וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אברהם גרנט: "הניסיון עזר לנו לנצח, כבשנו שני שערים נהדרים"

מאמן גאנה החמיא לשחקניו אחרי העלייה לחצי הגמר באליפות אפריקה: "היו רגועים וידעו מה לעשות". אנדרה איוו השתווה לג'יאן כמלך מבקיעי הכוכבי םהשחורים בטורניר, ומה הקשר למוריניו?

אברהם גרנט מאמן נבחרת גאנה מסנוור במשחק מול נבחרת מצרים. רויטרס
"שתי המחציות היו שונות לגמרי". גרנט/רויטרס

אברהם גרנט ממשיך להצליח באליפות אפריקה הנוכחית עם נבחרת גאנה, והערב (ראשון) המאמן הישראלי והכוכבים השחורים עלו לחצי הגמר לאחר 1:2 על קונגו. הקפטן אסמואה ג'יאן הפצוע לא היה בסגל של גרנט, ומי שהתעלו היו ג'ורדן ואנדרה איוו שכבשו את השערים.

לאחר המשחק, המאמן הישראלי סיכם את הניצחון ואמר: "במחצית הראשונה לא שיחקנו טוב אבל הנענו את הכדור כמו שצריך ושמרנו על יציבות במשחק. איבדנו פעמיים והם הצליחו ליצור מכך מתפרצות שכמעט עלו לנו ביוקר, אבל יש לנו שחקנים מנוסים שידעו שזה יכול לקרות. הם היו רגועים לכל אורך המשחק ובמהלך ההפסקה דיברנו מה צריך לעשות כדי לתקן את הטעויות".

גרנט המשיך: "המחצית השנייה היתה שונה לגמרי. כבשנו שני שערים נהדרים ושיחקנו טוב. לצערי איבדנו ריכוז, וגם הם כבשו שער נהדר. לא קל לשחק נגד קונגו, זו נבחרת טובה ומאורגנת ששיחקה כדורגל טוב במהלך הטורניר. אני שמח שהיינו טובים במחצית השנייה ועבדנו כמו שצריך".

פרץ השמחה של גרנט על הקווים גרר תגובה משעשעת משדר המשחק המקומי, שאמר: "הוא לא שמח כך מאז ז'וזה מוריניו פוטר מצ'לסי". אגב, שער הניצחון של אנדרה איוו היה השני שלו בטורניר הנוכחי, והשמיני שלו בסך הכול באליפויות אפריקה. בכל הוא השתווה למלך שערי הכוכבים השחורים בטורניר, אסמואה ג'יאן, ויכול להיות שבסיום האליפות יהיה לגאנה שיאן שערים חדש. בחצי הגמר מחכה לה קמרון, שניצחה אותה באותו השלב באליפות שנערכה ב-2008.

עוד בנושא:

אליפות אפריקה: קמרון ובורקינה פאסו העפילו לחצי הגמר
אליפות אפריקה: אברהם גרנט עלה עם נבחרת גאנה לחצי הגמר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully