וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פדרר חזר לטופ 10, רפאל נדאל עלה למקום השישי, סרינה שוב בפסגה

אלוף אוסטרליה במקום העשירי בעולם, המפסיד בגמר זינק שלושה מקומות. האמריקאית חזרה למקום הראשון, אחותה ונוס טיפס למקום ה-11. ישי עוליאל עלה שני מקומות והוא 928 בעולם

רפאל נדאל, רוג'ר פדרר. achla_TV
שניהם עלו בדירוג. פדרר ונדאל/achla_TV

כבכל יום שני, דירוג הטניס התפרסם הבוקר, כאשר בעקבות אליפות אוסטרליה שהסתיימה אתמול יש לא מעט שינויים, גם בצמרת.

בעוד אנדי מארי שמר על המקום הראשון ונובאק דג'וקוביץ' נותר שני, למרות ההדחה המוקדמת של השניים, התזוזה המשמעותית ביותר היא זו של רוג'ר פדרר. האגדה משוויץ, שזכה בגרנד סלאם ה-18 שלו וריגש את העולם, זינק שבעה מקומות בעקבות ההצלחה וחזר לטופ 10, היישר למקום העשירי.

רפאל נדאל, שהפסיד בגמר במלבורן, עלה שלושה מקומות וכעת הוא שישי בעולם. מישה זברב, אחת מהפתעות הטורניר, זינק 15 מקומות והוא 35 בעולם כעת.

הטופ 10: מארי, דג'וקוביץ', סטן ואוורינקה (עלה מקום אחד), מילוש ראוניץ' (ירד מקום אחד), קיי נישיקורי, נדאל, מארין צ'יליץ', דומיניק תים, גאל מונפיס (ירד שלושה מקומות), פדרר.

בגזרה הישראלית, למרות שהעפיל לסיבוב השני באוסטרליה, ירד דודי סלע שמונה מקומות בדירוג והוא 75 כעת. אמיר ויינטרוב איבד שלושה מקומות והוא 236. ישי עוליאל, שהגיע עד גמר טורניר הנוער, טיפס גם שני מקומות בדירוג העולמי והוא 928 כרגע, עשירי מבין הישראלים בדירוג.

עוד בנושא:

רוג'ר פדרר ספג ביקורת על פסק הזמן הרפואי: "רמאות חוקית"
אם לא הגדול מכולם, בוודאי האהוב מכולם: פדרר ריגש את העולם

סרינה וויליאמס עם ונוס וויליאמס טניסאיות. רויטרס
סרינה ראשונה, ונוס 11/רויטרס

אצל הנשים: הזכייה של סרינה וויליאמס באוסטרליה החזירה אותה למקום הראשון בעולם על חשבון אנג'ליק קרבר, שירד למקום השני. קרולינה פלישקובה הצ'כית כבר שלישית, אחרי עלייה של שני מקומות, בעוד סימונה האלפ נותר רביעית. אל המקום החמישי טיפסה דומיניקה ציבולקובה.

את העשירייה סוגרות: אגניישקה רדוואנסקה (ירידה של שלושה מקומות אל המקום השישי), גרבינייה מוגורוסה, סבטלנה קוזנצובה (עלייה של שני מקומות), מדיסון קיז (ירידה של מקום) וג'ו קונטה (ירידה של מקום). ונוס וויליאמס, שהגיעה לגמר באוסטרליה, עלתה מהמקום ה-17 ל-11 ומיריאנה לוצ'יץ' ברוני, שהפתיעה עם העפלה לחצי הגמר, זינקה מהמקום ה-79 כל הדרך למקום ה-19. קוקו ונדוויי, עוד אחת שעלתה לחצי הגמר, עלתה מהמקום ה-35 ל-20.

אצל הישראליות: יוליה גלושקו מדורגת 199 (ירידה של שמונה מקומות) ודניס חזניוק 248 (עלייה של שניים).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully