וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "יהיר ושחצן? אני האחרון שאפשר להגיד עליו שהוא כזה"

הפועל באר שבע ערכה מסיבת עיתונאים לקראת המשחק המסקרן מול מכבי תל אביב בשבת, המאמן: "בוזגלו היה פצוע במשחק האחרון, אך החליט להתלבש ואף שיחק". צדק: "עובדים קשה כל החיים בשביל משחקים כאלו"

בני בן סימון

הפועל באר שבע התאוששה מההדחה מגביע המדינה עם הניצחון על עירוני קרית שמונה במחזור הליגה האחרון. בשבת תנסה האלופה להמשיך במומנטום כשתפגוש את מכבי תל אביב, במטרה להגדיל את הפער בפסגה ל-11. רגע לפני המשחק, דיבר המאמן ברק בכר והבלם שיר צדק במסיבת עיתונאים.

"אנחנו פוגשים קבוצה טובה, ואנחנו נערכים בהתאם", אמר בכר. "תיקו? אנחנו תמיד עולים כדי לנצח - באירופה ובליגה. המשחק האחרון הוכיח שיש לנו סגל עמוק, גם בהגנה. שחקנים שלא שיחקו בתפקידים שלהם במשחק האחרון עשו עבודה יוצאת מהכלל. אני שמח שיש לי הרבה שחקנים בחלק הקדמי שנמצאים בכושר טוב, גם מאור בוזגלו. במשחק האחרון הוא היה קצת פצוע, והחליט להתלבש ואף שיחק. זה לא עניין של מה בכך".

בכר הוסיף: "המשחקים נגד מכבי תל אביב ומכבי חיפה כאן בטרנר היו טובים, שוטפים ומלאי מצבים, זאת למרות מזג האוויר. אני מרגיש טוב את הקבוצה והחוכמה היא להמשיך כך. אי אפשר כל הזמן רק לקבל מחמאות, גם הביקורת בסדר. יהיר ושחצן? אני האחרון שאפשר להגיד עליו שהוא כזה, ויעידו על כך אלו שעובדים איתי. רכש? לא יהיה נכון לעשות יותר מדי שינויים בשלב הזה".

שחקן הפועל באר שבע שיר צדק עם המאמן ברק בכר. בני בן סימון
"עובדים קשה בשביל משחקים כאלה". צדק ובכר/בני בן סימון

"אנחנו עובדים קשה כל החיים כדי להגיע למשחקים כאלו מול מכבי תל אביב", ציין שיר צדק. "מקווה שאגיע מוכן, ואני מאמין שנעשה את זה גם הפעם. היה לי קשה לראות את המשחק הקודם מבחוץ, אבל זה חלק מהמשחק. המזל הוא שיש לנו סגל ארוך שיכול להשלים את החסר, ואפילו כמעט באותה רמה".

הבלם המשיך: "הפועל באר שבע מתמודדת על כמה תארים, ולכן צריך להקריב - פיזית ומנטלית. כל מי שלוקח חלק במסע הארוך הזה יודע את זה. מי שנמצא פה, צריך לדעת שאלו הדרישות. אני מקווה שהפועל באר שבע תתמודד תמיד בכמה מסגרות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully