וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפתח נהדר לנהריה בשמינית גמר היורופקאפ: הביסה 75:96 את גזיינטפ

הקבוצה של אריק אלפסי השיגה מקדמה משמעותית מאוד לקראת משחק הגומלין בטורקיה, בעיקר בזכות הצגה גדולה של דרווין קיצ'ן (23 נקודות, 8 ריבאונדים ו-8 אסיסטים). שולדבראנד הוסיף 18

שחקן עירוני נהריה דרווין קיצ'ן. אדריאן הרבשטיין
היה במיטבו. קיצ'ן/אדריאן הרבשטיין

סיפתח נהדר לעירוני נהריה בשמינית גמר היורופקאפ. הקבוצה של אריק אלפסי עשתה הערב (רביעי) צעד משמעותי בדרך להעפלה לרבע הגמר במפעל, אחרי שהביסה 75:96 את גזיינטפ הטורקית. הנהריינים ימריאו לטורקיה עם יתרון משמעותי מאוד לקראת משחק הגומלין.

נהריה הגיעה למשחק אחרי שני הפסדי ליגה רצופים שהורידו את הקבוצה למקום התשיעי המאכזב וכשהיא ללא גילברט בראון הפצוע שגמר את העונה, אבל בכל הנוגע למשחקים באירופה, מדובר העונה באופרה אחרת לגמרי עבורם. דרווין קיצ'ן, שהתקשה מאוד במשחקים באירופה עד כה, חזר להיות פקטור משמעותי והיה ה-איש של נהריה.

אחרי רבע ראשון יחסית שקול ומאוזן, כשהטורקים נשארים במשחק בזכות משחק טוב של אנדי ראוטינס, נהריה לחצה את דוושת הגז ברבע השלישי, בו ברחה ליתרון דו ספרתי. את הרבע האחרון היא פתחה עם מאמץ הגנתי עילאי שעצר את היריבה ללא נקודות בארבע הדקות הראשונות. ההמשך היה כבר כל כולו נהריה. קיצ'ן סיים עם 23 נקודות, 8 ריבאונדים ו-8 אסיסטים, כשגם יונתן שולדבראנד עם 18 וניק פאוסט וטיירון נאש מוסיפים 16 כל אחד. מנגד, אנדי ראוטינס בלט אצל האורחים עם 19.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully