וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: כרמלו אנתוני נחוש להישאר בניו יורק, ג'בארי פארקר סיים את העונה

בארה"ב משוכנעים שההתבטאויות של ג'קסון נועדו לדחוף את הכוכב לוותר על הסעיף בחוזהו ולעבור בטרייד, אולם הפורוורד "עדיין מרגיש שזו הקבוצה שלו". הבאקס הודיעו: פארקר ישוב לפעילות בעונה הבאה

שחקן ניו יורק ניקס כרמלו אנתוני. GettyImages
שבועיים נותרו, האם הוא יישאר במדיסון סקוור גארדן? אנתוני/GettyImages

בצל ההשתוללות והמעצר של צ'ארלס אוקלי, הצליחה ניו יורק ניקס להפסיד משחק נוסף אתמול בלילה (בין רביעי לחמישי), ודומה כי הקבוצה כולה חוסה בצל עתידו של כרמלו אנתוני, והריב המתוקשר שלו עם פיל ג'קסון. הזן מאסטר עקץ את כוכב הקבוצה בטוויטר ועל פי דיווחים מנסה לדחוק אותו מהמועדון, אולם ב"ניו יורק פוסט" טוענים כעת כי אנתוני כלל לא מעוניין לעזוב. למעשה, כרמלו רוצה להישאר במועדון עד אשר עתידו של פיל ג'קסון בן ה-71 יתברר. "הוא עדיין מרגיש שזו הקבוצה שלו והוא מת על זה", אמר מקור המקורב לפורוורד הוותיק.

כרמלו, שמחזיק בסעיף המאפשר לו לדחות כל טרייד שניו יורק תבצע, צפוי כעת להשתמש בו כדי להישאר במועדון. לזן מאסטר נותרו שבועיים עד אשר יינעל חלון הטריידים ב-NBA, ועתידו שלו כלל לא ברור - בארצות הברית יש שמאמינים כי יעזוב בקיץ הקרוב, בהתאם לסעיף בחוזהו המאפשר לו להשתחרר.

"אנתוני יכול לעשות מה שהוא רוצה", אמר המאמן ג'ף הורנסק, "יש לו את סעיף הווטו. אשמח מאוד אם הוא יישאר פה. הוא שחקן נהדר והוא מתנהל נהדר עם צוות האימון. אני מקווה שכל זה לא יהיה הסחת דעת עבור החבר'ה שלנו. כרמלו התמודד מצוין עם כל הסיפור הזה כל השנה וכשהוא עולה על הפרקט הוא ממוקד במשחק".

עוד בנושא:

צ'רלס אוקלי השתולל במדיסון סקוור גארדן ונעצר בזמן משחק של הניקס
8 שלשות לקורבר בניצחון קליבלנד באינדיאנה, גולדן סטייט הביסה

הנשיא של ניו יורק ניקס פיל ג'קסון. AP
מי ינצח בקרב? פיל ג'קסון/AP

עוד ברחבי הליגה

* בשורה קשה עבור מילווקי. הבאקס הודיעו הערב כי ג'בארי פארקר סובל מקרע ברצועה הצולבת בברך שמאל והוא סיים את העונה, אחרי שנפגע במהלך ההפסד למיאמי היט. ההודעה של הקבוצה הגיעה אחרי בדיקת MRI שנערכה לו וקבעה כי הוא יזדקק לניתוח ושיקום. על פי כל ההערכות עולה כי תקופת ההחלמה של פארקר עלולה להיארך 12 חודשים. הפורוורד שיחק העונה 50 משחקים (מתוכם סיים 47 משחקים עם 20 נקודות ומעלה) והעמיד ממוצעים מרשימים של 20.1 נקודות, 6.2 כדורים חוזרים, 2.8 אסיסטים וחטיפה בודד ב-33.9 דקות.

* לוס אנג'לס לייקרס תקשיב להצעות על טימופיי מוזגוב ולואל דנג, כך על פי ESPN.

* בצל הדרישה של לברון ג'יימס שקליבלנד תצרף פליימייקר נוסף, החתימו הקאבס ל-10 ימים את דרק וויליאמס, ששוחרר ממיאמי לאחר ששיחק העונה 25 פעמים במדי ההיט והעמיד ממוצעים של 5.9 נקודות ו-2.9 ריבאונדים למשחק.

* מיאמי עצמה הצטרפה לרשימת הקבוצות שעוקבת אחר מעמדו של שחקן אורלנדו סרג' איבקה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
שחקן מילווקי באקס ג'בארי פארקר. AP
פארקר אחרי הפציעה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully