וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: מנצ'סטר יונייטד הביסה את לסטר, 1:2 למנצ'סטר סיטי

השדים האדומים הלמו באלופה 0:3, שהשלימה רצף של חמישה משחקי ליגה ללא ניצחון. מחיטריאן (42) כבש וסידר למאטה (49) שער נהדר, זלאטן (44) הוסיף בתווך. צמד לגבריאל ז'סוס מול סוונסי

הנריך מחיטריאן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
שער קל. מחיטריאן/רויטרס

המחזור ה-24 בליגת האנגלית ננעל הערב (ראשון) עם ניצחונות של צמד הקבוצות ממנצ'סטר.

seperator
שחקני מנצ'סטר יונייטד הנריך מחיטריאן, זלאטן איברהימוביץ'. רויטרס
צמד הכובשים, זלאטן ומיחיטריאן/רויטרס

לסטר סיטי - מנצ'סטר יונייטד 3:0

בדיוק כמו בסיבוב הקודם, אז השדים האדומים חגגו עם 1:4 חד משמעתי מול האלופה, גם הפעם הקבוצה של ז'וזה מוריניו הלמה בשועלים וקיזזה את הפער מהמקום הרביעי לשתי נקודות, דווקא אחרי המעידה מול האל סיטי במחזור האחרון. הנריך מחיטריאן (42) כבש, זלאטן איברהימוביץ' (44) הוסיף והפך לשחקן המבוגר ביותר בתולדות הפרמייר ליג עם 15 שערי ליגה, חואן מאטה (49) חתם מבישול של הארמני. לסטר עם משחק ליגה חמישי ברציפות ללא ניצחון, רחוקה נקודה מהקו האדום והמצב שלה בתחתית רק מחמיר כאשר המפגש מול סביליה בשמינית גמר ליגת האלופות עשוי רק לסבך אותה עוד יותר במאבקי ההישרדות. לסטר עדיין לא כבשה בחמישה משחקי ליגה בשנה קלנדרית בממלכה, והיא השוותה שיא שלילי של טוטנהאם מ-1986.

דקה 1: המשחק יצא לדרך.

דקה 6: הזדמנות ראשונה לאורחת. רוחו חדר לרחבה ושיגר פגז מהאוויר, היישר לידיים של שמייכל.

דקה 21: מאטה מצא את רשפורד בתוך הרחבה, האנגלי הצעיר ירה בנגיעה ולא הצליח למצוא את המסגרת.

דקה 34: הלחץ של יונייטד התגבר. זלאטן החליף מסירות עם פוגבה, הכדור הגיע לרשפורד שירה בנגיעה וסחט עצירה נהדרת משמייכל.

גול! דקה 42: הות' יצא ללחוץ במרכז המגרש בצורה רעה ואפשר למחיטריאן לדהור. הארמני השאיר אבק להגנה של האלופה ומול שמייכל ירה לחיבורים. 0:1 למנצ'סטר יונייטד.

גול! דקה 44: האורחת לוהטת. ולנסיה דהר באגף, מצא את זלאטן שירה בנגיעה והכניע את שמייכל חסר האונים. 0:2 למנצ'סטר יונייטד.

גול! דקה 49: חגיגה של האורחת. מאטה מצא את מחיטריאן, שחתך את ההגנה עם מסירה כפולה ומצא את הספרדי. מאטה לא התבלבל ומקרוב כבש בקלות. 0:3 למנצ'סטר יונייטד.

דקה 74: זלאטן חדר לרחבה, עבר את מורגן אך מזווית קשה איבד את הכדור ברשלנות.

שחקן מנצ'סטר סיטי גבריאל ז'סוס. רויטרס
צמד בכורה. ז'סוס/רויטרס

מנצ'סטר סיטי - סוונסי 1:2

לראשונה ב-2017, הקבוצה של פפ גווארדיולה חיברה רצף של שני ניצחונות ליגה והצליחה לקזז בצורה דרמטית את הפער מהפסגה לעשר נקודות. גבריאל ז'סוס, ששוב הועדף בהרכב על פני סרחיו אגוארו, גנב את ההצגה ונדמה כי לאתיאחד יש אליל חדש. הברזילאי דחק את שערו השני כבר בדקה ה-11, משם המארחת נראתה נהדר אך לא הצליחה למצוא את הרשת. הברבורים התעשתו והציגו גרף שיפור במחצית השנייה כאשר גילפי סיגורדסון איזן בדקה ה-81, מספק עמדת נבדל. גווארדיולה הגיב, שלח לכר הדשא את אגוארו אך ז'סוס שוב היה שם ברגע האמת. החלוץ קיבל כדור נהדר מדויד סילבה, נגח אותו למרכז השער. למזלו, לוקאש פביאנסקי הדף בצורה רעה ואפשר לברזילאי לדחוק צמד ראשון בממלכה ושלוש נקודות יקרות במאבק על התואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully