וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב עשויה לפנות לעמיר תורג'מן

3.2.2017 / 14:05

הצהובים עדיין מעדיפים מאמן זר, אך עשויים לפנות לבית"ר תל אביב/רמלה כדי לצרף את תורג'מן כמאמן עד לתום העונה,על מנת לפנות לקרויף זמן להתעסק רק בבניית הקבוצה לעונה הבאה

אתר רשמי

אחרי סגירת חלון ההעברות ורגע לפני משחק העונה נגד הפועל באר שבע, עדיין לא ברור עתידו של ג'ורדי קרויף שמאמן זמנית את מכבי תל אביב. ההולנדי עדיין רוצה לחזור ולשמש רק כמנהל מקצועי, והוא צפוי בתחילת השבוע הבא לחזור ולעסוק באופן מלא במציאת מאמן לקבוצה. מאחר ועבר כבר זמן רב מאז פיטוריו של שוטה ארבלדזה ומכבי תל אביב לא מינתה מאמן זר, תיתכן אפשרות שהקבוצה תפנה אל בית"ר תל אביב/רמלה ותבקש לצרף לשורותיה את עמיר תורג'מן כמאמן עד תום העונה.

עוד בנושא:

מכבי תל אביב - הפועל באר שבע: בן חיים הבלם עשוי לפתוח, בוזגלו מנגד
ארון שוינפלד חתם: "שמח להתחיל את הפרק החדש בקריירה במכבי תל אביב"
בברוז' זועמים על מכבי תל אביב: "הם לא היו עקביים במו"מ עם בן חיים"

עמיר תורג'מן מאמן בית"ר תל אביב רמלה. לירון מולדובן
בדרך לקידום גדול? תורג'מן/לירון מולדובן

כזכור, תורג'מן, שהיה מאמן קבוצת הנוער של מכבי תל אביב ובהמשך ראש חטיבת הסקאוטינג של המועדון, החליט שהוא רוצה לעבוד כמאמן ופנה לדרך חדשה. תורג'מן, אשר משמש גם כעוזרו של אלישע לוי בנבחרת ישראל, מוערך מאוד במכבי תל אביב, אבל בכל מקרה ספק אם מדובר במינוי שיובטח לו לעונה הבאה, אלא קודם לחודשים שנותרו לעונה הזו, וזאת כדי לפנות לקרויף זמן להתעסק רק בבניית הקבוצה לעונה הבאה.

גורם במועדון אמר שההעדפה היא עדיין למציאת מאמן זר, שיחתום כבר עתה על חוזה עד סוף העונה ולעונה הבאה, אך מאחר שהדבר עד כה לא קרה, לא מן הנמנע שאופציית תורג'מן תתממש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully