וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קגלמאכר לפני אשקלון: "מרגישים לחץ, אבל הגיע הזמן לקחת נקודות"

5.2.2017 / 11:25

מכבי חיפה מתכוננת למשחק מול הפועל אשקלון (שני, 20:30, ספורט1), גארי קגלמאכר אמר: " חושב שהיו נקודות אור בתיקו מול מכבי תל אביב, גאה להיות הקפטן של מכבי חיפה"

אדריאן הרבשטיין

שבעה משחקים רצופים ללא ניצחון בכל המסגרות. כך תגיע מכבי חיפה למשחק מחר (שני, 20:30, ספורט1) מול הפועל אשקלון. רגע לפני ההתמודדות ערכה הקבוצה את מסיבת העיתונאים המסורתית שלה, במהלכה דיבר גארי קגלמאכר. אלירן עטר התאמן וצפוי להיות בסגל. בניגוד אליו מי שנטש את האימון בשל כאבי גב ונמצא בספק גדול הוא הקשר אניס אלושי. רועי קהת נמצא בתמונת ההרכב.

"המשחק מול הפועל אשקלון שונה לגמרי מהמשחק האחרון שלנו", אמר גארי קגלמאכר. "אנחנו יודעים מה אנחנו צריכים לעשות כדי לנצח. הגיע הזמן שנחזור לקחת נקודות. לא היינו טובים במשחקים האחרונים ואני מקווה שנצליח להשתפר לקראת הסיום. אני גאה מאוד להיות הקפטן של מכבי חיפה. אני מודה מאוד למאמן שנתן לי את האמון. אני לא אוהב לדבר על העתיד, אלא רק על הווה. טוב לי פה ואני שמח".

קגלמאכר הוסיף: "הלחץ תמיד קיים, בטח כשמשחקים במועדון כמו מכבי חיפה. אנחנו צריכים את הניצחון הזה בשבילנו, בשביל המועדון ובשביל האוהדים. הגיע לנו לנצח במשחק האחרון אבל ספגנו שער מאוחר. זה לא היה פשוט. אני תמיד משתדל לשמור על מצב רוח חיובי, לכן אני חושב שהיו נקודות אור בתיקו מול מכבי תל אביב. ננסה לתת פוש במחזורים הבאים כדי לסיים במקום גבוה ככל האפשר".

עוד בנושא

אוהדי מכבי חיפה גייסו מאה אלף שקל תוך מספר שעות
איסמעיל ריאן חוזר לאימוני מכבי חיפה: "דמי ההשאלה מנעו מעבר"

שחקן מכבי חיפה אניס אלושי. אדריאן הרבשטיין
לא ברור אם ישחק. אלושי/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully