וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: שבחים לעטר ומנחם, מולנסטיין התחשב בקבוצת הנוער

7.2.2017 / 6:35

החלוץ שכבש והמגן השמאלי קיבלו מחמאות על התצוגה מול אשקלון. המאמן הקפיץ את עמית זנטי להרכב אך החליף אותו כדי שישמור כוחות למשחק הנוער מול דורטמונד, אליו צפויים להגיע כ-10 אלף צופים

אלירן עטר, מכבי חיפה, חוגג. לירון מולדובן
בחיפה מרוצים בעיקר ממנו. עטר/לירון מולדובן

רגשות מעורבים במכבי חיפה אחרי הניצחון 0:2 אמש (שני) על הפועל אשקלון. בקבוצה היו מרוצים מהעובדה שצברו שלוש נקודות וניצחו לראשונה אחרי שישה משחקים שהסתיימו בהפסד או תיקו, אבל מצד שני היו רחוקים מלהיות שבעי רצון מהיכולת. היו כאלה שכן זכו למחמאות על היכולת שהציגו, בעיקר שחקני החלק הקדמי והמחליף אלירן עטר, שהכניס קצב להתקפה של הקבוצה וגם כבש את השער השני מהנקודה הלבנה. גם סאן מנחם זכה לשבחים. "ההרגשה מצויינת. אלה שלוש נקודות מאוד חשובות ועכשיו אנחנו עם הפנים קדימה ליום שבת", אמר המגן השמאלי. "יש לנו דרבי שאנחנו הולכים לנצח. חד משמעית - אנחנו באים לנצח".

במועדון התרשמו לטובה גם מהקהל הרב שהגיע לאשקלון. "גם ברגעים קשים, הקהל שלנו תמיד מגיע במספרים גבוהים. מגיע להם כל הכבוד", אמר אחד השחקנים במכבי חיפה. "הקהל שלנו מספר אחת בארץ, הוא דוחף בכל מגרש", הוסיף סאן מנחם.

עוד בנושא:
מכבי חיפה ניצחה 0:2 את אשקלון, דמארי ועטר כבשו בפנדלים
מנחם מודה: "הרבה לחץ השתחרר". מולנסטיין: "כל משחק הוא גמר"

מאמן מכבי חיפה רנה מולנסטיין. לירון מולדובן
מה עשו הנוער? מולנסטיין/לירון מולדובן

רנה מולנסטיין אמר אמש: "זה היה משחק קשה מאוד. אני מאוד מרוצה בשביל השחקנים כי למרות שעבדנו קשה העונה, הפסדנו נקודות במשחקים רבים. אנחנו יודעים כמה המשחקים האלה חשובים והיום השגנו את הנקודות שרצינו, וגם הגיעו לנו לדעתי. אנחנו חייבים להתייחס לכל משחק כמו גמר, הנקודות שנותרו בקופה מאוד חשובות".

על אלירן עטר אמר: "הוא אחד מהשחקנים הטובים שלנו ומצוין שהוא חזר. העייפות משפיעה ואנחנו צריכים את כל השחקנים שיש לנו הסגל, כולם תרמו היום וכמובן שגם הוא".

בנוגע למטרות להמשך העונה הוסיף: "המטרה שלי היא לנצח רק את המשחק הבא. הדבר החשוב ביותר הוא לחבר ניצחונות, זה מעניק לשחקנים ביטחון. כולם עובדים קשה באימונים והניצחון הגיע להם היום".

במועדון מייחסים חשיבות גבוהה למשחק הנוער של הקבוצה היום (17:30, ישיר בספורט 5) מול דורטמונד במסגרת פלייאוף העלייה לשמינית גמר ליגת האלופות לנוער. עמית זנטי ששיחק 60 דקות אתמול במדי הקבוצה הבוגרת ישחק גם עם במשחק החשוב של הנוער. זנטי לא אמור היה לפתוח, אך בשל העובדה שקמיל ואצק נעדר מהסגל ברגע האחרון עקב לידת בנו, החליט רנה מולנסטיין לפתוח עם הקשר הצעיר. בסופו של דבר הוא הוציא אותו בדקה ה-60 כדי להשאיר לו כוחוץ למשחק הנוער. כ-6,700 אוהדים הבטיחו את מקומם במשחק הנוער ובמועדון מעריכים שבין 8,000 ל-10,000 אוהדים יגיעו למשחק.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
עמית זנטי שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
בקבוצת הנוער מקווים שלא יהיה עליו עומס גדול מדי. זנטי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully