וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: עאבד מועמד להחליף את בן חיים, מדוניאנין בדרך לארצות הברית

31.1.2017 / 7:24

חלוץ קרית שמונה עשוי להגיע אם גולדהאר יסכים למכור את כוכבו, שחקן: "זו תהיה טעות להחזיקו בכוח". גורם: "המשחק החלש שלו ואיבוד הנקודות בחיפה פתחו את העסקה מחדש". איגייבור היה נסער כשנשאר מחוץ לסגל, בניון מעוניין להמשיך לשחק בעונה הבאה

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

1. הרכבת כבר יצאה מהתחנה

טל בן חיים ימתין הבוקר (שלישי) להחלטת מכבי תל אביב האם למכור אותו לקלאב ברוז'. אמש אחר חצות החלו השיחות במועדון מול מיטש גולדהאר על מנת להכריע בסוגיה. במכבי תל אביב ידעו עוד לפני המשחק אתמול שהבלגים הרימו את הצעתם לסכום הגבוה מארבעה מיליון יורו, אבל החליטו לדחות את ההחלטה לסיום המשחק. "אם מכבי תל אביב היתה מנצחת את המשחק כשבן חיים מציג יכולת גבוהה, הנושא שלו לא היה עולה על הפרק", אמר גורם המקורב למועדון ומעורה בנושא. "ברגע שמכבי איבדה שתי נקודות חשובות במאבק מול הפועל באר שבע וטל רשם משחק חלש, הכל נפתח מחדש".

במכבי תל אביב הביעו אמש חשש כי אם לא ימכרו את בן חיים, לא יצליחו להוציא אותו מהתחושות הקשות שמלות אותו מהרגע שמכבי סירבה לעסקה. "זו תהיה טעות להחזיק את טל בכוח", אמר אמש משחקני מכבי תל אביב. "הרכבת כבר יצאה מהתחנה וזו תהיה הפתעה עבורנו אם טל ישאר בסופו של דבר". אם מכבי תל אביב תחליט הבוקר למכור, לא יהיה הרבה זמן לבן חיים. הוא יהיה חייב להמריא עד הצהריים לבלגיה כדי לחתום על החוזה ולעבור את הבדיקות הרפואיות כדי להשלים את רישומו עד חצות. כך או אחרת ההחלטה היא אך ורק של מיטש גולדהאר ומונחים לפניו כל השיקולים לשם ולכאן.

עוד בנושא

מכבי תל אביב סחטה 2:2 ממכבי חיפה בתוספת הזמן
טל בן חיים היה חלש להחריד: הטופ והפלופ של המשחק
לפני המשחק פורסם: "נוסא איגייבור סיכם בריזספור"

טל בן חיים שחקן מכבי תל אביב (שמאל) מול גארי קגלמאכר שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
המשחק החלש שלו פתח הכל מחדש. טל בן חיים/ברני ארדוב

2. מדוניאנין בדרך לארצות הברית

ספק אם ג'ורדי קרויף יוכל להשאיר את מכבי תל אביב ללא חיזוק התקפי במידה שיחליט למכור את בן חיים. הראשון שמכבי תרצה לצרף הוא אלירן עטר ממכבי חיפה, אבל הירוקים מסרבים למכור אותו. במצב כזה יהיה צורך לצרף שחקן כנף זר ואז יצטרך קרויף לשחרר שני זרים, ככל הנראה האריס מדוניאנין ונוסא איגייבור. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, למדוניאנין יש הצעה מליגת ה-MLS בארצות הברית, שם חלון ההעברות נשאר פתוח, בעוד שבאיגייבור מתעניינות כמה קבוצות ואם הוא ירצה לשחק באירופה, הוא יהיה חייב לעשות את הפעולות במהרה עוד היום.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
נוסא איגייבור דור מיכה מכבי תל אביב. ברני ארדוב
לקח קשה את הבשורות. נוסא איגייבור/ברני ארדוב

3. הכעס של איגייבור

הדיווחים אתמול בטורקיה התייחסו למעבר מיידי של נוסא איגייבור לריזספור הטורקית, אבל אתמול בשעות הצהריים הגיע הניגרי עם הקבוצה לבית מלון בחיפה כשהוא משוכנע שיפתח בהרכב. אלא שלא רק שהוא לא עלה באחד עשר, איגייבור בכלל לא היה בסגל. שחקנים במכבי תל אביב סיפרו כי עם ההגעה לבית המלון בחיפה לקח קרויף את הקשר לשיחה אישית במהלכה סיפר לו כי הוא לא יהיה בסגל. לדברי שחקנים בקבוצה, איגייבור היה כעוס מאוד ואפילו מעט נסער. לדבריהם, לארוחת הצהריים איגייבור לא הגיע וגם לא הופיע לתדרוך הוידאו הסופי ונעשה ניסיון על ידי השחקנים לאתר אותו ללא הצלחה. "מי שצריך לדעת להיכן הלך נוסא, יודע זאת היטב", אמרו אמש במכבי תל אביב. "הוא לא נעלם סתם. הוא ידע מה הוא עושה".

יוסי בניון שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
טוען שמצבו הגופני מצוין. יוסי בניון/ברני ארדוב

4. בניון לא רוצה לפרוש

יוסי בניון שהשלים אתמול 90 דקות טובות, אינו מעוניין כרגע לפרוש בסוף העונה והוא חותר להארכת חוזהו בעונה נוספת. בניון שיסיים את העונה כשהוא כבר בן 37, טוען שמצבו הגופני מצוין ולכן הוא רוצה להמשיך לשחק אפילו שהוא כבר קיבל כל מיני הצעות לשמש בתפקידים מקצועיים בקבוצות שונות בליגה והוא לא מעוניין בכך בשלב זה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully