק מאוד מבחינתה, 1:2 על באקה אל גרבייה. משה בן לולו (44) ואסי גומה (54) כבשו למארחים, אלמוג אוחיון השווה זמנית (45). חדרה חלפה על פני רובי שפירא המאוכזבת.


תוצאות נוספות:

הפועל אסי גלבוע - הפועל כפר קנא 0:1

הפועל מגדל העמק - עירוני טבריה 1:0

מכבי צור שלום - מכבי דליית אל כרמל 2:1

מ.ס טירה - הפועל הרצליה 0:1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully