וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי לוזון לא מוותר על חברות בוועד הפועל של אופ"א: יבקש ארכה של שבוע

7.2.2017 / 11:42

ההתנגדות של מורן מאירי מנעה מלוזון להתמודד פעם נוספת על מקום בוועד, אך הוא מתעקש להעלות את הסוגיה לדיון נוסף. בהתאחדות ממתינים לראות האם אופ"א תקבל את פנייתו

אבי לוזון. מגד גוזני
לא מוותר. לוזון/מגד גוזני

אבי לוזון לא מרים ידיים וינסה בכל זאת להשיג את תמיכת הנהלת ההתאחדות לכדורגל כדי שיוכל להתמודד על קדנציה נוספת כחבר בוועד הפועל של אופ"א. לוואלה! ספורט נודע כי לוזון ינסה להשיג הארכת זמן מאופ"א כדי שיוכל לכנס את הנהלת ההתאחדות במטרה להשיג רוב התומך במועמדותו.

אתמול (שני) חשפנו שהיועץ המשפטי של מכבי תל אביב עורך הדין מורן מאירי המשמש גם כנציג מכבי תל אביב בהנהלת ההתאחדות לכדורגל, סירב לתמוך במועמדות של לוזון לאופ"א ובעקבות זאת לוזון לא יוכל להתמודד על קדנציה נוספת אחרי שכבר כיהן בשתי קדנציות בתפקיד. כפי שפורסם, לוזון היה זקוק להסכמה פה אחד של כל חברי ההנהלה מאחר שהיה מדובר בפנייה אישית באמצעות הטלפון או המייל. אם הנהלת ההתאחדות היתה מתכנסת לישיבה מסודרת היה מספיק ללוזון רוב של 51 אחוז, דהיינו תמיכה של 15 חברים מתוך 29. הישיבה כידוע לא כונסה מפאת קוצר בזמן ובפנייה הטלפונית לכל חבר הנהלה באופן אישי נפלה מועמדותו בשל התנגדות עורך הדין מאירי.

על פי בדיקת וואלה! ספורט, לוזון כאמור לא הרים ידיים ומתכוון לבקש מאופ"א ארכה של שבוע כדי לכנס את ישיבת ההנהלה בכל זאת, שם הוא מעריך שיוכל לקבל את הרוב הדרוש לו.

מורן מאירי יועץ משפטי מכבי תל אביב. מגד גוזני
"מבינים אותו". מאירי/מגד גוזני

לוזון המריא לכינוס של הוועד הפועל של אופ"א ולא יהיה נוכח מחר במשחק גביע המדינה בין מכבי פתח תקוה למכבי תל אביב. על פי הידוע במהלך הנסיעה ינסה לוזון לקבל את אישורה של אופ"א לארכה קצובה כדי שיוכל להעמיד את הנושא להצבעה בישיבת הנהלת ההתאחדות. לא בטוח שבמחלקה המשפטית של אופ"א יקבלו את הפנייה של לוזון, שכן האישור של ההתאחדות היה צריך להתקבל עד שלשום בחצות ומכיוון שהאישור לא התקבל, הדבר נפל. אם לוזון יקבל בכל זאת ארכה הוא יוכל לפנות אל יושב ראש ההתאחדות לכדורגל עופר עיני בבקשה לכנס את הנהלת ההתאחדות לכדורגל בתחילת השבוע הבא כדי להביא את העניין להצבעה ושם יוכל לקבל את התמיכה אם יהיה לו רוב.

חבר בהנהלת ההתאחדות לכדורגל אמר היום: "בהחלט אפשר להבין את הצעד של מורן מאירי לאור כל הדוחות שניתנו באחרונה על התנהלות ההתאחדות לכדורגל בתקופת לוזון, אבל צריך לזכור שמעבר לזה שמדובר במינוי אישי של אבי לוזון, זה גם עניין לאומי. מבחינתנו שהיה נבחר עופר עיני לוועד הפועל של אופ"א, אבל עופר כנראה הבין שהוא לא ייבחר ולכן החזיר את זה לאבי לוזון. החברות של אבי בוועד הפועל של אופ"א סייעה לכדורגל הישראלי בשמונה השנים האחרונות ולכן אם אבי יצליח להשיג ארכה מאופ"א, יהיה צריך לקיים דיון ענייני בהנהלת ההתאחדות לכדורגל ולהחליט אם לתמוך בו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully