וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השופט אורנשטיין אישר לגוטליב ללכת לבוררות נגד הפועל תל אביב

בית המשפט המחוזי אישר לבלם לפתוח בהליכים נגד האחים ניסנוב. בעקבות אישור הבוררות: ההצעה שניתנה אתמול להפועל מהקבוצה הרוסית כבר לא תקפה. מכבי תל אביב: לא הגשנו הצעה על גוטליב

אדי גוטליב שחקן הפועל תל אביב. יוסי ציפקיס
מעדיף לצאת לחו"ל. אדי גוטליב/יוסי ציפקיס

שופט בית המשפט המחוזי איתן אורנשטיין אישר היום לאדי גוטליב ונציגיו ללכת להליך בוררות נגד הפועל תל אביב בראשות האחים ניסנוב. אורנשטיין הגיב לכתב התביעה שהוגש אליו וכתב: "עיינתי בכתבי הטענות שמהם עולה כי המבקש עותר לנהל הליך בוררות כנגד קבוצת ניסנוב. יובהר שאין מניעה מבחינת בית משפט זה למבוקש, לא כל שכן לבית משפט זה אין סמכות להתערב ביחסים שבין השחקן לבין הקבוצה הרוכשת בעניינים שעילתם כאמור מאוחרת למועד מתן צו הפירוק הזמני"

יש לציין כי בעקבות אישור הבוררות ההצעה שניתנה אתמול להפועל תל אביב מהקבוצה הרוסית כבר לא תקפה.

ובינתיים, במכבי תל אביב מבהירים: לא הגשנו הצעה רשמית על אדי גוטליב. בימים האחרונים מנסים בהפועל תל אביב לדחוף לעסקה שבמסגרתה גוטליב יעבור למכבי תל אביב, דבר שיכניס כסף למועדון ויאפשר חיזוק נוסף, אבל אצל הצהובים טוענים שהצעה רשמית לא היתה. "הבנו שגוטליב מעדיף לצאת לחו"ל, יש לו הצעה מרוסיה, לא נעמוד בדרכו להגשמת החלום".

כבר לפני חודש וחצי מכבי תל אביב גיששה בעניינו של גוטליב. הצהובים בדקו אם השחקן האם הוא ירצה לשחק אצלם, אבל זה הבהיר להם כי יש לו הצעות מרוסיה ושם הוא רוצה לשחק. המגעים לא הבשילו לכדי הצעה, ונכון לעכשיו גוטליב נחוש לצאת לרוסיה, אך ההתפתחות האחרונה תמנע ממנו לעשות זאת. בכל מקרה, מבהירים במכבי, אצלם גוטליב לא ישחק, או כמו שאמר גורם במועדון הצהוב: "לא נהרוס לאדי את החלום".

עוד בנושא

ג'ורדי קרויף: "לטל בן חיים היתה הצעה, אבל הוא מחוייב למועדון"
טל בן חיים הבלם מתלבט האם לעבור להפועל תל אביב
כל העדכונים השוטפים מיום ההעברות האחרון

מאמן הפועל תל אביב מנחם קורצקי. ברני ארדוב
סגל חדש כמעט לגמרי. קורצקי/ברני ארדוב

ובינתיים, בצד האדום מתכוננים למפגש מול הפועל כפר סבא בשבת. מנחם קורצקי התייחס למשחק ואמר: "זה המשחק הכי חשוב שלנו. אנחנו צריכים לבוא אליו בשיא הדריכות ובשיא הכוח כדי לנצח. אנחנו לא פייבוריטים באף משחק. כשנתחבר ונהיה בכושר, מאמין שנתחיל להיות פייבוריטים. גם מבחינת כפר סבא זה משחק קריטי. נצטרך לבוא מוכנים מבחינת הקרבה ולחימה, להוסיף כדורגל ומחץ בהתקפה ואז אני מאמין שנוכל לנצח. אם ננצח, נחזור לליגה ויימחק הפער".

על טל בן חיים הבלם וחלון ההעברות: "הייתי מאוד רוצה לראות אותו בקבוצה, אבל זה מוקדם ויש עוד כמה מכשולים. דברים כאלה יכולים לקרות גם בשנייה האחרונה. אני מקווה שיבוא עוד שחקן. כל שחקן שיבוא לעזור לנו, אני אשמח. אנחנו מאוד מרוצים ממה שהצלחנו להביא. יחסית לכמות השחקנים שעזבו, פחות או יותר כיסינו את הסגל. עדיין זה לא מאוזן ולא הכי אידיאלי, אבל אנחנו מרוצים ממה שהשגנו ומעכשיו מסתכלים על מי שיש. נדע להכניס את כולם לכושר ואני מאמין שהשחקנים יעזרו לנו להישאר בליגה".

על חזרתו של עומרי אלטמן: "הוא תמיד היה שחקן הפועל תל אביב. היו קשיים במו"מ והיו בעיות עם החוזה הישן והחדש. הבאנו אותו ומבחינתנו, הוא שחקן שלנו לכל דבר".

על עזיבת ארון שוינפלד: "ידענו שיכול להיות שהוא לא יישאר והכנו את עצמנו לכך. אני מאמין בחלוץ שהבאנו שיעזור לנו למלא את המשבצת. גם הוא פחות בכושר, אבל הבאנו שחקן איכותי". על עומס החלוצים: "זה לא מאוזן, אבל חלק מהחלוצים לא בכושר כמו טוטו תמוז ודודו ביטון שחזר מפציעה. אני אתמודד עם זה".

על מצב הסגל: "הסגל שלנו איכותי וצריך להישאר בליגה. אני יכול להבין את השחקנים שרצו לעזוב. מי שיישאר, ירצה את ההצלחה האישית שלו ושל הקבוצה. נדע לרכך ולחבק את כולם, מי שיישאר, יתרום לנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully