וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: סלובן ברטיסלבה פנתה לריאן. אלטמן שוב הוצע

2.2.2017 / 9:09

הסלובקים פנו לקשר, טרם הושג סיכום והוא יחזור לאימונים אם לא יעזוב היום. האדומים שוב הציעו את אלטמן, בחיפה מבינים: נוכל לרכוש אותו בקיץ בעשירית מהמחיר. הדרבי לא יוזז

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

קשר מכבי חיפה איסמעיל ריאן ניהל אתמול משא ומתן עם סלובן ברטיסלבה הסלובקית בניסיון לעבור ברגע האחרון, לפני סגירת החלון. הקבוצה, המדורגת שלישית בליגה הסלובקית, ניהלה משא ומתן עם סוכנו דודו דהאן, אך לפי שעה הצדדים לא הגיע לסיכום. חלון ההעברות בסלובקיה נסגר ב-28 בפברואר, וייתכן שאם לא ימצא קבוצה עד מחר ויחזור לסגל, יהיה ניסיון להעבירו בהשאלה לקבוצה בחו"ל.

מכבי חיפה דורשת דמי השאלה של 100 אלף שקל עבור השחקן ולא מתכוונת להתגמש משמעותית במחיר למרות היום האחרון של ההעברות. לפי שעה, הפועל תל אביב עדיין לא שיפרה את הצעתה לגביו. כפי שפרסמנו אתמול, עסקת אייל משומר אמורה לצאת היום לפועל. הפועל תל אביב תקבל אותו בחינם כשמכבי חיפה תשלם 50 אחוז משכרו (כעשרת אלפים דולר לחודש) עד תום העונה. המגן מחכה לתשובה סופית של הפועל תל אביב.

אייל משומר מכבי חיפה עם איסמעיל ריאן. יוסי ציפקיס
עדיין לא מצאו קבוצה. משומר וריאן/יוסי ציפקיס

כפי שפורסם אתמול בוואלה! ספורט, אעיד חבשי סיכם בהפועל רעננה. מעברו עדיין לא הושלם סופית אך נראה כי היום הוא יחתום רשמית בקבוצה של חיים סילבס.
ומה קורה בגזרת עומרי אלטמן? אנשי הפועל תל אביב מנסים מאז אתמול לשדך אותו למכבי חיפה והפועל באר שבע, אך במועדון מבינים שיוכלו לרכוש אותו בקיץ במחיר נמוך יותר. על פי ההסכם של השחקן עם האדומים, הוא יוכל לעבור בקיץ תמורת כ-300 אלף שקל, מחצית משכר הברוטו שלו, אך בסיטואציה מסויימת ייתכן שהסכום אף יקטן.

בסביבתו של השחקן סיפרו אתמול כי האחים ניסנוב מוכנים למכור אותו סביב תג מחיר של יותר מחצי מיליון יורו, שחיפה לא מוכנה לשלם. "לא משתלם לנו לשלם על אלטמן סכומים גבוהים, אפשר לרכוש אותו בקיץ בעשירית מהמחיר", אמרו בחיפה. נראה כי רק אם אנשי הפועל תל אביב יציעו אותו במחיר סימלי, המעבר יוכל להתבצע. בשלב זה, המטרה של חיפה תהיה לרכוש את השחקן בקיץ ולהחתים אותו על חוזה לארבע שנים.

אלישע לוי התארח באימון הקבוצה היום ואמר לאתר הרשמי של מכבי חיפה: "מלבד המשחקים בכל מחזור, חשוב לי גם לעקוב אחר האימונים ולהיפגש עם המאמנים והשחקנים. היום הגעתי למכבי חיפה, מקום שמאוד יקר לי. אני תמיד שמח להיות פה". מאמן הירוקים, רנה מולנסטיין התייחס גם הוא לביקור: "שמחתי מאוד לארח את אלישע לוי ולדבר איתו על כדורגל. אני כמובן מאחל לו ולנבחרת הצלחה גדולה".

מנהלת הליגות הודיעה למועדון שהיא דוחה את הבקשה להעביר את שעת הדרבי החיפאי והוא יתקיים ביום שבת הבא (11.2) בשעה 16:00.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully