וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב תחליט בקרוב אם לפתוח במו"מ עם מאור בוזגלו

7.2.2017 / 13:12

הצהובים מתלבטים כבר כמה חודשים אם לנסות להחזיר בקיץ את קשר הפועל באר שבע, שעזב בטונים צורמים. גולדהאר יצטרך להכריע, אך בכל מקרה אין בכוונתו לתת לו שכר של יותר מחצי מיליון יורו

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

תיק מאור בוזגלו מונח על שולחנה של מכבי תל אביב כבר מספר חודשים. במכבי תל אביב יודעים זה זמן רב שאם הם רוצים את הקשר הם יכולים לקבל אותו כי הכל שאלה של מחיר. לידי הצהובים הובאה לידיעה כבר בתחילת העונה שזו תהיה העונה האחרונה של בוזגלו בבאר שבע, ושאם ירצו להחזירו משפחת בוזגלו והשחקן לא יתנגדו, על אף שהקדנציה הקודמת שלו במכבי תל אביב הסתיימה בטונים צורמים מאוד, כשגם הבעלים מיטש גולדהאר מעורב.

יחד עם זאת, מכבי תל אביב כבר עשתה בעבר מספר פעולות שהיו מנוגדות לעקרונות שהוצבו במועדון. בזמן הקרוב יוחלט במועדון האם לפתוח במשא ומתן רשמי מול בוזגלו, כאשר הכדור נמצא קודם כל בידיים של מיטש גולדהאר שצריך לאשר זאת. גורם במכבי תל אביב הבהיר שלא יהיו שום מגעים רשמיים עד אשר הבעלים מקנדה יאשר מהלך כזה.

גם אם גולדהאר יאשר את זה, בוזגלו לא יקבל סכומים שקרובים למה שהציב כדרישה להפועל באר שבע. כך, למשל, חוזהו של טל בן חיים החלוץ עומד על 460 אלף יורו נטו כולל נקודות, ובוזגלו לא יקבל הצעה גבוהה יותר. ההערכה היא שאם גולדהאר יאשר מהלך כזה, בוזגלו יוכל לקבל הצעה מקסימלית של 500 אלף יורו.

עוד בנושא:

אחרי הפגישה: מסתמן שבוזגלו יעזוב את באר שבע בתום העונה
סגל חסר למכבי תל אביב לקראת רבע גמר גביע המדינה

מאור בוזגלו שחקן הפועל באר שבע (שמאל) מול טל בן חיים שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
בכל מקרה לא יקבל שכר גבוה יותר. בוזגלו עם בן חיים/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully