וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשון בגמר אליפות אפריקה: השמיני של מצרים או החמישי של קמרון?

האריות הפתיעו כל הדרך אל הגמר וינסו לנקום בשיאנית הזכיות על ההפסדים ב-1986 ו-2008 ולמנוע מהשוער בן ה-44 עיסאם אל חדארי תואר נוסף (ראשון, 21:00, ספורט 5+). מוחמד אלנני כשיר

עיסאם אל חדארי שוער נבחרת מצרים. AP
האגדה תושלם? עיסאם אל חדארי/AP

מצרים או קמרון - מי תהיה אלופת אפריקה לשנת 2017? שתי הנבחרות הן מובילות הזכיות ביבשת (למצרים יש שבעה תארים, לקמרון יש ארבעה כמו גאנה) ורוצות לחתום טורניר מצוין עם הנפה מרגשת בגמר בליברוויל, גאבון (21:00, ספורט 5+). בעבר נפגשו הנבחרות פעמיים במעמד הגמר, ובשני המקרים היו אלה הפרעונים שניצחו: 4:5 בפנדלים ב-1986 בקהיר ו-0:1 ב-2008 באקרה.

בכלל, מצרים הפסידה רק בגמר אחד (1962 מול אתיופיה) וזכתה בכל שלושת גביעי היבשת האחרונים בהם השתתפה (2006, 2008 ו-2010). השוער עיסאם אל חדארי, שהיה שותף לזכיות האלה וגם לזו ב-1998, ינסה לקבוע שיא היסטורי עם תואר גם בגיל 44. עד כה הוא ספג רק שער אחד לאורך כל הטורניר, בחצי הגמר מול בורקינה פאסו, ונאבק על תואר השוער המצטיין יחד עם פבריס אונדואה בן ה-21, שעושה חיל בין הקורות של קמרון.

עוד בנושא:

האגדה של עיסאם אל חדארי, שרוצה זכייה חמישית באליפות אפריקה
"אברהם גרנט יעזוב את נבחרת גאנה כמאמן העצלן ביותר שהיה כאן"

אוהדי קמרון בחצי גמר אליפות אפריקה. AP
מריחים עוד הפתעה. אוהדי נבחרת קמרון/AP

האריות, אגב, זכו בתואר בארבעה מששת הגמרים בהם השתתפו. שני ההפסדים היו, כאמור, מול מצרים. עכשיו הם רוצים לעשות את הבלתי ייאמן, ועוד בטורניר בו אף אחד לא באמת נתן להם סיכוי. קמרון הגיעה עם נבחרת של מחליפים, אחרי שלא פחות משמונה שחקנים בכירים הבריזו מהטורניר. המאמן הבלגי הוגו ברוס הודה: "המטרה שלנו הייתה להגיע לשמונה האחרונות, וידענו שמשם הכול יכול לקרות".

מצרים קיבלה בשורות טובות מכיוונו של מוחמד אלנני, שהודיע כי התאושש מהפציעה שמנעה ממנו לשחק בחצי הגמר ומבחינתו הוא כשיר. מחמוד קהראבה ייעדר בגלל הרחקה. הקטור קופר, הלוזר הנצחי שזכה במהלך הקריירה שלו רק פעמיים בסופרקופה בספרד ופעם אחת בגביע הקונמבול בדרום אמריקה, רוצה תואר ראשון מאז 1999 ומשוכנע: "יהיה גמר גדול, זו התחושה שלי. יש לי נבחרת נהדרת ואני סומך על כל השחקנים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
LIVE

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully