וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעל 7,000 אוהדים יגיעו מול דורטמונד: "יתנו לנו עזרה גדולה"

הקהל של מכבי חיפה התגייס למשחק של הנוער מול מועדון הפאר הגרמני בפלייאוף העלייה לשמינית גמר ליגת האלופות (שלישי, 17:30, ספורט 5). הקשר ים כהן: "אנחנו אף פעם לא מפחדים"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מוכן לאתגר. ים כהן/מערכת וואלה!, צילום מסך

מכבי חיפה סיימה את העונה האירופית שלה כבר בחודש יולי, אבל קבוצת הנוער שלה ממשיכה במסע האירופי שיגיע לשיאו מחר (שלישי, 17:30, ספורט 5) במשחק הפלייאוף על העלייה לשמינית גמר ליגת האלופות מול דורטמונד. הגרמנים כמובן מגיעים כפייבוריטים, אבל מדובר במשחק אחד ואלופת ישראל מקווה להפתיע באצטדיון העירוני בחיפה, בעזרת תמיכה של אלפי ירוקים ביציע, כאשר מעל ל-7,000 אוהדים כבר הבטיחו את מקומם במשחק.

קבוצת הנוער של מכבי חיפה, אותה מאמן חלוץ העבר איתי מרדכי, עברה דרך מסלול האלופות המקומיות והדיחה את שחטיור סוליגורסק מבלארוס (2:8 בסיכום) ואת דינמו מוסקבה הרוסית (1:1 בסיכום, הירוקים עלו בזכות שער החוץ). לעומתה, דורטמונד הגיעה משלב הבתים של ליגת האלופות לנוער, בו סיימה כסגנית דל ריאל מדריד וכעת מקבלת למעשה הזדמנות שנייה להעפיל לשמינית הגמר.

הקשר ים כהן אמר לאתר הרשמי: "ליגת האלופות זה מפעל הרבה יותר יוקרתי ומסתכלים עליו הרבה יותר, אין ספק שההתרגשות קצת יותר גדולה. ניתן את המאה אחוז שלנו, גם בליגה אנחנו עושים את זה. אם לא תנסה, לא תצליח. אנחנו אף פעם לא מפחדים. היינו מאוד רוצים שכל הקהל של מכבי חיפה יגיע. אין ספק שאם יבואו כמה אלפים, אנחנו נרגיש תמיכה גבית חזקה מאוד. זה ייתן לנו עזרה גדולה מהיציע ואני מקווה שנחזיר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully