וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: מיגל ויטור ינותח, ולא יחזור לשחק העונה

1.2.2017 / 10:18

בשורות רעות במיוחד לאלופה: ההתאוששות של הבלם המצטיין מהפציעה ברצועה הצולבת תדרוש תקופת החלמה שנעה בין ארבעה וחצי לשבעה חודשים. ויטור ביקש לעבור את הניתוח בפורטוגל

בני בן סימון

מיגל ויטור יחמיץ את שארית העונה. הפועל באר שבע הודיעה היום (רביעי) שהוחלט לנתח את הבלם המצטיין ברצועה הצולבת, מה שיגרור תקופת היעדרות הרבה יותר ארוכה מכפי שצפו מלכתחילה. משך ההחלמה בניתוחים מסוג זה נע בין ארבעה וחצי חודשים לשבעה חודשים, כך שנראה שבכל מקרה הפורטוגלי לא יחזור לשחק העונה.

עוד בנושא

הפועל באר שבע: אספניול ובטיס ינסו להחתים את ג'ון אוגו בסיום העונה
הפועל באר שבע מתכוננת למכבי תל אביב, שיר צדק מתרגש
אחרי שרשמה את אוחנה, זריהן וסוארס: הפועל באר שבע לא תוכל לרשום שחקני רכש נוספים לאירופה
הפועל באר שבע תחדש את המגעים עם בוזגלו: "הוא בכושר אדיר"

שחקני הפועל באר שבע מיגל ויטור, מאור בוזגלו, לוסיו. ברני ארדוב
מכה קשה. ויטור/ברני ארדוב

"במצב ברכו של מיגל ויטור חל שיפור משמעותי בעקבות השבועות בהם עבר טיפול מקיף שכלל פיזיותרפיה, חיזוק וטיפול בנעלי אפוס", נמסר מבאר שבע. "בכל המדדים והבדיקות שעבר, כולל במכון וינגייט, יש שיפור במצב הברך. למרות השיפור הניכר במצבו, השאיפה שלנו היא כשירות מקסימלית לשחקן ולכן בשלב זה החלטנו לבחור בטיפול ניתוחי למרות המחיר של זמן החלמה ארוך יותר.

ויטור כבר הודיע לקבוצה שברצונו לעבור את הניתוח בפורטוגל, ובקבוצה לא צפויים להתנגד. הפורטוגלי, כזכור, נפצע ב-1:3 על בית"ר ירושלים באמצע דצמבר, לאחר שעלה לכדור גובה ונחת לא טוב על הרגל. הוא נאנק מכאבים והוחלף בחלוף 14 דקות בלבד. לאחר בדיקות שנערכו לו, התבררה חומרת פציעתו, וכעת התקבלה ההחלטה הסופית בעניינו. מיגל ויטור הגיע להפועל באר שבע בקיץ מפאוק סלוניקי בקול תרועה רמה, וכבר במשחקיו הראשונים הראה את יכולותיו. תוך כמה חודשים הראה הפורטוגלי כי מדובר באחד הבלמים הכי טובים שנחתו בארץ, לאחר שהצטיין במשחקי הקבוצה הן בליגה והן באירופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully