וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: "אם קרויף ימשיך על הקווים זה יסייע לו לקבל חוזה לעונה נוספת"

9.2.2017 / 7:30

ההולנדי מתחיל להשתכנע שמוטב לצהובים שימשיך לאמן עד תום העונה: "ברור לו שגולדהאר יעריך את זה אם הוא יקבל על עצמו את הדין". וגם: במועדון מרוצים מהשתלבות הרכש החדש, שפונגין נלחם על מקומו, וההשפעה של מאור בוזגלו על החוזה החדש שיוצע לבן חיים

יוסי ציפקיס

1. גולדהאר וקרויף יכריעו בקרוב אם בכלל למנות מאמן

"עם כל זה שהוא לא רוצה להיות מאמן, הוא הכי לויאלי למערכת ומבין שהדבר הכי נכון כעת הוא להשאיר אותו על הקווים למרות שהוא לא ממש רוצה בכך"

ג'ורדי קרויף ומיטש גולדהאר יקיימו ביניהם שיחה בזמן הקרוב שתכריע האם ההולנדי ימשיך לשמש כמאמן החירום של מכבי תל אביב עד סוף העונה. קרויף שלא חשב לרגע, אחרי פיטוריו של שוטה ארבלדזה, שהוא יסגור יותר מחודש בתפקיד, מתחיל להפנים שכנראה שמדובר בהחלטה הכי נכונה עבור מכבי תל אביב. בסיום המשחק אמש אמר קרויף באשר לאפשרות שיאמן עד סוף העונה: "נחליט מה שהכי נכון לטובת מכבי תל אביב ונוציא את ההודעה באתר הרשמי של המועדון". בסביבתו של קרויף, אשר חוגג היום את יום הולדתו ה-43, סיפרו אמש כי המנהל המקצועי מבין שלא נותר זמן רב עד סוף העונה ושאם יונחת כרגע מאמן זר חדש, מינויו עלול לערער את כל הדברים היפים שנבנו במכבי תל אביב בחודש האחרון.

"מאמן חדש מביאים כשהמצב רע", אמר אמש גורם במכבי תל אביב המקורב לקרויף. "אתה לא מביא מאמן כשהמצב טוב כי אז כל מה שהוא יוכל לשנות יהיה רק לרעה. לכן צריך לחשוב טוב אם בכלל יש טעם כעת לשנות את המצב הקיים. הקבוצה משדרת אנרגיה חיובית. יש סגל שחקנים טוב ועמוק ויש קשר מצוין בין ג'ורדי לשחקנים. גם ג'ורדי מתחיל להבין שזו תהיה טעות למנות כעת מאמן חדש. עם כל זה שהוא לא רוצה להיות מאמן, הוא הכי לויאלי למערכת ומבין שהדבר הכי נכון כעת הוא להשאיר אותו על הקווים למרות שהוא לא ממש רוצה בכך". בעניין הזה ממש צריך להזכיר שקרויף רוצה להישאר במכבי תל אביב לעונה נוספת וכי מדובר עדיין במהלך שלא יצא לדרך. לקרויף יש חוזה עד חודש מאי. לא מן הנמנע כי אם יחליטו גולדהאר וקרויף שההולנדי ממשיך כמאמן עד תום העונה, תתלווה להודעה הזו גם הודעה שחוזהו כמנהל מקצועי יוארך בעונה נוספת שתהיה הששית שלו במועדון. "ברור לג'ורדי שמיטש מאוד יעריך אם הוא יקבל על עצמו את הדין ויישאר כמאמן עד סוף העונה", אמרו אמש במכבי תל אביב. "אין ספק שזה רק יכול לסייע לו לקבל חוזה לעונה נוספת".

עוד בנושא

בן חיים כבש והחמיץ פנדל ב-0:1 של מכבי תל אביב על מכבי פתח תקוה
ג'ורדי קרויף מרוצה: "לטל בן חיים יש את היכולת לפתוח משחקים"

2. בוזגלו יקפיץ את החוזה החדש שיוצע לבן חיים

העובדה שיעקב בוזגלו מצהיר בלי למצמץ שהוא רוצה יותר ממיליון יורו נטו לעונה עבור בנו, גורמת לאנשים במכבי תל אביב להבין שזו תהיה טעות גדולה מבחינת המועדון לוותר על בן חיים שמשתכר בחוזהו הנוכחי סכום "צנוע" של 460 אלף יורו נטו

טל בן חיים שעלה אתמול מהספסל וכבש את שער הניצחון היפהפה, מחזיק בעוד שתי הצעות מאירופה מלבד זו שהיתה לו בחלון ההעברות מקלאב ברוז'. סעיף השחרור על סך של 2.9 מיליון יורו אמור להקל על יציאתו אם ירצה בכך ובשלב הזה עדיין אין התקדמות בין מכבי תל אביב לבינו בכל הקשור לחוזה חדש. "בוודאות יוצע לטל בן חיים חוזה חדש ומשודרג", אומרים במכבי תל אביב. את הפרופורציות קיבלו במועדון דווקא ב-24 השעות האחרונות שהיו מאוד אינטנסיביות בכל הקשור למשפחת בוזגלו. העובדה שיעקב בוזגלו מצהיר בלי למצמץ שהוא רוצה יותר ממיליון יורו נטו לעונה עבור בנו, גורמת לאנשים במכבי תל אביב להבין שזו תהיה טעות גדולה מבחינת המועדון לוותר על בן חיים שמשתכר בחוזהו הנוכחי סכום "צנוע" של 460 אלף יורו נטו.

במכבי תל אביב מאמינים שאם יוצע לבן חיים שדרוג של 50 אחוז וחוזה חדש על סך של 700 אלף יורו נטו בקירוב, ניתן יהיה להשאיר אותו ולקנות על הדרך את סעיף השחרור שלו שלא יהיה עוד רלוונטי. "טל כבש סופר גול", אמר אמש קרויף. "זה שער מאוד חשוב שיכול בסיכומו של דבר להעלות אותנו שלב". אגב, באשר להחמצת הפנדל בן חיים יכול להיות רגוע, קרויף ימשיך לתת בו אמון כבועט הפנדלים המוביל של הקבוצה. יחד עם זה יעבדו בקבוצה באימונים יותר על הפנדלים אחרי שההחטאה של בן חיים הצטרפה אל החמצת הפנדל האחרונה של ברק יצחקי.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
חלוץ מכבי תל אביב טל בן חיים מחמיץ פנדל. ברני ארדוב
ימשיך לבעוט פנדלים. טל בן חיים/ברני ארדוב

3. מחמאות למיקאל, שוינפלד ואליאל פרץ

"עכשיו כשאני קרוב יותר לדשא ורואה את האימונים, אני רואה עד כמה אליאל פרץ עובד", אמר קרויף. "הוא מראה לי שמגיע לו לקבל דקות והוא לוקח אותן"

רובן מיקאל לא השלים אתמול משחק מלא, אבל במכבי תל אביב כבר בטוחים שעשו עם הקשר הפורטוגלי עסקה מצויינת. "הוא הביא הרבה אנרגיה לקבוצה", אמר קרויף על השחקן שכל עוד היה האוויר בריאותיו, נע ללא הפסקה. "השחקנים מפורטוגל ומספרד יודעים לשמור על עצמם גם בפגרות", סיפר קרויף. "ראינו לפי הגוף של רובן עד כמה הוא שמר על עצמו אפילו שמשחקו האחרון בליגה הסינית היה בערך לפני שלושה חודשים. תיכננו לתת לו 60 דקות ואני שמח שהוא תרם למשחק שלנו".

קרויף הוסיף עוד שהיה מרוצה מההופעה הראשונה של ארון שוינפלד בהרכב הצהובים, אפילו שהחלוץ יצא אתמול מאיצטדיון המושבה כשהוא מעט מאוכזב אחרי שניתנה לו ההזדמנות לפתוח במקום וידאר קיארטנסון, אבל הוא לא הצליח למצוא את הרשת. שחקן נוסף שזכה לאיזכור מקרויף היה הקשר אליאל פרץ שהיה אתמול מהטובים במכבי תל אביב. "עכשיו כשאני קרוב יותר לדשא ורואה את האימונים, אני רואה עד כמה אליאל פרץ עובד", אמר קרויף. "הוא מראה לי שמגיע לו לקבל דקות והוא לוקח אותן".

שחקן מכבי תל אביב רובן מיקאל מול שחקן מכבי פתח תקוה רומאריו פירס. ברני ארדוב
"ראינו לפי הגוף של רובן עד כמה הוא שמר על עצמו" מיקאל/ברני ארדוב

4. שפונגין: "לא פשוט להיות במצבי אבל אני חייב להיות חזק"

עוד לפני שער הניצחון של טל בן חיים, היה זה יובל שפונגין שהציל את מכבי תל אביב משער חובה. המגן הימני ירד לגליץ' נהדר ברחבה וחילץ את פרדראג ראייקוביץ' משער בטוח. שפונגין לא שיחק העונה בליגה. יש לו רק ארבע הופעות בגביע הטוטו. אתמול זו היתה ההופעה הראשונה שלו גם בגביע המדינה. "אני עובד מאוד קשה גם פיזית וגם מנטלית כדי להיות מוכן ליום בו יצטרכו אותי", סיפר אמש המגן הימני שהיה בעבר שחקן פותח בנבחרת ישראל והיום מחפש דקות כשאלי דסה לא יכול לשחק. "לא היה בינואר משהו מספיק טוב כדי שאוותר על הבית שלי. אני מקווה שעשיתי החלטה נכונה ושייצא לי יותר לעזור לקבוצה. זה לא פשוט להיות במצב שלי אבל מכבי תל אביב מועדון כל כך גדול והתחרות מאוד קשה. לקחתי את זה בחשבון ואני צריך להיות חזק מאוד מנטלית".

שחקן מכבי תל אביב יובל שפונגין. ניב אהרונסון
"לא היה בינואר משהו מספיק טוב כדי שאוותר על הבית שלי". יובל שפונגין/ניב אהרונסון

5. חשש מהמפגש מול פתח תקוה בליגה. "חייבים לגלות בגרות ואופי"

אחרי הניצחון אמש, הפנים במכבי תל אביב הם למשחק הליגה מול מכבי פתח תקוה ביום שני ובמכבי תל אביב מודאגים מהסטטיסטיקה. "בעונה שעברה חווינו את זה בצורה לא מוצלחת", הזכיר אמש קרויף. "ניצחנו את מכבי חיפה בליגה והפסדנו להם בגמר גביע המדינה וזה היה צורב מאוד. עכשיו אנחנו צריכים לגלות בגרות ואופי ולבוא לפה שוב ביום שני כדי לנצח את מכבי פתח תקוה בליגה. אני יודע שזה קשה לנצח את אותה קבוצה פעמיים משחק אחרי משחק, אבל אם אנחנו רוצים להיות מצליחים אנחנו צריכים לעשות את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully