וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איסמעיל ריאן חוזר לאימוני מכבי חיפה: "דמי ההשאלה מנעו מעבר"

3.2.2017 / 8:47

במועדון אישרו את הידיעה בוואלה! ספורט, בסביבתו הגיבו: "אין לו טענות". סוכנו מנהל מו"מ עם ברטיסלבה. במועדון יפתחו במגעים עם אלטמן, הערכה: יגיע בקיץ תמורת 200-300 אלף שקל

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

שמונה שחקנים קיבלו הודעה לחפש קבוצה לפני חלון ההעברות של חודש ינואר, אבל רק שחקן אחד נשאר בסופו של דבר במכבי חיפה – איסמעיל ריאן. אחרי שראה את שאר חבריו מוצאים קבוצה, חלקם תוך פחות מיממה אחת, קשר הקבוצה יחזור היום (שישי) לאימונים בתקווה שהמאמן רנה מולנסטיין יתחרט וגם יחזיר אותו לסגל. כפי שפורסם בוואלה! ספורט בשבוע שעבר, בחיפה חששו שריאן לא ימצא קבוצה בחלון ההעברות והודיעו כי במידה והדבר אכן יקרה הוא ישוב לסגל.

שלשום היה נראה שריאן בדרך ליעד מפתיע, כשסלובן ברטיסלבה הסלובקית ניהלה איתו משא ומתן. כעת, הקשר יוכל לסגור את תנאיו עד סוף החודש (חלון ההעברות בסלובקיה עדיין פתוח), אחרת ימשיך בחיפה עד תום העונה. סוכנו דודו דהאן שהביא את ההצעה ימשיך במגעים מול הקבוצה הסלובקית. "למעשה, דמי ההשאלה (100 אלף שקל, א"י) היו גבוהים עבור קבוצות בישראל וזאת הסיבה שבגללה ריאן לא עבר לקבוצה אחרת", טענו בסביבתו של השחקן. "חיפה דרשה מאה אלף שקל. אם הייתה דורשת את מחצית הסכום, הוא היה סגור במכבי פתח תקוה או בהפועל תל אביב. היו לפחות ארבע קבוצות שרצו אותו. אין לנו טענות לאף אחד, עכשיו הוא יעבוד קשה כדי להוכיח את עצמו".

כעת, ההחלטה אם להחזיר את ריאן לסגל תהיה של מולנסטיין. חיפה נעלה את חלון ההעברות עם עזיבת שבעה שחקנים: מריו מוסא (חזר לדינמו זאגרב), גליינור פלט (אלניאספור), פיראס מוגרבי, עטאא ג'אבר (בני סכנין), אעיד חבשי (הפועל רעננה), שובל גוזלן (הפועל קריית שמונה) ומשומר (הפועל תל אביב) ישחקו בקבוצות אחרות, וצירפה ארבעה (עומר דמארי מר.ב לייפציג, הולמאר אייולפסון מרוזנבורג, אניס אלושי מנירנברג ופיטים עזמי מבודו גלימט).

עוד בנושא:

מכבי חיפה: סלובן ברטיסלבה פנתה לריאן. אלטמן שוב הוצע
מכבי חיפה הציעה לרכוש את עומרי אלטמן בקיץ. עטר חזר להתאמן

שחקן מכבי חיפה איסמעיל ריאן מול שחקן בית"ר ירושלים איתי שכטר. יוסי ציפקיס
ישוב לסגל? ריאן/יוסי ציפקיס

כפי שפרסמנו אתמול, חיפה תחל במשא ומתן לצירופו של עומרי אלטמן בקיץ. מתברר כי הירוקים יוכלו לצרף את אלטמן בקיץ תמורת סכום שינוע בין 200 ל-300 אלף שקל בלבד, זאת לעומת 600 אלף יורו שדרש שרון ניסנוב על מנת לסגור את העסקה בחלון הנוכחי. הסיבה, כמובן, היא סעיף בחוזה של השחקן שמאפשר לו לעזוב תמורת חצי משכר הברוטו שלו. "נשמח מאוד אם אלטמן יצטרף אלינו בקיץ", אמרו במכבי חיפה אתמול. "יש לנו סגל מספיק טוב לעונה הנוכחית וננסה להפיק ממנו את המקסימום".

לקראת המשחק מול אשקלון, במועדון מקווים שאלירן עטר יהיה כשיר. השחקן חזר להתאמן באופן חלקי ובהדרגה. עומר דמארי ימשיך לפתוח בחוד ונראה כי כל חמשת הזרים שפתחו במשחק הקודם, ימשיכו בהרכב.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully