וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תוכנית השיקום של מילאן: סימנה את אובמיאנג וסרחיו אגוארו

ב"קוריירה דלו ספורט" האיטלקי טוענים שקבוצת הרכישה הסינית מתכוונת להשקיע 100 מיליון יורו ולחזק את מועדון הפאר המדשדש בקיץ. כוכבי דורטמונד וסיטי על הכוונת, מאנצ'יני מועמד לאמן

פייר אמריק אובמיאנג בורוסיה דורטמונד חוגג שער. AP
מילאן חושקת בו. אובמיאנג/AP

קבוצת הפאר של מילאן חווה עוד עונת בלהות ומשתרכת לה במרכז הטבלה בסרייה א', אך אוהדי הקבוצה יכולים להיות אופטימיים אם להסתמך על הדיווחים ב"קוריירה דלו ספורט", עיתון הספורט הגדול בארץ המגף. על פי הדיווחים, הבעלים החדשים מסין, שנמצאים בהליכי השתלטות על המועדון, ישקיעו הרבה כסף בקיץ הקרוב כששני השמות הבולטים שמועמדים להצטרף בעונה הבאה הם של סרחיו אגוארו ופייר אמריק אובמיאנג.

בקוריירה טוענים שראשי קבוצת הרכישה הסינית מחפשים שמות גדולים כדי לעורר את הסגל. באשר לזהות המאמן, שמו של רוברטו מאנצ'יני מוזכר כמועמד המוביל לרשת את ויצ'נזו מונטלה, שהגיע למועדון רק הקיץ, אך חווה עונה קשה למרות הזכייה בסופר קופה בדצמבר.

שחקן מנצ'סטר סיטי, סרחיו אגוארו. AP
מתוסכל בסיטי. אגוארו/AP

אחרי שהבקיע לא פחות מ-101 שערים בארבע עונותיו בדורטמונד, אובמיאנג כבר הודיע שהוא יעזוב בקיץ ומילאן תנסה להציע לו סכום מפתה. באשר לאגוארו, כוכב מנצ'סטר סיטי פתח רק ב-14 מתוך 24 משחקי הקבוצה בפרמיירליג מאז שגווארדיולה הגיע למנצ'סטר ובמילאן ינסו לנצל את המצב הזה ולהביאו לסן סירו בעונה הבאה.

אחרי 22 מחזורי ליגה, מילאן ממוקמת במקום השביעי בלבד בסרייה א' והיא רחוקה 11 נקודות מהמקום השלישי שמוליך למוקדמות ליגת האלופות. למעשה מאז עונת 2012/13, אז היא סיימה במקום השלישי, קבוצת הפאר של מילאן לא הצליחה להתברג ברביעייה המוליכה והיא רחוקה ממאבקי הצמרת בליגה האיטלקית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully