וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדגרדו באוסה: "אני בהחלט חושב לזמן את מאורו איקרדי לנבחרת"

מאמן נבחרת ארגנטינה התייחס לחלוץ אינטר שכבש העונה 15 שערים ב-22 משחקי ליגה, אך הספיק ללבוש את מדי האלביסלסטה רק פעם אחת: "הוא בכושר נהדר ויודע שאנחנו עוקבים אחריו"

מאמן נבחרת ארגנטינה אדגרדו באוסה. GettyImages
"כרגע, היגואין הוא הבחירה הראשונה בהתקפה". אדגרדו באוסה/GettyImages

מאמן נבחרת ארגנטינה, אדגרדו באוסה, דיבר בכלי התקשורת באיטליה בנוגע לזימון אפשרי של מאורו איקרדי לנבחרת, ואמר כי הדבר בהחלט עשוי לקרות הזמן הקרוב. החלוץ הנהדר של אינטר שכבש העונה 15 שערי ליגה ובישל עוד תשעה, ערך רק הופעה אחת במדי האלביסלסטה, כאשר אי זימונו עד כה לא נבע רק מסיבות מקצועיות. איקרדי הוא לא האדם האהוב ביותר במדינה מאז הפרשה המתוקשרת עם מקסי לופס, שהשפיעה על נושא זימונו לנבחרת עד כה.

עוד בנושא:

לואיס אנריקה עצבני: "באופן תמוה, שופטים טועים נגדנו הכי הרבה"
צרפת: מץ קלקלה לפאייה את הבכורה המחודשת בליגה עם 0:1 על מארסיי

שחקן אינטר, מאורו איקרדי. GettyImages
יסלחו לו? מאורו איקרדי/GettyImages

עם זאת, כעת נראה שבאוסה עשוי לשנות את הדברים ולזמן את החלוץ בעקבות היכולת הנהדרת שהוא מציג: "הייתי באימון אינטר ודיברתי עם באנגה וגם עם איקרדי. אנחנו עוקבים אחרי ההתקדמות שלו, הוא בכושר נהדר ואני בהחלט עשוי לזמן אותו". המאמן הוסיף: "מחר אסע לטורינו ואפגש עם גונסאלו היגואין ופאולו דיבאלה. אני מדבר עם השחקנים כדי לבדוק מה המצב אך לא יוצר אצל אף אחד יותר מדי ציפיות. הסגל למשחק הבא יהיה מורכב, מכוון שיש לנו 14 שחקנים שבמרחק כרטיס צהוב אחד מהשעייה. בכל מקרה, היגואין הוא הבחירה הראשונה עבורי בהתקפה. גם לוקאס פראטו היה טוב כשהוא שיחק".

ארגנטינה לא נמצאת במצב מזהיר כרגע במוקדמות המונדיאל, והיא במקום החמישי (שמוביל לפלייאוף) בבית לאחר 12 מחזורים. במשחק האחרון שחקניו של באוסה כן הרשימו, עם 0:3 על קולומביה. איקרדי אולי ישפר את המצב, אך אם הוא אכן יקבל את הזימון יש אדם שבהחלט לא יאהב את וזה ושמו דייגו מראדונה, שאמר: "אם באוסה יזמן את איקרדי, אז הוא בוגד בדיוק כמוהו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully