וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: רומא עם שיא מועדון של 14 ניצחונות בית אחרי 0:4 על פיורנטינה

הג'אלורוסי שברו את השיא ההיסטורי מ-1930 ושבו למקום השני עם הצגה באולימפיקו. מלך השערים דז'קו כבש צמד (39 ו-83), פאציו (58) ונאינגולן (75) השלימו, דה רוסי בישל שניים

שחקני רומא חוגגים עם אדין דז'קו (מימין). רויטרס
שוב מלך השערים. אדין דז'קו עם החברים/רויטרס

רומא השלימה הערב (שלישי) את המחזור ה-23 בסרייה A עם 0:4 משכנע באולימפיקו על פיורנטינה וחזרה למקום השני, מרחק ארבע נקודות מיובנטוס המוליכה (משחק פחות). אדין דז'קו עקף את דריס מרטנס ועלה לראש טבלת המבקיעים עם 17 שערים, כשהג'אלורוסי סגרו חשבון עם החבורה של פאולו סוזה על ההפסד בסיבוב הראשון, כדי להאריך את רצף הניצחונות הביתיים שלהם ל-14 - החל מאפריל אשתקד - ולשבור את שיא המועדון מ-1930.

איש המשחק מבחינת רומא היה הקפטן הוותיק דניאלה דה רוסי, שבישל פעמיים במשחק אחד - לראשונה זה חמש שנים ושווה לכמות האסיסטים שהייתה לו ב-18 משחקי ליגה העונה. בדקה ה-39 הקפיץ דה רוסי לרחבה לעבר דז'קו, שהשתלט נהדר ומ-11 מטרים בעט בקלות אל הרשת. משחק חמישי ברציפות שהחלוץ הבוסני כובש. בדקה ה-58 עשה זאת דה רוסי ממצב נייח, כשהרים כדור חופשי לראשו של פדריקו פאציו. הבלם הארגנטינאי חגג שער ליגה ראשון במדי רומא (כבש לפני כן בליגה האירופית מול אסטרה) ובדקה ה-75 גם ראג'ה נאינגולן הצטרף לחגיגה אחרי הכנה של קווין סטרוטמן. דז'קו חתם את התוצאה בדקה ה-83 אחרי טעות קשה של דוידה אסטורי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully