וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישי עוליאל בכה בסיום: "שמח מההתקדמות שעשיתי בתקופה הזו"

הטניסאי התקשה לעכל את ההפסד בגמר, אך התייחס לדברים החיוביים: "בטוח שאם אמשיך ככה, אגיע למעמדים האלה בעתיד". דייויד קופר, שתמך בו בשמונה השנים האחרונות: "גאים בישי"

ישי עוליאל טניסאי ישראלי. רויטרס
התאכזב. עוליאל/רויטרס

ישי עוליאל הפסיד היום (שבת) בגמר אליפות אוסטרליה לנוער 4:6, 6:4, 6:3 לז'ומבור פירוש ההונגרי ולא הצליח להפוך לאלוף הישראלי הראשון בטורניר. עוליאל לקח מאוד קשה את ההפסד, ובכה בסיום במהלך טקס חלוקת הפרסים. הישראלי בן ה-17 ניסה לנאום ולסכם את המשחק, אך לא הצליח למצוא את המילים. מי שהחמיא לו היה יריבו ההונגרי, שבירך אותו על הטורניר ועל הדרך שעבר.

לאחר המשחק, אמר עוליאל: "אני מאוד מאוכזב מהתוצאה. אני מרגיש שהייתי יכול לנצח, אבל אני שמח מהדרך שעשיתי בתחרות ומהתקדמות הטניס שלי בתקופה האחרונה. אני בטוח שאם אני אמשיך ככה, אני אגיע למעמדים כאלה בעתיד בתקווה לנצח. אני רוצה להודות לקהל הישראלי שהגיע לצפות בי במשחקים וגם להודות להמון תומכים מישראל שצפו במשחק בארץ - התמיכה והאהבה שקיבלתי עזרה לי מאוד".

אדם נוסף שהביע את תמיכתו בעוליאל והגיב לאחר ההפסד הוא דייויד קופר, איש העסקים היהודי-בריטי, שהקים את עמותת "נבחרת דוד" התומכת בטניסאים ישראלים צעירים. קופר מכיר את עוליאל זמן רב ותומך בו כבר שמונה שנים, ולאחר המשחק אמר: "כשהתחלנו את המסע של ה"דייויד סקווד" המטרה היתה לייצר אלוף גרנד סלאם ישראלי. אנשים חשבו שזה חלום, אבל היינו ממוקדים במטרה וזה לא השתנה. שמונה שנים אחרי שהתחלנו לתמוך בישי, נמשיך בדרך שלנו ואנו סמוכים ובטוחים שנשיג את המטרות בקרוב מאוד".

עוד בנושא:

אליפות אוסטרליה לנוער: ישי עוליאל הפסיד בגמר לז'ומבור פירוש
ראשון באליפות אוסטרליה: נדאל ופדרר בגמר הגרנד הסלאם התשיעי ביניהם

ישי עוליאל טניסאי ישראלי. רויטרס
"שיחק יותר מדי הגנתי". פוצ'טאר על עוליאל/רויטרס

קופר הוסיף: "אנחנו כל כך גאים בישי ובמאמן שלו, ג'אן פוצ'טאר. תמיד האמנו בישי ובכל השחקנים שלנו, וגם המטרות שלנו לא השתנו. נהיה מאחורי כל הטניסאים הצעירים שלנו לאורך כל הדרך כדי לראות אותם זוכים בתחרויות גראנד סלאם במהלך הקריירה".

מאמנו של עוליאל, ג'אן פוצ'טאר אמר בסיום: "ישי פתח את המשחק טוב, שמר על ההגשות שלו לאורך המערכה הראשונה ולפרקים גדולים שיחק מאוד אגרסיבי. במערכה השנייה הוא שיחק יותר מדי הגנתי. לאורך המערכה הוא התעייף מאוד ורץ יותר מדי על הקו האחורי. במערכה השלישית היו לו כמה הזדמנויות לשבור, אך הוא לא ניצל אותן והפסיד בסיום".

"ההרגשה מאכזבת כי הרגשנו שישי יכול לזכות, אני מאמין שהטניס שלו הרבה יותר טוב מזה של ההונגרי אבל היום זה לא כל כך הא לידי ביטוי. מצד שני, אנחנו גאים בדרך של ישי בתחרות ובצורה בה הוא שיחק, אני חושב שזה נותן לכולנו כוח ואמונה שבעתיד הוא יכול להגיע למעמדים האלה שוב ולזכות בהם. אני מקווה שזו רק תחילת הדרך".

"אני רוצה להודות לדייויד קופר על התמיכה. הוא היה איתנו באוסטרליה ותמך בנו. אני שמח בשבילו שאנחנו גורמים לו גאווה ומחזירים לו מעט על ההשקעה שלו בנו. חבל לי שהקהל היהודי-דתי במלבורן, שתמך בנו כל השבוע, לא הגיע לגמר בגלל השבת, הרגשנו את זה קצת על המגרש. בכל מקרה אני רוצה להודות לכל היהודים והישראלים שליוו אותנו כל השבוע ונתנו לנו תמיכה ענקית".

שלמה גליקשטיין, מנכ"ל איגוד הטניס: "בסך הכל תחרות מדהימה והישג אדיר שיקדם את ישי גם בדירוג, גם ביכולת המקצועית, גם בביטחון העצמי ובאמונה ביכולות שלו וגם בהכרה הבינלאומית וגם בהכרה של יריביו השחקנים. היום זה היה פספוס, אבל ישי לא היה מספיק אגרסיבי,לא שלט במשחק ולא נתן/מצא את האקסטרה שצריך כדי לזכות בתארים הגדולים והחשובים האלה. אבל בסיכום, הישג ענק וכל הכבוד גם לג'אן המאמן המסור ולכל קבוצת דיוויד על ההשקעה האדירה שמתחילה לתת את הפירות בגדול! קרדיט גדול למועדון הטניס ברמלה שגידל את ישי וממשיך לשמש לו בית ומקום אימונים מרכזי .וגם כמובן לאיגוד שתומך באופן משמעותי גם בישי וגם בשאר מאמני ושחקני קבוצת דיוויד".

אסי טוכמאייר, יו"ר איגוד הטניס: "מרגש מאוד היה לראות היום את ישי על אחת הבמות הגדולות ביותר של הטניס העולמי. למרות ההפסד אנחנו גאים בו ובג'אן ואיתם לאורך כל הדרך ובטוחים כי בצניעות שלו, עבודה קשה והמחויבות שלו יגיע רחוק מאוד".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully