וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגיל 57: מת שוער העבר האוקראיני ויקטור צ'אנוב

השוער האגדי, ששיחק שלוש עונות במכבי חיפה וכיכב גם בדינמו קייב, שחטאר דונייצק ובני יהודה, הלך לעולמו מסיבה לא ברורה באוקראינה. אובארוב נפרד בדמעות: "ידעתי שמצבו לא פשוט, התפללתי"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

מכבי חיפה נפרדת

שוער העבר ויקטור צ'אנוב מת היום (רביעי) בגיל 57. השוער האוקראיני, שרשם 21 הופעות בנבחרת ברית המועצות, שיחק במכבי חיפה שלוש עונות בעבר (1993-1990) ועוד עונה אחת בבני יהודה (1994).

עוד בנושא:
לאיזה מקום הגיע צ'אנוב ברשימת ההחתמות המוצלחות של ינואר?

נסיבות מותו של צ'אנוב עדיין לא הובהרו, אך ידוע כי הוא מת סביב השעה 19:50 שעון אוקראינה. צ'אנוב נולד ב-1959 בדונייצק. הוא שיחק 19 שנה, בין היתר גם בשני המועדונים הגדולים באוקראינה (שהייתה אז עדיין חלק מברית המועצות): שלוש שנים בשחטאר דונייצק ושמונה שנים בדינמו קייב, משם גם הגיע למכבי חיפה. בנוסף, הוא היה שותף להגעתה של נבחרת ברית המועצות לגמר יורו 88' והיה השוער המחליף של נבחרתו בגמר, שם הפסידה ברית המועצות 2:0 להולנד.

בנוסף, צ'אנוב נבחר לשוער השנה בברית המועצות ב-1986, זכה בגביע אירופה למחזיקות גביע באותה השנה, בשלוש אליפויות ברית המועצות ובחמישה גביעים. עם מכבי חיפה הוא זכה בדאבל ב-1991 ובגביע נוסף ב-1993.

שורה אובארוב נפרד מצ'אנוב אחרי המשחק של מכבי תל אביב מול מכבי פתח תקוה ואמר על סף דמעות: "אני ידעתי שהוא במצב לא פשוט, רק התפללתי שהוא ייצא מזה. הוא עבר שני ניתוחי ראש וכנראה שהוא הגיע למצב בלתי הפיך. אמרו לי שהוא נפל על הראש ליד הבית. בזמן שהוא שיחק פה היה כאן כדורגל ברמה אחרת. זה מזל לכדורגל הישראלי שהיה שחקן כזה פה. זה חבר שמת בגיל 57, ברור זה קשה. הוא היה בריא, היה לו עסק, הוא חי בסדר גמור, לכן זה כואב".

צפו באובארוב נפרד מצ'אנוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully