וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מולנסטיין: "כל משחק הוא גמר", נעים: "הפנדל הראשון היה אכזרי"

מאמן מכבי חיפה מרוצה מהניצחון הראשון ב-2017 אך מביט קדימה: "הנקודות שנותרו בקופה מאוד חשובות", מאמן הפועל אשקלון: "אם זה היה גבולי לא חייבים לשרוק". מנחם: "הרבה לחץ השתחרר"

מכבי חיפה חוגגת/לירון מולדובן

הרבה לחץ השתחרר הערב (שלישי) במכבי חיפה, שהצליחה להשיג את ניצחון החוץ השני שלה העונה בסך הכול, וחזרה לנצח אחרי שבעה משחקים רצופים בכל המסגרות מול הפועל אשקלון. כעת, הירוקים רחוקים שתי נקודות בלבד מהמקום המוביל לפלייאוף העליון, רגע לפני הדרבי מול הפועל חיפה. הקבוצה של יובל נעים, מנגד, יכולה להרגיש מאוכזבת לאחר שנראתה טובה אך ירדה מנוצחת ונותרה מתחת לקו האדופ. בשבוע הבא מצפה לה משחק קשה מאוד בטרנר מול הפועל באר שבע.

עוד בנושא

ליגת העל: מכבי חיפה גברה 0:2 על הפועל אשקלון באצטדיון סלה

רנה מולנסטיין אמר בסיום: "זה היה משחק קשה מאוד. אני מאוד מרוצה בשביל השחקנים כי למרות שעבדנו קשה העונה, הפסדנו נקודות במשחקים רבים. אנחנו יודעים כמה המשחקים האלה חשובים והיום השגנו את הנקודות שרצינו, וגם הגיעו לנו לדעתי. אנחנו חייבים להתייחס לכל משחק כמו גמר, הנקודות שנותרו בקופה מאוד חשובות".

על אלירן עטר אמר: "הוא אחד מהשחקנים הטובים שלנו ומצוין שהוא חזר. העייפות משפיעה ואנחנו צריכים את כל השחקנים שיש לנו הסגל, כולם תרמו היום וכמובן שגם הוא".

בנוגע למטרות להמשך העונה הוסיף: "המטרה שלי היא לנצח רק את המשחק הבא. הדבר החשוב ביותר הוא לחבר ניצחונות, זה מעניק לשחקנים ביטחון. כולם עובדים קשה באימונים והניצחון הגיע להם היום".

סאן מנחם: "הרבה לחץ השתחרר היום, היינו צריכים את הנקודות. שיחקנו טוב, אמנם לפרקים נעלמנו אבל הניצחון זה הכי חשוב. היה לנו היום קצת מזל וכמו שזה היה לרעתנו היום זה היה לטובתנו וזה גם בסדר. אנחנונ עובדים קשה באימונים והכי חשוב שביום שבת נבוא וניתן את הכל ונשיג את הניצחון. אני מעדיף לשחק כמגן שמאלי, זו העמדה הטבעית שלי אבל אשחק איפה שהמאמן יציב אותי, אתן הכל בכל עמדה. גם בשנה שעברה שיחקתי הרבה ולא ציפיתי לכך. המאמן עובד איתי הרבה לפני אימונים ואחרי אימונים ואני מאוד שמח שזה בא לידי ביטוי.

מאמן הפועל אשקלון יובל נעים. לירון מולדובן
שוב ירד מאוכזב. יובל נעים/לירון מולדובן

יובל נעים: "אני מאוכזב ומעודד. שיחקנו הרבה יותר טוב מהמשחקים האחרונים. ראו את התוספת של שחני החיזוק. זה היה משחק ראשון שלהם וטצריך לקחת את זה בחשבון. ראו היום שיש לנו מה להציע בחלק הקדמי אך לא היינו מספיק חדים בחלק הקדמי. אנחנו מאוכזבים מהתוצאה אבל הראנו שגם לאשקלון יש מה להציע ואני בטוח שנשיג נקודות בהמשך.

"היינו שווים גול היום. חסר לנו קצת איכות בחלק הקדמי, אבל אפשר לצאת מעודדים. גם הקהל דחף אותנו היום. הפסדנו מול קבוצה טובה אבל אנחנו עם הפנים קדימה. לדעתי אנחנו טובים יותר מהקבוצות בתחתית ואני מאמין שאנחנו שווים הישארות בליגה. הפנדלים? דניאל הוא שופט טוב אך הפנדל הראשון היה קצת אכזרי מדי. אם זה היה גבולי אז אני לא חושב שהוא היה חייב לשרוק".

על כך שאשקלון לא כבשה שלושה משחקים: "נגד הפועל תל אביב נראינו רע, בסכנין עמדנו כמו שצריך בהגנה ובחלק הקדמי לא היה לנו מה להציע, אבל היום אני מרוצה מהשיפור. ניתן זמן לשחקנים החדשים ואני בטוח שנשתפר יחד איתם. אני אופטימי לקראת ההמשך, יש לנו קבוצה טובה שיכולה להסתכל בגובה העיניים לכל הקבוצות. ליריבה שיחקנו נגדנו יש סגל מצוין והפסדנו לקבוצה טובה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully