וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אברהם גרנט הודיע רשמית על עזיבת נבחרת גאנה

לאחר שכבר הודיע על כוונתו לעזוב, המאמן נפרד מהכוכבים השחורים באופן רשמי אחרי שנתיים ושלושה חודשים בתפקיד. גרנט אמר לאחר ההודעה: "הזמן הנכון לעבור לאתגר הבא, לא אשכח את האוהדים"

אברהם גרנט מאמן נבחרת גאנה. GettyImages
"גאה בעובדה שאני עוזב סגל מקצועני וחזק". גרנט/GettyImages

אברהם גרנט עזב היום (שני) באופן רשמי את נבחרת גאנה. המאמן הישראלי שהתמנה לתפקיד בנובמבר 2014, נפרד מהכוכבים השחורים לאחר שנתיים ושלושה חודשים בתפקיד. גרנט לא הצליח לזכות בתואר עם הגנאים, כאשר בחודש האחרון הוא ושחקניו נחלו אכזבה לאחר שהודחו בחצי גמר אליפות אפריקה על ידי קמרון, שזכתה בטורניר.

גרנט אמר לאחר עזיבתו: "אחרי פגישה ידידותית עם נשיא ההתאחדות הגנאית, ואחרי יותר משנתיים מוצלחות כמאמן הנבחרת, הודעתי למר ניאנטאקי שהגיע הזמן הנכון עבורי לעבור לאתגר הבא, ולהודות לו על ההזדמנות", הודיע גרנט.

"נהניתי מאוד מהתקופה שלי בגאנה, אחרי שלקחתי את התפקיד אחרי האכזבה במונדיאל 2014, ואחרי שבניתי את הסגל והעפלנו ביחד לגמר אליפות אפריקה בפעם השנייה בלבד ב-23 שנה, והשנה עלינו לחצי גמר הטורניר".

"אני גאה בעובדה שאני עוזב סגל שהוא מאוד מקצועני וחזק, סגל של שחקנים בגיל הנכון, ואני בטוח שהם שבעתיד יגיעו להישגים גדולים. התשוקה והנאמנות של האוהדים היא משהו שלעולם לא ישכח".

המאמן הישראלי הגיע לנבחרת האפריקאית אחרי ששימש תקופה קצר בתור המנהל הטכני של הקבוצה התאילנדית, טרו סאסאנה. עוד לפני הטורנרי המאכזב האחרון, גרנט וגאנה העפילו לגמר אליפות אפריקה 2015, אך הפסידו בפנדלים לנבחרת חוף השנהב.

עוד בנושא:

"אברהם גרנט יעזוב עם תווית המאמן העצלן ביותר שהיה כאן אי פעם"
היורש של מילה ואטו: וינסאן אבובקאר הפך לגיבור לאומי בקמרון
אליפות אפריקה: גאנה הפסידה 1:0 לבורקינה פאסו, שסיימה שלישית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully