וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי מכבי חיפה גייסו מאה אלף שקל תוך מספר שעות

3.2.2017 / 15:46

"הקופים הירוקים" יוזמים פרוייקט חדש, במסגרתו נאספים תרומות למימון תפאורות גג מהיציע הצפוני. תוך מספר שעות, נאסף רוב הסכום מתוך 150 אלף שקל לו הם זקוקים לצורך מימון הפרויקט

אוהדי מכבי חיפה. ברני ארדוב
התגייסות מרשימה/ברני ארדוב

אוהדי מכבי חיפה שברו את שיא המנויים של כל הזמנים מאז עברה הקבוצה לאיצטדיון החדש בעיר וכעת, כך נראה, הם מצליחים לגייס סכומי כסף גדולים לצורך מימון פרוייקט שישפר את התפאורה באצטדיון שלהם. מתוך ניסיון לשפר את רמת התפאורה, יזם בימים האחרונים ארגון "הקופים הירוקים" קמפיין במסגרתו נאספים תרומות להרמת תפאורות מהגג ביציע הצפוני. בתוך מספר שעות, נאספו מאה אלף שקלים, מתוך 150 אלף להם הוא זקוק, לטובת הפרוייקט.

הארגון יזם את איסוף התרומות באמצעות Headstart . לאלו שעדיין לא מכירים, מדובר בשיטה חדשה של מסחר, בה הפרויקט חייב להשיג את יעד המימון שלו תוך זמן שהוגדר מראש, עד תאריך היעד שנקבע לקמפיין. במקרה ויעד המימון לא הושג, הכסף לא מחליף ידיים והגביה אינה מתבצעת. ניתן לתמוך בפרוייקט החל מ-50 שקלים (התרומה המירבית: 2,500 שקל), כשכל תורם יקבל מהארגון מתנות על פי שווי התרומה (בין היתר מחלק הארגון מדבקות, צעיפים וכדור חתום על ידי השחקנים). יש לציין כי בהתאם לנהלי האתר החיוב יתבצע רק במידה והאוהדים יאספו את הסכום המבוקש תוך 30 ימים – אך כפי הנראה, הם ישיגו את היעד הרבה קודם לכן.

"ציירנו, צבענו והרמנו דגלי פריסה איכותיים אך עם זאת, לאורך כל התקופה הרגשנו שמשהו בחווית היציע חסר, משהו שיהווה שלב אחרון בדרך שלנו להפוך את היציע הצפוני ליציע בסטנדרט הגבוה ביותר. החלום שלנו היה ברור: תפאורה שיורדת מהגג של האיצטדיון, בדיוק כמו ביציעים החזקים באירופה", נכתב בהודעה. "לאחר מאמצים בדרך ארוכה ועקבית, קיבלנו את האישורים מכל הגורמים הרלוונטיים: מעתה, מערכת הרמת תפאורות מהגג ביציע הצפוני אינה חלום תלוש מהמציאות. אז בעצם מה חסר? כסף, כמובן. הפרוייקט להקמת המערכת הינו יקר ובנוסף מצריך תחזוקה חודשית שוטפת בעלות גבוהה. מאז ומעולם ארגון הקופים הירוקים הצליח להתקיים בעזרת הקהל דרך התרומות והמוצרים. הפעם, אנחנו דרושים לעזרה קצת יותר מהרגיל, וכמובן, שגם הפעם רק בעזרתכם זה יהפוך לאפשרי".

שחקני הקבוצה שותפים גם הם לפרוייקט הזה וקראו לאוהדים לתמוך בו. חלק מהשחקנים מתכוונים בעצמם לתרום לטובת הפרוייקט.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully