וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק שיבק: "זה נראה רע, אבל זה עדיין לא נגמר"

מאמן מכבי ראשון לציון היה מאוכזב אחרי ה-83:66 ללודוויגסבורג, אך לא מאבד תקווה: "אמרתי לשחקנים שאסור לחשוב שעדיין יש סיכוי. ניסינו להתכונן ללחץ שלהם בהגנה אך ביצענו הרבה טעויות"

מכבי ראשון לציון הפסידה הערב (רביעי) 83:66 ללודוויגסבורג במסגרת שלב הפלייאוף של ליגת האלופות של פיב"א. זה היה המשחק הראשון מבין שניים, כאשר משחק הגומלין ייערך בגרמניה, אך נראה שהוא יהיה רק לפרוטוקול לאור ההפרש הגבוה בו אלופת ישראל הפסידה. שחקניו של שיבק איבדו 20 כדורים וקלעו ארבע שלשות בלבד במהלך המשחק.

בסיום, המאמן המפסיד, אריק שיבק, סיכם את המשחק המאכזב: "שיחקנו רע היום ולמדנו מה זה אומר לשחק נגד הגנה ברמה כזו. אני מכיר את המאמן שלהם טוב מאוד, הם מוכרים בזכות הלחץ שלהם בהגנה וניסינו להתכונן לזה, אבל לא הצלחנו לעמוד בלחץ וביצענו הרבה טעויות. כשפיגרנו במחצית השנייה בהפרש נמוך, ביצענו כמה טעויות ברצף והם ניצלו זאת".

עוד בנושא:

ליגת האלופות של פיב"א: מכבי ראשון לציון הובסה 83:66 על ידי לודוויגסבורג
סיפתח נהדר לנהריה בשמינית גמר היורופקאפ: הביסה 75:96 את גזיינטפ

פטריק ריצ'רד מכבי ראשון לציון. יותם רונן
"נסתכל במראה ונעריך את עצמנו מחדש". ריצ'רד/יותם רונן

שיבק המשיך: "לא שיחקנו טוב מול ההגנה המצוינת שלהם וזו התוצאה. מהניסיון שלי אני לא חושב שזה נגמר. אני לא צריך להוכיח שאני ווינר, אבל מהניסיון שלי זה לא נגמר כבר אחרי חצי דרך. אמרתי לקבוצה שאסור לחשוב שזה משחק אחד, גם כשהיינו בפיגור 12. זה נראה רע, אבל זה לא נגמר".

פטריק ריצ'רד, שסיים כקלע המוביל עם 14 נקודות אמר: "ידענו מול מי אנחנו משחקים ומה הם מביאים לשולחן, במיוחד בהגנה. אני מכיר אותם כי שיחקתי בגרמניה. לא התמודדנו מול הלחץ שלהם והיו כמה איבודי כדור רעים. עשינו את הדברים מהר מדי ולא ביצענו את ההתקפות שלנו כמו שצריך. אנחנו במצב לא טוב עכשיו, אבל יש עוד ארבעה רבעים ולא נוותר. ננסה להסתכל במראה כדי להעריך את עצמנו מחדש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully