וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בווגאס זועמים על טיירון לו, דונובן מבולבל: "חוויה סוריאליסטית"

שעות לפני המשחק מול קליבלנד, הת'אנדר התבשרו שכוכבי הקאבס ישחקו למרות הצהרות מנוגדות של המאמן. בסוכנויות ההימורים כועסים, וגם: ג'יימס תומך באוקלי, והאם דרק וויליאמס הוא הפיסה החסרה?

שחקנ י קליבלנד קאבלירס לברון ג'יימס, קווין לאב. AP
מי הפך את ההחלטה? לברון ולאב/AP

בסוכנויות ההימורים בווגאס כועסים מאוד על קליבלנד ועל טיירון לו, אחרי שהקאבס נסוגו מהתוכנית המקורית שלהם לתת מנוחה הלילה (בין חמישי לשישי) ללברון ג'יימס, קיירי אירווינג וקווין לאב מול אוקלהומה סיטי. יחס ההימורים נקבע בהתאם לאמירה של לו אחרי המשחק הקודם מול אינדיאנה לפיה כל שלושת הכוכבים יקבלו ממנו מנוחה, אבל שעות לפני המשחק התרחש טוויסט בעלילה, כשבארצות הברית משוכנעים שלברון דרש לשנות את ההחלטה. זה זמן מה שהמאמן רוצה לתת מנוחה ללברון, שמוביל את ה-NBA בדקות למרות גילו המתקדם, אך ג'יימס מתנגד. לבסוף הקאבס אכן הפסידו (118:109), כפי שציפו בווגאס, אבל לו ספג לא מעט ביקורת.

"אני לא מבין את הביקורת כלפי, שום דבר לא השתנה ביחס לאתמול", אמר טיירון לו. "רציתי לראות איך החבר'ה מרגישים ולתת להם נוח במקרה הצורך. הבוקר ראיתי שהם מרגישים טוב, ולכן רציתי שישחקו. אנחנו משחקים כדורסל טוב לאחרונה ורציתי שגם אחרי המשחק הזה נמשיך 'להתגלגל'. משהו טוב קורה לנו לאחרונה, אז למה לקטוע אותו באמצע?".

עוד בנושא:
למרות ששלושת הכוכבים שותפו: קליבלנד הפסידה 118:109 לת'אנדר
דיווח: כרמלו נחוש להישאר בניו יורק, ג'בארי פארקר סיים את העונה

מאמן קליבלנד קאבלירס טיירון לו. AP
לא מבין את הביקורת. לו/AP

לו הוסיף שלדעתו ההפסד הזה מגיע בתזמון טוב עבור הקאבס, אחרי כמה משחקים מצוינים שלהם. "טוב שבאה קבוצה שהקשתה עלינו. היה לנו משחק קשה, שיחקנו ארבעה משחקים בשישה ימים, אז חשבתי שזה נחמד מאוד שאנחנו לא מוותרים על המשחק וחוזרים שוב ושוב, גם כשנראה היה שהם פותחים עלינו פער. אהבתי את המלחמה שלנו".

בסיום לברון סירב להתייחס באריכות לכל ענייני השעה, והעביר תגובה לקונית במיוחד במסיבת העיתונאים, כשהוא מסרב להשיב לשאלות. "שיחקנו לילה אחרי לילה ונתנו הכל. אני לא מאוכזב מההפסד הזה, אלא להפך, אני מרגיש שאנחנו חוזרים הביתה לקליבלנד אחרי מסע משחקי החוץ הזה עם ראש מורם, גאים מאוד", אמר בקצרה. אחרי שסיים את דבריו וקם כדי ללכת לחדר ההלבשה, לברון חזר על עקבותיו והוסיף "אה, שכחתי להגיד - צ'ארלס אוקלי לנשיאות", כמחווה לשחקן העבר שנעצר במהלך משחק של הניקס אמש.

גם מאמן הת'אנדר בילי דונובן הודה שלא ידע עד שעות ספורות לפני המשחק מי משחקני הקאבס ישותף, והאם עליו להכין את קבוצתו לכוכבים של האלופה. "היתה דרמה גדולה לפני המשחק. מי משחק? מי לא משחק? מי בפנים? מי בחוץ? אמרתי לשחקנים שלנו שאין מה לעשות, ושזה לא משנה עבורנו, שצריך לעשות סקאוטינג על כולם, כי אי אפשר לדעת מי ישחק".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
דרק וויליאמס, קליבלנד קאבלירס. AP
הראה ניצוצות. דרק וויליאמס/AP

מי שכן שיחק אצל הקאבס היה דרק וויליאמס, שחתם רק אמש על חוזה ל-10 ימים וכבר הספיק להראות לא מעט ניצוצות, עם 12 נקודות ומהלכים יפים. וויליאמס בן ה-25 נחשב כבר שנים לכישרון גדול ובעיקר לאתלט על, אך הוא עבר לאחרונה קבוצות רבות ונרשמו על שמו לא מעט בעיות משמעת. כעת הוא מקווה למצוא נישה דווקא אצל האלופה. "אנרגיות, מאמץ, יעילות. אלה שלושת האלמנטים המרכזיים במשחק שלי, ואני מקווה להביא אותם לקאבס עד סוף העונה", אמר וויליאמס בסיום. "מאז שהגעתי ל-NBA לא שיחקתי באף קבוצה עם מאזן חיובי. זה היום הראשון שלי פה, אז כן, היה קצת משוגע. אבל אני מאושר לקבל את הצ'אנס הזה".

טיירון לו התלהב מהופעת הבכורה של וויליאמס, שאולי, מי יודע, עוד יתברר כשחקן רוטציה יעיל עבור הקאבס, דבר שאליו הם משוועים כבר תקופה ארוכה. "הוא יכול לשחק בעמדה 3 ובעמדה 4. הוא שומר טוב, הוא אתלט. אני רוצה לתת לשחק קצת ליד לברון, קצת ליד קייל קורבר, אלה שחקנים שהנוכחות שלהם יכולה לעזור לו", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully