וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפ גווארדיולה מתמוגג: "כולם מופתעים מהרמה של גבריאל ז'סוס"

במנצ'סטר סיטי מהללים את הגיבור החדש שכיכב מול סוונסי: "ציפינו לטוב ביותר, ההשפעה שלו מיידית". לסטר שבורה אחרי התבוסה ליונייטד, שמייכל: "הגיע הזמן שכל אחד מאיתנו ירים את עצמו"

שחקן מנצ'סטר סיטי גבריאל ז'סוס. GettyImages
ממשיך לכבוש את אנגליה. ז'סוס/GettyImages

גם בחלומות הוורודים ביותר שלו, ספק אם פפ גווארדיולה האמין שההתאקלמות של גבריאל ז'סוס במנצ'סטר סיטי תהיה כל כך מהירה. ילד הפלא בן ה-19 כיכב גם אתמול (ראשון), כשכבש צמד, כולל שער בדקה ה-92, ב-1:2 של התכולים על סוונסי.

"ההשפעה שלו גדולה על המגרש ומחוצה לו, גם בחדר ההלבשה. הקהל מת עליו", אמר פפ. "הוא משחק עם הרבה אנרגיה, עם ובלי הכדור, כך שאני מאושר. אסור לנו לשכוח שהוא רק בן 19. אנחנו מאושרים, כי רוב הקבוצות הגדולות באירופה רצו אותו והוא החליט לבוא לכאן. ציפינו לטוב ביותר משלו כי הוא חלוץ נבחרת ברזיל, לפתע הוא הגיע לכאן וההשפעה שלו היתה מיידית. ראיתם אותו בשמונה דקות מול טוטנהאם וחשבתם - וואו".

המאמן הקטלאני הוסיף: "הוא רעב ויש לו תשוקה ורצון לעשות דברים טובים. הוא עדיין צריך כמה אימונים כדי להתחזק ועכשיו אנחנו צריכים להגן עליו. כולם מופתעים מהרמה שלו, חלק מהשחקנים זקוקים לקצת זמן כדי להתאקלם בליגה, להכיר את החברים לקבוצה ולפתע הבחור הזה בא ומופיע ככה. אנחנו מאושרים ממנו".

ז'סוס פתח בהרכב על חשבון סרחיו אגוארו, שעתידו במועדון לא ברור. כשנשאל כיצד הארגנטינאי הגיב לכך שלא פתח בהרכב, אמר גווארדיולה: "בצורה מושלמת. אין מה לדאוג, כמובן שהוא רוצה לשחק".

עוד בנושא:

אנגליה: מנצ'סטר יונייטד הביסה את לסטר, 1:2 למנצ'סטר סיטי

מנג'ר מנצ'סטר סיטי פפ גווארדיולה. GettyImages
רוצה להגן על הכוכב החדש שלו. פפ/GettyImages

למנצ'סטר יונייטד זה הלך הרבה יותר קל, כשהשדים האדומים הביסו 0:3 את לסטר השוקעת. "לא פתחנו כל כך טוב אבל שלטנו בכדור, יצרנו מצבים והבקענו", אמר ז'וזה מוריניו. "הובלנו 0:2 במחצית ואז שלטנו לגמרי וזה היה די קל. שיחקנו כמו שאנחנו משחקים בדרך כלל. אני לא מסתכל על היריבות, אני מסתכל עלינו. צריך להמשיך להילחם".

חואן מאטה הודה שצריך היה להיות מורחק לאחר עבירה שביצע על ג'יימי ורדי: "כנראה שהייתי די בר מזל. ניסיתי להגיע לכדור, איחרתי, לא התכוונתי לפגוע בג'יימי". על המשחק עצמו אמר הקשר, שכבש את השער השלישי: "ההופעה שלנו היתה די טובה. השער של מחיטיריאן היה נפלא, זה חשוב כי זלאטן כובש הרבה אבל גם אנחנו צריכים להבקיע".

מנגד, האלופה ממשיכה להתרסק וכעת היא רחוקה נקודה בלבד מהקו האדום. "זה היה מביך. ב-40 הדקות הראשונות זה היה בסדר, אחר כך זה היה בלתי נסלח", אמר קספר שמייכל. "אפשר לרדת לפיגור, אבל אי אפשר שדברים כאלה יקרו, לספוג פעם אחר פעם. זה לא מספיק טוב וזה מסכם את העונה שלנו עד כה. הגיע הזמן שכל אחד מאיתנו - מלמעלה עד למטה - ירים את עצמו. אם זה לא יקרה נרד ליגה, ואף אחד לא רוצה את זה".

קלאודיו ראניירי נשאל בנוגע למצב בחדר ההלבשה, שעל פי דיווחים באנגליה רחוק מלהיות מחובר, והשיב: "אנחנו לא מרוצים ועצובים, אבל חייבים להגיב ולהילחם עד הסוף. אלה זמנים קשים. אם השחקנים לא רוצים אותי, שיגידו לבעלים. כרגע אנחנו ביחד. אני מרוצה מהשחקנים והם מרוצים ממני".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
שחקן לסטר סיטי ג'יימי ורדי. GettyImages
איפה זה ייעצר? ורדי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully