וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: יובנטוס ניצחה 0:1 את אינטר, רביעייה לפארולו בניצחון לאציו

הביאנקונרי השיגו ניצחון ליגה 7 ב-8 המשחקים האחרונים בזכות שער יפה מאוד של חואן קואדראדו בדקה ה-45, הנראזורי נעצרו אחרי 7 ניצחונות ברציפות. קשר התכולים חגג ב-2:6 על פסקארה

מרקו פארולו שחקן לאציו לאחר שכבש רביעייה. GettyImages
הערב של חייו. מרקו פארולו/GettyImages

המחזור ה-23 בליגה האיטלקית נמשך הערב כשבמוקד הצליחהאלופה יובנטוס לנצח 0:1 את אינטר. קודם לכן, מילאן נכנעה 1:0 מול סמפדוריה והמשיכה את העונה האיומה שלה. מרקו פארולו כבש רביעייה ב-2:6 של לאציו בפסקארה. אטאלנטה גברה 0:2 על קליארי.

חואן קואדרדו שחקן יובנטוס חוגג. GettyImages
שער גדול. קואדראדו/GettyImages

יובנטוס - אינטר 0:1

יובנטוס השיגה ניצחון שביעי בשמונת משחקי הליגה האחרונים והגדילה את הפער בצמרת בחזרה לשש נקודות כשיש לה עוד משחק חסר לעומת נאפולי השנייה. אינטר נעצרה אחרי שבעה ניצחונות ליגה ברציפות.

השער היחיד במשחק הגיע בדקה ה-45. חואן קואדראדו הגיע ראשון לכדור שחזר מההגנה ושחרר טיל אדיר לפינה מ-25 מטר, 0:1. זה שער ליגה ראשון של הקולומביאני מאז אפריל אשתקד. איבן פרישיץ' הורחק בדקה ה-95 לאחר חילופי מילים עם השופט.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מרקו פארולו שחקן לאציו כובש בנגיחה. GettyImages
שלושה שערים בראש. מרקו פארולו נוגח את השני/GettyImages

פסקארה - לאציו 6:2

עד המשחק הזה למרקו פארולו היה שער ליגה אחד. הערב, חלוץ לאציו כבש רביעייה היסטורית והוליך את קבוצתו לניצחון מוחץ על חשבון סוגרת הטבלה. החגיגה של פארולו החלה כבר בדקה העשירית כשפליפה אנדרסון הרים כדור מצד שמאל וזה נגח פנימה. 4 דקות לאחר מכן פארולו הוסיף נגיחה נוספת כשהגיע ראשון לכדור קרן של ביגליה ונגח פנימה. אולם, פסקארה ממש לא נשברה וחזרה למשחק עם שער של בנאלי בדקה ה-29. ג'אנלוקה קאפאררי החמיץ פנדל בדקה ה-36, אבל גסטון ברוגמן הקשר האורוגוואי השווה בדקה ה-41 בבעיטה מהאוויר מתוך הרחבה.

אולם, לאציו התפוצצה במחצית השנייה עם עוד נגיחה של פארולו ממטר (49). באלדה קייטה (57) וצ'ירו אימוביליה (69, לא חגג מול האקסית) הוסיפו ופארולו השלים רביעייה כשאחרי שלוש נגיחות הפעם הוא דחק מקרוב ברגל אחרי הרמה של לוליץ'. פארולו הוא השחקן הראשון שכובש שלושער בנגיחות ללאציו מאז לאריביי ב-2012. פארולו הבקיע שלושה שערי ליגה בלבד ב-31 משחקים בעונה שעברה. אגב, המרקו הקודם שהבקיע שלושער מול פסקארה היה מרקו ואן באסטן כוכבה האגדי של מילאן שעשה זאת ב-1992. לאציו עקפה את אינטר ועלתה זמנית למקום הרביעי בעקבות הניצחון הזה. פסקארה האומללה תקועה במקום האחרון.

seperator

יובנטוס - אינטר (21:45, ספורט 1)

הגברת הזקנה נמצאת בראש הטבלה עם ארבע נקודות מעל רומא ומשחק חסר. כרגע נראה שגם העונה אף קבוצה בליגה לא תצליח למנוע מיובנטוס אליפות נוספת, כאשר הקבוצה רשמה ארבעה ניצחונות רצופים בארבעת המשחקים האחרונים. ההרכב של מסימיליאנו אלגרי לא צפוי להשתנות, כשגונסאלו היגואין שכבש בששת מחזורי הליגה האחרונים יפתח בחוד, ולצידו בהתקפה ישחקו פאולו דיבאלה ומריו מנדז'וקיץ'.

מן העבר השני, הנראזורי הודחו בחצי גמר הגביע על ידי לאציו בתחילת השבוע, והפסידו אחרי תשעה ניצחונות רצופים בכל המסגרות. גם ההרכב של סטפנו פיולי לא צפוי להשתנות, כשמאורו איקרדי ישחק כחלוץ בודד ויקבל גיבוי מאיבן פרישיץ', ז'ואאו מריו ואנטוניו קנדרבה. המשחק יהיה ה"דרבי ד'איטליה" מספר 168, כאשר הביאנקונרי ניצחו 79 פעמים לעומת 46 של היריבה ממילאנו. בעשרת המפגשים האחרונים בין הקבוצות בטורינו, אינטר הצליחה לנצח רק פעם אחת (נובמבר 2012).

שחקני אינטר איבן פרישיץ', ז'ואאו מריו. AP
רוצים לשים את ההפסד בגביע מאחוריהם. פרישיץ' וז'ואאו מריו/AP

מילאן - סמפדוריה 1:0

הדעיכה של הרוסונרי נמשכה, עם הפסד חמישי ברציפות ונדמה כי גם השינויים בחלון ההעברות לא הצליחו לעצור את המפולת, בדרך לשיא מועדון שלילי והיסטורי. פאביו קוואליארלה הוכשל ברחבה ולואיס מוריאל העניק לאורחת שער יקר בדקה ה-70. המארחת לחצה והחמצה גדולה של ג'יאנלוקה לאפדולה סמוך לסיום. סמפדוריה עם ניצחון שני ברציפות והיא רחוקה כבר שבע נקודות ממילאן. חוסה סוסה, שקיבל קרדיט מווינצ'זו מונטלה, הורחק בדקה ה-90 עם ספיגת כרטיס צהוב שני, שהעידה בעיקר על תסכול.

שחקן מילאן, סוסו. GettyImages
קרדיט והרחקה. סוסו/GettyImages

משחקים נוספים:

אטאלנטה - קליארי 0:2
לאטאלנטה: אלחנדרו גומס (5 ו-17)

קייבו - אודינזה 0:0

גנואה - ססואולו 1:0
לססואולו: לורנצו פלגריני (26)

אמפולי - טורינו 1:1
לאמפולי: מנואל פוצ'ארלי (45), לטורינו: אנדראה בלוטי (11)

פאלרמו - קרוטונה 0:1
לפאלרמו: איליה נסטורובסקי (27)

עדכון ראשון: 17:57

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully