וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הפגישה: מסתמן שמאור בוזגלו יעזוב את הפועל באר שבע בתום העונה

7.2.2017 / 12:00

לאחר הפגישה ליישור ההדורים נערכה שיחה לילית בה נתגלעו פערים אדירים. בבאר שבע טוענים שהיו מוכנים לשלם 400 אלף יורו, אך בוזגלו דרש מעל מיליון

בני בן סימון

אחרי הפגישה אתמול (שני) בין מאור בוזגלו ונציגיו לבין ראשי הפועל באר שבע מסתמן שהשחקן יעזוב את הקבוצה בסוף העונה. הודעת הפועל באר שבע מהיום (שלישי) אישרה את הידיעה הבלעדית בוואלה! ספורט, שעלתה כשעה לפני כן. בהודעה החדשה נכתב: "אתמול בערב נערכה פגישה נוספת עם נציגיו של מאור בוזגלו במטרה לסכם עם השחקן. דרישות נציגיו של בוזגלו היו גבוהות ביותר והרבה מעבר למצופה. מדובר בפערים שאינם ניתנים לגישור ולכן הפסקנו את השיחות. מאור הוכיח בעבר כי הוא מקצוען, ואנחנו בטוחים כי הוא יתן את כל כולו להצלחת הקבוצה עד תום העונה".

כזכור, אתמול הוציאה הפועל באר שבע עוד הודעה בנושא בוזגלו, ובה דובר על פגישה בין הצדדים במטרה, בין היתר, לטהר את האווירה. הפגישה אכן היתה חיובית, אבל סוכם בה כי שני הצדדים ייקחו חודש למו"מ ישיר בין משפחת בוזגלו למשפחת ברקת, ואם אחרי חודש הפערים הגדולים מאוד לא יהיו ניתנים לגישור, תוציא באר שבע הודעה על פרידה חברית בסוף העונה.

עוד בנושא

ראשי הפועל באר שבע נפגשו עם מאור בוזגלו כדי ליישר את ההדורים
הפועל באר שבע: דאגה מהפציעה של מאור בוזגלו, בשיקטאש הפסידה
הפועל באר שבע: ג'ון אוגו לא יעמוד לדין בעקבות הפגיעה בבן חיים

מאור בוזגלו שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
מאמין שהוא צריך להרוויח יותר. בוזגלו/ברני ארדוב

ההודעה החדשה של באר שבע רומזת על כך, והיא מתבססת על שיחה נוספת שנערכה אחרי פגישת יישור ההדורים. בשיחה השנייה כבר דובר על סכומים, ולגרסת גורמים בבאר שבע, יעקב בוזגלו דרש סכום של למעלה ממיליון יורו. אותם גורמים מספרים שבוזגלו אף אמר להם שמכבי תל אביב ומכבי חיפה מתקרבות בהצעה שלהן לסכום שהוא דורש. בכל מקרה, בין אם זה נכון או לא, הדרישות שהועלו בשיחה השנייה הובילו להודעת באר שבע החדשה בנושא.

בחודש הקרוב ינסו הצדדים למצוא פתרון כפי שסוכם בפגישה הראשונה, אבל הפערים הם באמת גדולים. בעוד שבוזגלו סבור שלאור היכולת שלו בעונות האחרונות הוא צריך להרוויח סכומים שנעים בין 700 אלף למיליון יורו לעונה ומעלה (תלוי בליגה בה ישחק), בבאר שבע מתכוונים להציע סכומים נמוכים משמעותית, כשתקרת הגג של האלופה היא סביב 400 אלף יורו לעונה. במועדון לא מוכנים לשבור את תקרת הזכוכית של השכר שנהוג לשחקנים הבכירים.

בוזגלו, למרות כל האירועים האחרונים, רוצה להישאר בבאר שבע, אבל מאמין ובטוח שאחרי עונה כזו הוא יוכל להרוויח הרבה יותר. לוואלה ספורט נודע שמכבי תל אביב ומכבי חיפה לא ישלמו יותר מחצי מיליון יורו לבוזגלו.

בוזגלו יודע אילו סכומים קיבל ערן זהבי במכבי תל אביב, ומודע לסכומים ששחקנים אחרים במעמד נמוך יותר ממנו מקבלים, ולכן יהיה קשה לראות כיצד באר שבע תציע לבוזגלו חוזה שיעמוד בשאיפות שלו. בבאר שבע, לטענת גורמים הקשורים במגעים, כועסים שמכבי תל אביב ומכבי חיפה לא מיידעות אותם במו"מ. כל קבוצה יכולה לנהל מו"מ עם בוזגלו, אבל צריך ליידע את המועדון הנוכחי של השחקן.

לפי גורמים המעורים בפרטים, ייתכן מאוד שבשל הפערים הגדולים והעיסוק הבלתי פוסק בסאגה, הודעה חברית שמבהירה לאוהדים את המצב תמנע בלגן ביציעים. זה לא דבר חריג שהודעה חברית על פרידה בסוף העונה יוצאת בקבוצת כדורגל, ובמקרה של בוזגלו זה עשוי להביא לסוף חברי בין הצדדים.

עוד באותו נושא

מכבי תל אביב תחליט בקרוב אם לפתוח במו"מ עם מאור בוזגלו

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully