וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואיס אנריקה עצבני: "באופן תמוה, שופטים טועים נגדנו הכי הרבה"

מאמן ברצלונה מאוכזב מ"היחס הלא הגיוני" וקוטל גם את התקשורת: "יש הסתה אישית נגד שחקנים שלי". ססק פברגאס הרגיז את אוהדי ריאל: "באנגליה בחיים לא ישרקו בוז לרונאלדו"

one

אין כל חדש בכך שברצלונה זועמת על היחס שהיא מקבלת לאחרונה מהשופטים בספרד, אולם כעת מצטרף לקמפיין המתוזמר גם לואיס אנריקה, שעד כה ניסה להנמיך את הלהבות. המאמן קיים הערב (שישי) מסיבת עיתונאים לקראת משחק הליגה של הקטלאנים מול בילבאו (שבת, 17:15, ישיר ב-ONE), ובה התלונן ממושכות על המספר ה"לא פרופורציונלי של טעויות" לדבריו, ששופטים מבצעים על חשבון ברצלונה.

"יש הוכחות חותכות לכך שהשחקנים שלי סופגים יותר כרטיסים מכל קבוצה אחרת. תמוה מאוד שדווקא נגדנו השופטים טועים כל כך הרבה", אמר. במשחק הגביע האחרון מול אתלטיקו מדריד ניימאר ספג כרטיס צהוב שנוי במחלוקת שיגרום לו לפספס את הגומלין, וזה מצטרף לעוד שלל החלטות שיפוט מפוקפקות נגד ברצלונה לאחרונה, כולל השער שנפסל שלא בצדק מול סביליה.

מאמן ברצלונה לואיס אנריקה. AP
מקופחים? לואיס אנריקה/AP

"יש קמפיינים שלמים שמסיתים נגד השחקנים שלי, אולי זה משפיע על חלק מהאנשים", אמר לואיס אנריקה. "יש עיתונאים שמרשים לעצמם לתקוף שחקנים שלי על רקע אישי, ואחר כך כשאנחנו מתלוננים על זה, אומרים שזה לא פייר". המאמן הוסיף ש"מעכשיו לא אדבר יותר על השופטים, בעיקר כי אני לא רוצה להתעסק במשהו שאין לי שום שליטה עליו".

* עוד בספרד: ססק פברגאס הרגיז את אוהדי ריאל מדריד עם התבטאות שנויה במחלוקת בנוגע לכריסטיאנו רונאלדו. קשר צ'לסי, לשעבר בברצלונה, אמר בראיון לכלי התקשורת בספרד ש"באנגליה בחיים לא היו קוראים בוז לרונאלדו. לא אוהדים יריבים, ובטח שלא אוהדים של הקבוצה שלו. שום סיכוי".

פברגאס הוא לא הראשון שמתבטא בנושא. גם גונסאלו היגואין, שעבר בסנטיאגו ברנבאו כשחקן, אמר ש"אוהדי ריאל שונים מאוד מהאוהדים של יובנטוס. אוהדי יובה מעולם לא היו קוראים בוז לעבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully