וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: דווין סמית' יירשם לליגה, עשוי לשחק מול הפועל ירושלים

בעקבות שחרורו של סוני ווימס, נותרו למכבי תל אביב ארבעה זרים. הפורוורד הוותיק, ששיחק עד כה רק ביורוליג, היה מיועד להצטרף לזירה המקומית רק בפלייאוף. הצהובים מחפשים שחקן פנים שישלים את הסגל. המועצה למניעת סימום במכתב רשמי: להשעות מיידית את ווימס

one

אפקט הדומינו לשחרורו של סוני ווימס מתחיל להיווצר: מכבי תל אביב חזרה בה מכוונתה לרשום את דווין סמית' לזירה המקומית רק לקראת משחקי הפלייאוף, ובמועדון התקבלה החלטה להקדים את צירופו לסגל - כשהוא עשוי לשחק לראשונה העונה בליגת העל ביום ראשון מול הפועל ירושלים בארנה.

בתחילת העונה קיבלו הצהובים החלטה אסטרטגית לרשום את סמית' למשחקי היורוליג בלבד, כדי לא להעמיס עליו מצד אחד וכדי לא למלא את מכסת שמונת הזרים המותרים לרישום בליגה מצד שני. בעשרת המחזורים הראשונים נדמה היה שמדובר בהברקה: בגיל 33 קלע הפורוורד הוותיק 14 נקודות בממוצע למשחק ומאזן הקבוצה עמד על 5:5, אולם בעשרת המשחקים האחרונים חלה נסיגה משמעותית ביכולתו והוא צנח לשש נקודות בערב, כשהמאזן הקבוצתי יורד ל-8:2.

כעת, עם שחרורו של ווימס, ולאחר הפרידה ממאיק צירבס, נותרה מכבי עם ארבעה זרים בלבד לליגה (אנדרו גאודלוק, די.ג'יי סילי, ויקטור ראד וקולטון אייברסון). הסגל הקצר מטריד את הצוות המקצועי במועדון, מה גם שבעוד פחות משבועיים צפויה הקבוצה להופיע בחצי גמר גביע המדינה. בשתי העונות האחרונות החמיץ סמית' את משחקי ההכרעה בחצי גמר הפלייאוף בגלל פציעות.

עוד בנושא

במכבי תל אביב מציגים את החורים בגרסת ווימס: "לא הפללנו אותו"
אנדרו גאודלוק: "שוחחתי עם ווימס, אני מאחל לו בהצלחה בהמשך"

שחקן מכבי תל אביב דווין סמית'. יוסי ציפקיס
יקבל דקות גם בליגה. סמית'/יוסי ציפקיס

סמית', שהיה מיועד מלכתחילה להירשם לליגה רק ביום האחרון לדדליין, אי שם באפריל, יהיה הזר השביעי בסגל של הצהובים בארץ - כך שבעצם נותרה להם רק עוד משבצת פנויה אחת עד תום העונה. בימים האחרונים החלו במכבי לחפש אחר שחקן פנים שישלים את הסגל, ורק אם וכאשר ימצאו אותו יקבלו החלטה במי להשתמש בשלבי ההכרעה בישראל: בסנטר החדש או בקווינסי מילר, ששוב הושבת מפעילות.

בתוך כך, המועצה הלאומית למניעת סימום בספורט, שביצעה את בדיקות השתן באימון מכבי תל אביב בשבת, שיגרה היום (שלישי) מכתב לאיגוד הכדורסל ולסוני ווימס ובו דרשה להשעותו מכל פעילות באופן מיידי, לאחר ש"ביצע התחמקות ו/או סירוב ו/או עבירה באיסוף דגימת שתן".

במכתב צוין כי מכבי סירבה להמציא את פרטיו של ווימס, ובכך הפרה את התקנון, אולם ניתנה לה הזדמנות נוספת לעשות זאת בתוך 24 שעות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully