וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות אפריקה: קמרון ובורקינה פאסו העפילו לחצי הגמר

סאדיו מאנה החמיץ את הפנדל האחרון ופרץ בבכי, סנגל הודחה אחרי הפסד 5:4 דרמטי לקמרון בבעיטות הכרעה. בורקינה פאסו נעזרה בכדור חופשי של באנסה (81) ובמתפרצת של נאקולמה (84) כדי לנצח 0:2 את טוניסיה

אריסטיד באנסה שחקן נבחרת בורקינה פאסו (משמאל) עם ברטראן טראורה. AP
הסוסים ממשיכים לדהור. אריסטיד באסנה, משמאל, עם ברטראן טראורה/AP

בורקינה פאסו הפכה הערב (שבת) לעולה הראשונה לחצי גמר אליפות אפריקה 2017, אחרי שניצחה 0:2 את טוניסיה. גם קמרון המשיכה לשלב הבא אחרי 4:5 דרמטי על סנגל בפנדלים.

בורקינה פאסו - טוניסיה 0:2

סגנית האלופה מ-2013 קטעה את החלום של טוניסיה ומאמנה בן ה-70 הנריק קספרצ'אק לשחזר את ההישג המשותף מ-1996, אז הגיעו לגמר אליפות אפריקה. אחרי 81 דקות מאופסות ודי משעממות, בורקינה פאסו קיבלה כדור חופשי על סף הרחבה, אותו ירה אריסטיד באנסה אל הרשת, רק ארבע דקות אחרי שנכנס כמחליף. טוניסיה שלחה את כולם קדימה בניסיון נואש להשיג את השוויון, ושילמה על כך בדקה ה-84. פרז'וס נאקולמה דהר למתפרצת, עבר באזור מחצית המגרש את השוער איימן מתלותי וגלגל פנימה. כעת הסוסים של פאולו דוארטה מחכים למנצחת בין מצרים למרוקו. חצי הגמר ייערך באותו אצטדיון בו שיחקו הערב, בליברוויל.

סנגל - קמרון 5:4 (פנדלים)

אחרי 0:0 בתום הזמן החוקי, השתיים נכנסו להארכה, אשר גם שם הן לא הצליחו למצוא את הרשת. בתום 120 דקות הלכו הנבחרות לדו קרב מהנקודה הלבנה. ארבעת הבועטים הראשונים בכל נבחרת מצאו את הרשת, ואז הגיע תורם של הכוכבים הגדולים של הנבחרות. תחילה, ניגש לבעוט כוכב סנגל, סאדיו מאנה מליברפול, שרשם החטאה ראשונה דווקא בפנדל החמישי של נבחרתו. בניגוד אליו, וינסנט אבובקאר מקמרון עמד בלחץ, דייק בפנדל המכריע ושלח את נבחרתו לשלב הבא. לאחר מכן מאנה נראה שבור, קרס על הדשא בעודו ממרר בבכי, כשמאמן הנבחרת וחבריו אוחזים בו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נשבר. מאנה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אוהד נבחרת טוניסיה. רויטרס
הנבחרת שלו הודחה. אוהד טוניסיה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully