וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: ניצחונות להפועל באר שבע ולהפועל כפר סבא

המוליכה התקשתה אך גברה על הפועל חיפה בחוץ 72:77, הירוקים ניצחו בקרב צמרת את הפועל רמת גן/גבעתיים 72:74. מכבי רעננה הביסה את עירוני רמת גן, קרית אתא ניצחה את גליל עליון/צפת

גיא לביא שחקן מכבי רעננה עם סמואל גיבנס. מגד גוזני
ניצחון קליל. שחקני מכבי רעננה/מגד גוזני

שבעה משחקים נערכו הערב (שלישי) במסגרת המחזור ה-17 בליגה הלאומית וסיפקו מספר מפגשים מסקרנים. במוקד, המוליכה הפועל באר שבע ניצחה בשיניים את הפועל חיפה, מכבי רעננה הביסה את עירוני רמת גן והפועל כפר סבא ניצחה בקרב צמרת את הפועל רמת גן/גבעתיים.

seperator

הפועל חיפה - הפועל באר שבע 77:72

המוליכה נאבקה בקבוצה מהכרמל במשחק שהיה צמוד לכל אורכו, עד שארבעים שניות לסיום סל של ג'ייסון וויליאמס העלה את האוחרםי ליתרון ארבע, וסגר את הסיפור. וויליאמס הוביל את המוליכה עם 23 נקודות ו-3 אסיסטים, אנתוני פישר הוסיף 18 ודודו שמריז 11. מנגד, משחק טוב של רשאד אנדרסון עם 32 ו-6 ריבאונדים לא הספיק למארחת.

עירוני רמת גן - מכבי רעננה 102:71

הקבוצה מהשרון הביסה את האחרונה בטבלה, שנראית בדרך הבטוחה לליגה השלישית. סמואל גיבנס וג'ושוע הרסטון הובילו את רעננה עם 16 נקודות כל אחד, זוסמן סיים עם 12 ו-8 ריבאונדים, גלעד קרני הוסיף 14. ג'רמיין הול קלע 17 וקטף 12 ריבאונדים למפסידה.

הפועל כפר סבא - הפועל רמת גן/גבעתיים 72:74

קרב הצמרת היה צמוד מאוד והסתיים בצורה דרמטית, כשדנזל לוינגסטון דייק מהקו, ומנגד סולומון החטיא שלשה על הבאזר. לוינגסטון סיים גם בתור הקלע המצטיין עם 25 נקודות להן הוסיף 14 ריבאונדים ו-8 אסיסטים. טרנס ווטסון קלע 16. מנגד, ראשד מאדן סיים עם 21 ו-6 ריבאונדים.

משחקים נוספים:


הפועל גליל עליון/צפת - אליצור קרית אתא 91:69

מכבי הוד השרון - הפועל גלבוע/עפולה 69:97

הפועל מגדל העמק - מכבי רחובות 94:99 (אחרי הארכה)

הפועל עירוני נס ציונה - א.ס רמת השרון 62:78

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully