וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: גיא דיין כבש בדקה ה-90, עכו פספסה צ'אנס להתקרב לנתניה

עפולה סחטה 1:1 דרמטי מהשנייה בטבלה, שלא ניצלה את התיקו של מוליכת הטבלה ביום שישי ונותרה במרחק חמש נקודות ממנה. הפועל נצרת עילית עלתה מעל הקו האדום עם 0:1 על הפועל קטמון

ציון צמח שחקן הפועל עכו. אדריאן הרבשטיין
אכזבה גדולה. ציון צמח/אדריאן הרבשטיין

המחזור ה-22 בליגה הלאומית הושלם הערב (שני) עם שלושה משחקים: הפועל עכו פספסה צ'אנס לצמק את הפער ממכבי נתניה בפסגה כשסיימה רק ב-1:1 עם הפועל עפולה, מכבי הרצליה גברה 2:3 על הפועל ניר רמת השרון, והפועל נצרת עילית גברה 0:1 על הפועל קטמון.

seperator

הפועל עפולה - הפועל עכו 1:1

איזה פספוס של עכו. הקבוצה של שלומי דורה היתה קרובה מאוד לצמק את הפער ממכבי נתניה בפסגה לשלוש נקודות בלבד ולנצל את המעידה של יריבתה לצמרת ביום שבת, אבל בעטה בדלי בדקה ה-90. ציון צמח העלה את עכו ליתרון מוקדם בדקה ה-16, עכו כבר נראתה בדרך לניצחון, אבל אז בא גיא דיין, והשווה ממש בסמוך לשריקת הסיום, בדיוק כמו במפגש הקודם בין הקבוצות שהסתיים ב-2:2. הפער מנתניה: חמש נקודות.

הפועל ניר רמת השרון - מכבי הרצליה 3:2

מלך שערי הלאומית ז'ורדן פושה פתח את מסכת השערים במשחק בדקה ה-30, אבל קבוצתו מכבי הרצליה הזדקקה לשיעור ניצחון של ברק לביא בדקה ה-80. בין לבין רובי דבורה השווה (45), אופיר עמרם החזיר את היתרון להרצליה (47) ומירוסלב אנטונוב השווה בפעם השנייה (61), עד שהגיע ברק לביא. רובי דבורה גם הורחק בדקה ה-82.

הפועל קטמון - הפועל נצרת עילית 1:0

אביב סולומון (33) נתן לנצרת עילית ניצחון חשוב מאוד שהעלה אותה מעל הקו האדום על חשבון הפועל ניר רמת השרון. מנגד, קטמון הולכת ומסתבכת ונמצאת כעת ביתרון של נקודה אחת בלבד על יריבתה הערב.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully