וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "לאולם במילאנו יש הרבה שדים עבורי, טובים ורעים"

מאמן דרושאפקה איבד יתרון 25 נקודות ונכנע 89:87 לקבוצה של רפשה, באולם בו חווה את נס מילאנו: "ראיתי את השדים הטובים 26 דקות, אבל כשהרעים הגיעו, הם הגיעו בגדול. הפסד קשה מאוד"

– דיוויד בלאט מאמן דרושאפקה. GettyImages
"לא שמרנו על ריכוז". בלאט/GettyImages

דרושאפקה רשמה אתמול (חמישי) את ההתפרקות הגדולה ביותר בעונת היורוליג, כשאיבדה יתרון בן 25 נקודות והפסידה 89:87 למילאנו. דיוויד בלאט, שחווה את נס מילאנו עם מכבי תל אביב, הפעם נאלץ לחזות בנס אחר מהצד המפסיד.

"לאולם הזה יש עבורי הרבה שדים", אמר בלאט, "שדים טובים ושדים ראים. ראיתי את השדים הטובים למשך 26 דקות אבל אחרי שהרעים הגיעו, הם הגיעו בגדול".

על המשחק עצמו אמר המאמן הישראלי: "כל הכבוד למילאנו על קאמבק גדול. זה הפסד קשה מאוד עבורנו. היתה לנו הזדמנות טובה לנצח ופספסנו אותה בגדול, שלטנו לגמרי במשחק למשך 26 דקות, שיחקנו כדורסל יפה אבל זה לא הספיק, לא שמרנו על ריכוז".

אנדר ארסלן הוסיף: "זו תוצאה שלא תיאמן. שיחקנו טוב מאוד 25 דקות ולפתע איבדו את הקצב שלנו. זה קאמבק לא שגרתי והפסד קשה מאוד, נצטרך להתאושש במהירות".

בצד המנצח, יסמין רפשה סיכם את הקאמבק: "לא היה קל להפוך את הדברים אחרי הפתיחה הרעה. שפת הגוף שלנו היתה רעה, שום דבר לא עבד לנו ולפתע משהו התחבר".

דוידה פסקולו הוסיף: "זה קאמבק מדהים, הגבנו נהדר בפיגור 20 וזה הצריך מאיתנו המון אנרגיה. זה היה אדיר".

עוד בנושא:

יורוליג: דרושאפקה שמטה יתרון 25 והפסידה 89:87 למילאנו

שחקן מילאנו קרונוסלב סימון. GettyImages
קאמבק השנה. סימון/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully