וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוקר משחקים מחמישי לחמישי: המתכון לערב הפוקר המושלם

וואלה! NEWS בחסות סינגלטון

12.2.2017 / 9:35

סוף השבוע כבר הגיע ואתו הרצון לבלות ערב פוקר עם החברים, אבל כדי שהערב הזה יהיה מושלם, יש כמה דברים שאתה פשוט חייב לדאוג להם. קבל את המדריך לערב פוקר שלא יפסיקו לדבר עליו בכל השבוע שאחרי

חברים משחקים פוקר. ShutterStock
סוג האנשים הוא הדבר הכי חשוב לערב מהנה/ShutterStock

כמו כל דבר בחיים, כדי שמשהו ייצא טוב צריך להשקיע בו וכמה שיותר. זה לא מספיק רק לתכנן ערב פוקר ולהזמין אנשים. נכון, זה הבסיס ואכן החומר האנושי הוא החשוב מכולם, אבל אחרי זה חשוב להקפיד על עוד כמה פרמטרים כדי לייצר ערב פוקר מושלם.

שולחן: אתם הולכים לשבת כל הערב סביב השולחן הזה, אתם הולכים לשחק, לשתות, לאכול, אולי לעשן. כדאי שיהיה לכם שולחן שיהיה מספיק גדול כדי להכיל את כמות השחקנים הרצויה. רצוי מאוד שהוא יהיה אליפטי כמו השולחנות המקצועיים של הפוקר, אבל גם אם הוא שולחן אוכל מלבני, אפשר לשים עליו מפת לבד ירוק ולחשוב שאתם מינימום בווגאס. עוד פרט שכדאי שתשימו לב אליו הוא שיהיה לכל שחקן בערך 50 סנטימטר של מרחב להניח בו את הז'יטונים, האוכל והשתייה.

משהו לשתות: לשתייה במשחק פוקר יש שתי משמעויות: האחת היא כדי להרוות את הצמא שלכם, והשנייה היא על מנת שתוכלו להתעסק במשהו בזמן שאתם מנסים לבלף או לחילופין שיש לכם יד ממש חזקה. חשוב כמובן לדאוג לשתייה קלה ומים, אבל בואו לא נשכח מהאלכוהול: כדי להיות מארח למופת כדאי שתחזיק באיזה בקבוק וויסקי משובח שהולך נהדר עם פוקר ואם כבר בקבוק וויסקי, אז כדאי שזה יהיה סינגלטון - סינגל מאלט איכותי שיעניק ניחוח יוקרתי יותר לערב כולו. עם זאת, חשוב לא להשתכר יותר מדי, הרי בכל זאת יש כאן גם משחק לשחק ואתם לא רוצים לעשות שטויות. ועוד משהו חשוב שכדאי להכניס טוב לראש: אם שותים - לא נוהגים.

כוס וויסקי לצד קלפים של משחק פוקר. ShutterStock
כדי להיות מארח למופת כדאי שתחזיק באיזה בקבוק וויסקי משובח/ShutterStock

משהו לנשנש: אי אפשר לעשות ערב פוקר עם החבר'ה ולא לנשנש גם משהו תוך כדי. זה לא אומר שצריך להתחיל לבשל עכשיו, אבל בהחלט אפשר להביא נשנושים כמו חטיפים או נאצ'וס הום מייד עם מטבלים. הרעיון הוא שלא תהיו על בטן ריקה ותצטרכו להתרכז במשהו שהוא לא פוקר, ומצד שני לא מאכל שיצריך צלחת ולעצור את המשחק. בקיצור את הארוחות הטובות תשאירו לבישולים של אימא בשישי, את הנשנושים השווים תשאירו לפוקר.

ז'יטונים: בטח גם ההורים שלכם שיחקו רמי על עשרות אגורות כשהייתם קטנים. ובכן, הזמנים השתנו וכדאי היום להשקיע בז'יטונים איכותיים, כלומר במשקל המקצועי של 13.5 גרם, כי אין דבר כיפי יותר מלהרגיש את הכובד שלהם ביד שלך כשאתה זוכה בקופה גדולה. ואם כבר יש ז'יטונים (ורצוי שכמה שיותר מהם), תתארגנו גם על כפתור דילר כדי למנוע בלבול.
לבוש הולם: שפת הגוף שלכם מדברת המון בזמן משחק הפוקר וכדאי לשים לכך לב. למה שתלבשו יהיה אימפקט בזמן המשחק, כלומר ג'ינס ומעיל עור יכולים להעיד על כך שאתם שחקנים פרועים יותר וחליפה מעונבת עשויה להגדיר אתכם כשחקנים שקולים. כמו כן, גם העיניים שלכם ידברו הרבה ולכן להרכיב משקפי שמש לא בהכרח יוציא אתכם מגוחכים, אלא יוציא אתכם מקצוענים אמתיים וזה יתרום לאווירת המשחק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
נאצ'וס. ShutterStock
אל תשאירו את החבר'ה רעבים/ShutterStock

לדאוג למפסידים: בייחוד אם מדובר בטורניר, שבו שחקנים יכולים לעוף אחרי כמה דקות ואז הם צריכים לחכות עד שייגמר המשחק, בתקווה שייפתח טורניר נוסף. מעבר לזה קיימת אצלם תחושת ההפסד הנוראית וכדאי למצוא להם עיסוק שיעזור להפיג את היגון. מסיבה זאת, כדאי שתהיה בבית עוד אטרקציה, למשל משחקי וידאו שבהם יוכל למצוא המפסיד קצת נחמה. אפשר גם לארגן רשימת סרטים מכובדת שהמפסיד יוכל לבחור ממנה ואפילו לארגן עוד שולחן קטן נוסף על מנת לאפשר, לאלה שעפו מהשולחן המרכזי, לארגן שולחן של לוזרים. היתרון בזה הוא שמישהו מהמפסידים בטוח ינצח סוף סוף. החיסרון הוא שמי שיפסיד – עשה זאת כבר פעמיים וזה ממש לא נעים.

ואולי הכי חשוב לזכור בהכנת ערב פוקר מושלם - לשמור על אווירה נעימה. לא מדובר כאן על מועדון הימורים, אלא בסך הכול על בילוי חברתי ורצוי לשמור אותו ככזה: לא להתעצבן, לשמור על אווירה טובה ולהבין שלפעמים מפסידים ולפעמים מנצחים. זהו משחק הפוקר ובגלל זה אנחנו כל כך אוהבים אותו.

טורניר הפוקר של ישראל בוואלה! NEWS נפתח, הירשמו לתחרות הגדולה

עשרת המהלכים הגדולים אי פעם באליפות העולם בפוקר, חלק א'

עשרת המהלכים הגדולים אי פעם באליפות העולם בפוקר, חלק ב'

תפסיק לבלף: מה אומרת עליך שפת הגוף במהלך משחק פוקר?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully