וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: דרושאפקה שמטה יתרון 25 והפסידה 89:87 למילאנו

הקבוצה של דיוויד בלאט צעדה ביתרון מבטיח עמוק ברבע השלישי אך רשמה לבסוף את הפסדה החמישי בשבעת המחזורים האחרונים. פנרבחצ'ה גברה 71:77 על צסק"א, ז'לגיריס ניצחה 85:89 את ברצלונה

שחקן מילאנו קרונוסלב סימון. GettyImages
קאמבק מטורף. סימון/GettyImages

המחזור ה-21 ביורוליג נפתח הערב (חמישי) עם כמה משחקים מסקרנים. במוקד עמד כמובן המשחק המסקרן בין פנרבחצ'ה לצסק"א מוסקבה, שהסתיים בניצחן של הטורקים. אולימפיאקוס גברה 75:90 על קאזאן, ברצלונה המאכזבת שוב הפסידה, הפעם לז'לגיריס קובנה. דרושאפקה הפסידה למילאנו אחרי דרמה ענקית.

קאזאן - אולימפיאקוס 90:75

האורחת השכיחה לגמרי את הפסד הליגה לפנאתינייקוס השנואה ופתחה בסערה, עם דקות אדירות שסגרו עניין וסידרו לה ניצחון שישי בשבעת משחקי היורוליג האחרונים שלה, אף שחסרה שוב את ואסיליס ספאנוליס19:36 ‎02/‎02/‎2017. האדומים מפיראוס קלעו 9 מ-12 הזריקות הראשונות שלהם מחוץ לקשת וטסו ל-36:56 במחצית. משם והלאה היה זה גארבג' טיים אחד ארוך, כשלקאזאן לא נותר אלא להמתיק במעט את הגלולה. אריק גרין היה מעל כולם עם 25 נקודות (7 מ-8 ל-2, 3 מ-5 ל-3), יורגוס פרינטזיס הוסיף 20. קית' לנגפורד קלע 25 למפסידה.

פנרבחצ'ה - צסק"א מוסקבה 71:77

ניצחון שני העונה לז'ליקו אוברדוביץ' על אלופת אירופה, שהמשיכה את התקופה הלא מוצלחת שהחלה לאחר ההפסד הביתי לפנר. זהו כבר ההפסד החמישי בשמונת המשחקים האחרונים של הרוסים, שנאלצו פעם נוספת להתמודד ללא מילוש תאודוסיץ' ו-ויקטור חריאפה הפצועים. מן העבר השני, אקפה אודו חזר אחרי שלושה משחקים בחוץ וסיפק טריפל דאבל של 11 נקודות ו-11 ריבאונדים. אחרי מחצית ראשונה צמודה מאוד, הטורקים חזרו מההפסקה בסערה וניצחו 11:24 את הרבע השלישי. צסק"א עוד ניסתה לחזור והתקרבה עד פיגור ארבע בלבד, אבל פנר נותרה מרוכזת ושמרה על היתרון, בדרך לניצחון רביעי ברציפות במפעל. בוגדן בוגדנוביץ' עזר לאודו עם 12 נקודות, 21 של ננדו דה קולו לא הספיקו מנגד.

שחקן פנרבחצ'ה אקפה אודו. GettyImages
חזר כמו גדול. אודו/GettyImages
שחקן ז'לגיריס קובנה קווין פנגוס. GettyImages
עוד ניצחון גדול לז'לגיריס. פנגוס/GettyImages

ז'לגיריס קובנה - ברצלונה 85:89

דווקא אחרי שהתאוששה מהתבוסה לבאסקוניה במחזור הקודם עם ניצחון חוץ על הבאסקים בליגה, ברצלונה חזרה לסורה והעמיקה את צרותיה ביורוליג. המשחק היה צמוד והפכפך, ולרבע האחרון הקבוצות הגיעו ב-61:61. האורחת פתחה חזק את הרבע האחרון וכאשר סל של טייריס רייס העלה אותה ליתרון שש נראה היה שתצליח לברוח, אך הליטאים חשבו אחרת. שחקניו של שרונאס יאסיקביצ'יוס רצו 4:16 נהדר ומשם כבר לא שמטו את היתרון, בדרך לניצחן שלישי ברציפות במפעל שהעלה אותה מעל ברצלונה בטבלה. לוקאס לקאביצ'יוס ואדגרס אולנובאס תרמו 17 נקודות כל אחד לז'לגיריס. חואן קרלוס נבארו הוביל את ברצלונה עם 17 משלו, רייס הוסיף 12 ו-7 אסיסטים.

מילאנו - דרושאפקה 87:89

איזו דרמה אדירה, ואיזה קאמבק מטורף של האיטלקים. דרושאפקה הגיעה במומנטום לא מוצלח במיוחד אך נטלה את היתרון ממש מהרגע הראשון ורק הגדילה אותו ככל שהמשחק נמשך. בסיום הרבע הראשון היתרון עמד על ארבע הפרש, במחצית זה כבר היה 13 וברבע השלישי היתרון כבר הגיע לשיא של 25 הפרש, אך פה הגיע המפנה המדהים. מילאנו החלה לנגוס בהפרש ובסופו של דבר חתמה ריצת 10:35 עם שוויון חמש דקות לסיום. פסקולו העביר לה את היתרון מהקו דקה וחצי לסוף, ו-4.8 שניות לסיום בראד וונאמייקר נעמד על קו העונשין בפיגור שתיים. הגארד, שקלע עד לאותו רגע 7 מ-7 מהקו, לא עמד בלחץ וקלע רק פעם אחת. הקבוצה של יסמין רפשה אמרה תודה רבה וסגרה ניצחון ענק, השלישי שלה בארבעת המחזורים האחרונים. בלאט בצרות עם הפסד חמישי בשבעת המחזורים האחרונים. דויד פסקולו וקרונוסלב סימון הובילו את המארחת עם 15 נקודות, וונאמייקר קלע 20 מנגד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully