וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון מימר הוצג: "לא ציפיתי לקבל את בית"ר ירושלים"

6.2.2017 / 13:09

המאמן, שחתם עד תום העונה, ערך מסיבת עיתונאים ראשונה בבירה: "אי אפשר להגיד לא לבית"ר, כל מאמן ושחקן חולם להגיע לכאן. אם הקהל יעניק לי הזדמנות - אחזיר להם בגדול, יש כאן סגל אדיר"

צילום וידאו: רוני כנפו, עריכת וידאו: מתן חדד

עידן חדש בבית"ר ירושלים. הקבוצה מהבירה הודיעה היום (שני) על מינויו של שרון מימר ליורשו של רן בן שמעון, יממה אחרי שהאחרון פוטר. מימר, שפוטר מהפועל כפר סבא לקראת סיום חודש ינואר, יערוך את משחקו הראשון כמאמן בית"ר מחר מול עירוני קרית שמונה, במסגרת המשחק הראשון של רבע גמר גביע המדינה. לקראת המינוי והמפגש מחר באצטדיון טדי, מימר קיים היום מסיבת עיתונאים ראשונה בתפקיד ודיבר על המגעים עם טביב, המועמדות של גיא לוזון והמטרות שלו בבירה.

עוד בנושא:

שרון מימר מונה למאמן בית"ר ירושלים
קרדיט מוגזם לזרים ו"מתנות חינם": הבעיות של בית"ר ירושלים
רן בן שמעון פוטר מבית"ר ירושלים: "אין בלבי כעס, אכזבה או תסכול"

שרון מימר מאמן בית"ר ירושלים. רוני כנפו
הוצג בבירה. מימר/רוני כנפו

מימר פתח את דבריו: "אני מרגיש כבוד גדול להגיע למועדון כמו בית"ר ירושלים, אחד המועדונים הגדולים בארץ. אני מודה לטביב על הצ'אנס שקיבלתי ממנו ובטוח שאני אחזיר לו בגדול. אני שמח ושלם על האתגר שמחכה לי בבית"ר ירושלים. לא ציפיתי לקבל את בית"ר ירושלים אחרי התקופה שלי בהפועל כפר סבא, אבל גם לא ציפיתי למשהו אחר. אין מאמן שהיה אומר לא לבית"ר ירושלים, בזכות המועדון והקהל. כל מאמן ושחקן חולם להגיע לפה, לא היה לי ספק לגבי בית"ר ירושלים".

בנוגע למאמן המפוטר אמר: "רן בן שמעון העמיד פה קבוצה מצוינת, יש כאן סגל מצוין. אני אצטרך להנחיל את הדרך שלי במהרה, אני מקווה שהחיבור יהיה מהיר. אני בעד כדורגל התקפי, מי שמכיר אותי מהפועל ראשון לציון יודע את זה. ברגע שיש כלים התקפיים, אפשר לשחק כדורגל התקפי. יש לנו חומר שחקנים אדיר, ששייך לצמרת של הכדורגל הישראלי. אני מאמין ויודע שיהיה לי חיבור טוב עם השחקנים".

הסגל של בית"ר: "אני לא חשוב שהקבוצה נחלשה, להביא את חן עזרא וישראל זגורי זה לא להחליש את הקבוצה. התפקיד שלי הוא להעביר לשחקנים את הדרך שלי ואם הם יאמינו בה, אז יהיה אפשר למצות את הפוטנציאל".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
גיא לוזון מאמן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
מחמאות ממימר. לוזון/ברני ארדוב

"הקהל הוא משהו מיוחד", הוסיף מימר: "אני מעדיף במקום שיש בו עניין מאשר במקום שלא מעניין אף אחד. המטרה שלי ושל הקבוצה היא לשמח את הקהל. אני מאמין שאם הם יראו עבודה טובה על המגרש, אז הדעות שלהם יהיו חיוביות. אין לי מה לדבר, צריך להביא תוצאות. אני איש של עבודה ולא של דיבורים. לי, לשחקנים והקהל יש מטרה משותפת, אם הקהל יעניק לי את ההזדמנות אז אני אחזיר להם בגדול".

העובדה שטביב ניהל מגעים עם גיא לוזון: "בכל קבוצה שמפטרת מאמן, יש תמיד יותר ממועמד אחד. גיא הוא מאמן מצוין, אני שמחתי להיות רק מועמד לבית"ר ירושלים. אני מאושר שאלי בחר בי, וברגע שאני כאן אז אני לא מתעסק בשום דבר מעבר לזה. לא מעניינים אותי המענקים, הדבר הכי משמח אם נזכה בגביע זה התחושות, כסף זה לא הכל בחיים".

ההשוואות עם דראפיץ': "סלובדאן ושי ברדה הם צמד מאמנים נהדרים, שצמחו איתי בליגה הלאומית. בסופו של דבר, חובת ההוכחה עלינו. אני אעבוד קשה, ומקווה להצליח לא פחות מסלובו ושי".

היחסים הקרובים עם ברק בכר: "אנחנו חברים והיינו שותפים לדרך בהפועל באר שבע. ברק הוא חבר שלי מעבר לכדורגל, הוא יודע מה אני שווה ולהפך. אנחנו מדברים על דברים מעבר לכדורגל".

אלי טביב בעלים בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
מכירים מכפר סבא. טביב/יוסי ציפקיס

השיחות עם טביב: "אני ואלי מכירים הרבה שנים. הייתי שחקן שלו בהפועל כפר סבא לפני 20 שנה, ועשינו את העונה הטובה ביותר בהפועל כפר סבא. הוא מכיר את הדרך שלי במשך שנים. יחד עם משה דמאיו ושאר האנשים, יש לנו הערכה הדדית. הדרך שלי ידועה, אני ידעתי לאן אני בא. לא המצאתי את הכדורגל, יש לי הרבה מה ללמוד מאלי. אני מאמין בעבודה בצוות, טביב לא כאן כדי להכשיל את המערכת".

המגעים עם בית"ר: "מהרגע שההצעה הוגשה לי, עברתי על כל הדברים. הביאו לכאן שחקנים ששייכים לטופ של הכדורגל הישראלי ונעשה את הכל כדי שנצליח. הייתי שחקן ששייך לרמות הגבוהות ואני לא מאמן חדש, עברתי כל כל המסלולים מהילדים עד הבוגרים. אני בא עם ניסיון ואישיות, בית"ר זה מועדון גדול עם הרבה רעש ואותו אני לוקח למקום החיובי".

לקראת הבכורה מול עירוני קרית שמונה: "אני לא חושב שיש פייבוריטים מול בית"ר ירושלים. אנחנו אף פעם לא אנדרדוג מול אף קבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully