וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע לא תוכל לרשום שחקני רכש נוספים לאירופה

30.1.2017 / 14:35

אחרי שרשמה את אוחנה, זריהן וסוארס, האלופה לא תוכל לרשום שחקנים נוספים לצמד המשחקים מול בשיקטאש. אם דוידזאדה לא יגיע, בקבוצה יחכו לקורהוט. בבני סכנין חתמו על טופס השחרור של אמיר חלאיילה, שעשוי לעבור בהשאלה

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

הפועל באר שבע לא תוכל לצרף עוד שחקנים שישחקו בצמד המשחקים מול בשיקטאש בשלב 32 האחרונות בליגה האירופית, וגם לאחר מכן באירופה, אם אכן הקבוצה תצליח להעפיל לשלבים המאוחרים. על פי תקנון אופ"א, ניתן להוסיף שלושה שחקנים לאחר שלב הבתים, ובשורות האלופה רשמו את מיכאל אוחנה, ניב זריהן ואת וויליאם סוארס. המשמעות היא, שאמיר חלאיילה לא יוכל לשחק באירופה. במקרה של סוארס, ניתן היה לרשום אותו אף על פי שנכלל בסגל של סטנדרד ליאז' באירופה (לא שיחק), זאת בשל סעיף בתקנון של אופ"א המאפשר זאת. אופיר דוידזאדה לעומתו, כן שותף באירופה ואם יחתום לא יוכל לשחק עם הקבוצה באירופה. בעקבות זאת, החליטו בקבוצה שאם דוידזאדה לא יגיע, הם יחכו למיהאי קורהוט ולא יצרפו מגן אחר. בנוגע לוידזאדה, בשלב זה קיימים פערים בין מול גנט, ובקבוצה הבהירו שלא ירחיקו לכת כדי להשלים את העסקה ויעשו זאת רק במסגרת הכספית שהקציבו לעצמם.

בבני סכנין חתמו על טופס השחרור של אמיר חלאיילה, והחלוץ הצעיר עבר רשמית להפועל באר שבע. באלופה כבר העבירו את חוזהו של השחקן בבקרת התקציבים, אך בימים הקרובים תתקבל החלטה סופית אם להשאירו בסגל עד סוף העונה או להשאיל אותו לקבוצה אחרת כדי שיצבור כמה שיותר דקות.

למרות מצב הדשא ותלונות השחקנים, באר שבע תערוך גם השבוע את אימוניה במגרש בוסרמיל. "זה נכון שהמשטח לא אופטימלי, אבל התמודדנו עם זה כל השנתיים האחרונות ונעשה את זה גם עכשיו", אמר שחקן בקבוצה. השחקנים זכו ליומיים חופש ומחר יחזרו לאימונים, כאשר גם במהלך השבוע חלק מהאימונים יהיו אימונים קלים כדי להוריד בעומס שיש על השחקנים.

עוד בנושא

שחקני באר שבע מתלוננים על מתקן האימונים
אורן יוסיפוביץ על הבאנקרים שחייבים להיות לבכר

אופיר דוידזאדה שחקן גנט. האתר הרשמי של גנט, אתר רשמי
עדיין לא חוזר. אופיר דוידזאדה/אתר רשמי, האתר הרשמי של גנט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully